adexo3
۶۵۱۴۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

زوج مشهور هالیوودی از هم جدا شدند

طی ماه‌های گذشته مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز به طور جداگانه‌ای در محافل و فرش قرمزها شرکت جسته‌اند و مدتی است که شایعه‌ی جدایی این زوج هم بر سر زبان‌ها بود، تا این که این اتفاق متاسفانه به حقیقت پیوست.

کافه سینما: طی ماه‌های گذشته مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز به طور جداگانه‌ای در محافل و فرش قرمزها شرکت جسته‌اند و مدتی است که شایعه‌ی جدایی این زوج هم بر سر زبان‌ها بود، تا این که این اتفاق متاسفانه به حقیقت پیوست. این زوج اعلام کردند که پس از سیزده سال زندگی مشترک زندگی جداگانه‌ای در پیش خواهند گرفت.

کاترین زتاجونز سال ۲۰۰۰ با تهیه‌کننده و بازیگر مایکل داگلاس ازدواج کرد و این دو صاحب دو فرزند دختر و پسر هستند. طی چند سال گذشته زندگی مشترک آنها فراز و نشیب زیادی داشت. بیماری سرطان مایکل داگلاس؛ زندانی شدن پسر ارشد داگلاس از ازدواج نخستش به جرم حمل و استعمال مواد مخدر و بیماری افسردگی دو قطبی کاترین زتاجونز.

زوج مشهور هالیوودی از هم جدا شدند

به گزارش مجله‌ی پیپل، سخنگوی کاترین زتا جونز اعلام کرد که این دو می‌خواهند مدتی از هم دور باشند تا زندگی مشترک خود را بازبینی کنند و بتوانند آن را نجات دهند.

مایکل داگلاس ۶۸ ساله و کاترین زتا جونز ۴۲ ساله هر دو برنده‌ی تندیس اسکار هستند. زمانی که کاترین زتا جونز بیماری خود را رسانه‌ای کرد خیلی‌ها حیرت‌زده شدند. زتا جونز اعتقاد داشت که این بیماری میلیون‌ها نفر در جهان را مبتلا کرده است و یکی از آنها من هستم.

اگر افشای بیماری‌ام دست کم یکنفر را تشویق به درمان کند، پس ارزشش را دارد.» امسال مایکل داگلاس برای نمایش فیلم‌اش: «پشت چلچراغ‌ها»، تنها به جشنواره کن آمده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینا

      واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مجله از زندگی سیر شدم چه خبری...نمیدونم چجوری جلو سیل اشکامو بگیرم.خداااااااااااااااا چرا؟آخه چرا؟...( یجوری نوشتی متاسفانه که دل آدم کباب میشه دیگه هههههههههههه)

    • ققنوس

      همش خبر طلاق

    • همراه آبی

      وقتی واسه ما ایرانیا طلاق مثه آب خوردنه واسه خارجیا دیگه هیچی

      پاسخ ها

      • sama

        felan ke too iran amare talaq bishtareeee

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج