اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۰۶۳۸
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

دیوار بیمارستان تازه تاسیس کوهبنان تَرک خورد!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بیمارستان کوهبنان که شش ماه پیش با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید در زلزله اخیر ترک خورده و گچ های بخش هایی از بیمارستان فرو ریخته است.

مهر نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بیمارستان کوهبنان که شش ماه پیش با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید در زلزله اخیر ترک خورده و گچ های بخش هایی از بیمارستان فرو ریخته است.

حمیدرضا رشیدی شنبه شب در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان اظهار داشت: با وقوع زلزله ستاد بحران در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکیل شد وتیم واکنش سریع دانشگاه به منطقه زلزله زده هجدک و کوهبنان بلافاصله اعزام شدند.

وی افزود: در سطح بیمارستان های شهر کرمان و استان آماده باش اعلام کردیم و اورژانس های بیمارستان ها برای پذیرش مجروحان احتمالی تخلیه شدند که خوشبختانه در این زلزله ها تلفات جانی و آسیب دیدگی زیادی رخ نداد.

رشیدی با اشاره به اینکه بیمارستان های کرمان به غیر از یک بیمارستان در برابر زلزله مقاوم نیستند، عنوان کرد: در کرمان نیاز به مقاوم سازی و ساخت بیمارستان جدید داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: ساخت ساختمان بیمارستان شهید باهنر کرمان که به عنوان مرکز ترومای کرمان و استان های همجوار است با ۲۴۰ تخت از ۱۲ سال پیش شروع شده که به دلیل کسری اعتبار هنوز به پایان نرسیده است و برای اتمام این پروژه نیاز به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار داریم.

وی گفت: مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی به دلیل اینکه قدیمی هستند در زلزله دوم ترک خورده اند که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

رشیدی تصریح کرد: در زلزله اخیر بین پنج تا ۲۰ درصد خانه های بهداشت، مراکز جامع سلامت استان آسیب دیده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: انتظار داریم بیمارستان شهید باهنر به عنوان مرکز ترومای استان و استان های همجوار و همچنین بیمارستان زرند که در زلزله سال گذشته آُسیب به آن وارد شده بود تکمیل و وارد چرخه درمان استان شوند.

وی ادامه داد: بیمارستان شهرستان کوهبنان که شش ماه پیش با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید در زلزله اخیر ترک خورده و گچ های قسمتی از بخش های بیمارستان فرو ریخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه اينا بر میگرده به این که هیچ مسولی ناظر ی در کشور نیست. همه پشت میز نشستن بفکر این هستن که میزش را از دست نده. وهمچنين خودروی دولتی اش را زير پاشه و خونه سازمانی اش.خدا قوت بگيم به این بی مسوليت ها.فقط گاها بیرون هم سر بزنين ببینین چه فصلی از سال هست یا زحمت بکشین نگاهی به تقویم بندازين در سالی هستین

    • بدون نام

      تقصیر مسکن مهر احمدی نژاده ,...

    • بدون نام

      هر چیزی که زمان انتخابات افتتاح شد داره نابود میشه،بیمارستان کرمانشاه که تازه ساز بود تخریب شد بیمارستان کوهبنان هم با یه زلزله چهار پنج ریشتری ترک برداشت اگه خدایی نکرده یه زلزله دیگه بیاد اونم تخریب میشه ،راه آهنی هم که برای کرمانشاه ساختن و افتتاح کردن هنوز درست نشده فقط به طور نمایشی یه قطار آوردن اونجا

    • بدون نام

      جهانگیری کجایی در دولت شما داره این اتفاق میافته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج