adexo3
۶۵۳۱۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فتنه ۸۸ سال ها قبل برنامه ریزی شده بود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برخی اسناد مرتبط بافتنه۸۸ گویای این حقیقت است که چنین رخدادی بیش ازیک دهه قبل برنامه ریزی شده بوده و این افراد صدمه به نظام رادنبال می کردند.

خبرگزاری مهر: نصرت‌الله لطفی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش بصیرت افزایی نهم دی در اراک، با اشاره به اهمیت توجه به مسئله بصیرت افزایی اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله ماندگار ۹ دی که روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت بود قرار داریم وعامل نامگذاری این روز به نام بصیرت، فتنه صد درصد آمریکایی سال ۸۸ بود.

وی افزود: بصیرت به معنای بینش و پیروی از امام است، انتخاب امام علی(ع) به عنوان ولی امر مسلمین از میان یاران نزدیک پیامبر(ص) نمونه بارز بصیرت بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: در جریان فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری با پیشه کردن صبر و بصیرت فرمودند انتخاباتی که برگزار شده به هیچ عنوان اجازه ابطالش را نخواهم داد، در حقیقت رهبری با درایت و هوشیاری خود نگذاشتند اهداف سران فتنه محقق شود.

لطفی تصریح کرد: درخواست ابطال انتخابات و تصویب برگزاری دوباره آن به معنای شکست نظام اسلامی بود و اگر اعترافات سران فتنه مورد مطالعه قرار گیرد بسیاری از حقایق آشکار خواهد شد.

وی ادامه داد: اشغال لانه جاسوسی آمریکا که تبعات آن را به مدت حدود چهل سال پس داده ایم، پیرو این فرمایش امام راحل بود که تسخیر لانه جاسوسی انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: برمبنای قانون اساسی تنها مرجع قانونی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان است که مدعیان با مخالفت با آن برخواسته بودند اما رهبر کبیر انقلاب با یک هوشمندی و صلابت و با صبر و درایت فرمودند که ابطال انتخابات را قبول نمی کنند.

لطفی بیان کرد: در فتنه ۸۸ مقاومت را برگزیدیم و متاسفیم که خیلی افراد از این وضعیت سوء استفاده کردند، مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۴ خرداد این نکته را بیان کردند که آلوده ترین انتخابات را در سال ۸۸ سپری کردیم و از مقدسات و تمام چیزهای ممکن استفاده شد تا به هدف برسند.

وی ابراز داشت: باید مراقب باشیم که جایگاه شهید با قاتل معاوضه نشود و باید در نظر داشته باشیم که اسناد فتنه ۸۸ گویای واقعیت هایی است که یک برنامه ۱۵ ساله عقبه این کار قرار داشت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اضافه کرد: در انتخابات سال ۸۸ استقلال در ساختار و مهره چینی ها کار را پیش برد، اما سناریو های طراحی شده باعث شد تا این انتخابات جنبش سبز نام گیرد، مکی نامزد ریاست جمهوری امریکا سال ۱۳۸۴ اعلام کرده بود که ما جمهوری اسلامی را با به کارگیری جنبش سبز از میان برمی داریم.

لطفی افزود: آنچه که در سال ۸۸ به وقوع پیوست به هیچ وجه بر سر مسئله انتخابات نبود و حاصل کارکرد نظام نیز نبود، بلکه سوء استفاده از اصل انتخابات بود زیرا مناسب ترین فضا برای یارگیری با کمترین هزینه و سرعت بالا است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج