adexo3
۶۵۳۱۸۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

تیراندازی خونین بر سر اختلاف خانوادگی

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از تیراندازی در پی اختلاف خانوادگی در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه سه مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از تیراندازی در پی اختلاف خانوادگی در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه سه مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ سلیم سلیمی اظهار کرد: حدود ساعت ۲۰ شب گذشته(چهارشنبه)، فردی ساکن روستای درخشنده دهستان دیره با حضور در منزل دایی خود در روستای نسار، پس از درگیری با خانواده با استفاده از اسلحه کمری اقدام به تیراندازی عمدی کرد.

وی افزود: در این حادثه سه تن از اعضای یک خانواده شامل پدر، پسر و دختر با شلیک چندین گلوله به شدت مجروح شدند که ضارب بلافاصله پس از این اقدام متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب اضافه کرد: با حضور به موقع نیروهای انتظامی و امدادی، مجروحان این حادثه به یکی از بیمارستان‌های کرمانشاه اعزام شدند. تعقیب مجرم به منظور دستگیری او با استقرار گروه‌های مختلف کنترلی در دستور کار ماموران انتظامی است. با توجه به تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته، اختلاف خانوادگی انگیزه اصلی ضارب در این نزاع بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج