اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۱۲۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

«نارسيس» غربی است!

« نارسيس» از اساطير يونان باستان‌، پسر جواني بود که از عشق، چيزي سرش نمي‌شد اما يک روز که صورت خويش را در آب چشمه‌اي بديد و يک دل نه صد دل، عاشق خود شد.

روزنامه مردم‌سالاری: « نارسيس» از اساطير يونان باستان‌، پسر جواني بود که از عشق، چيزي سرش نمي‌شد اما يک روز که صورت خويش را در آب چشمه‌اي بديد و يک دل نه صد دل، عاشق خود شد. بر اثر همين عشق، نارسيس روز به روز ضعيف‌تر و نحيف‌تر شد تا اينکه سرانجام جان سپرد!

واضح و مبرهن است که نارسيس هيچ ربطي به هيچ کس و هيچ کجاي ما ندارد و حتي بعضي مديران اجرايي کشور در طي هشت سال گذشته که دائما به خودشان نمره بيست مي‌دادند (مثل علي سعيدلو در ۹ شهريور ۸۵: «‌من استدلال كرده ام و نمره دولت را بيست داده‌ام»، مسعود زريبافان در ۶ شهريور ۹۰‌: «نمره اين دولت قطعا بيست است»، شريف زاده در ۲۹ ارديبهشت ۹۲: «من نمره ۲۰ را به خودم مي‌دهم» و...) نيز ربطي به نارسيس و نارسيسيزم (خودشيفتگي) ندارند و واضح و مبرهن است که اين موضوع مال يوناني‌ها و ميراث خواران آنها يعني غربي‌ها است .

با اين حال براي اينکه ثابت کنيم که نارسيس و نارسيسيزم ربطي به هيچکس در ايران ندارد سخن جديد برادر حاجي بابايي وزير گرانقدر و توانمند اما سابق آموزش و پرورش را بخوانيد که ديروز در کمال ناباوري گفته‌اند: « اغلب نقدهايي که تاکنون به عملکرد من شده است را درست نمي‌دانم و شايد تنها ۲ درصد نقدها را تاييد کنم».

به اين ترتيب به همه مردم هميشه در صحنه ثابت شد که حتي عزيزان مستقر در کابينه احمدي‌نژاد‌، بخصوص وزير آموزش‌و‌پرورشي که آن مواضع جالب‌انگيزناک را در قبال آتش‌سوزي در مدرسه شين‌آباد پيرانشهر گرفته بود(اين درست نيست وزير آموزش‌و‌پرورش تا آخر عمر براي هر اتفاقي که در اين وزارتخانه مي‌افتدعذرخواهي کند! ) هم مي‌توانند نقدها را قبول کنند ولو اينکه در حد ۲ درصد و آن هم به صورت «شايد»! همين موضوع تا دلتان بخواهد جاي تقدير و تشکر دارد و احتمال ضعيف خودشيفتگي را کاملا از بين مي‌برد؛ ولو اينکه اگر با همين سرعت دولتمردان سابق بخواهند نسبت به انتقادها آگاهي پيدا کنند ممکن است چندين هزار سال طول بکشد تا نقدها را قبول کنند!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ققنوس

      جای بسی تاسف است

    • افشین

      پدیده روانشناختی این افراد «نارسیسیسم»نیست بلکه «مالیخولیا»یا همان توهمست.

    • سهیل

      نارسیس ممکن است ایرانی باشد ولی غرور و جهالت و اتوبوسی آمدن اصلا ایرانی نیست.

    • همراه آبی

      تا دلتون بخواد توی ایران نارسیس داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج