adexo3
۶۵۳۳۲۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انتقاد مشاور امنیت ملی آمریکا از رویکرد ترامپ

مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا گفت که رویکرد غیرعادی ترامپ در مسائل داخلی و خارجی آسایش را از مشاوران او سلب کرده است.

خبرگزاری ایرنا: مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا گفت که رویکرد غیرعادی ترامپ در مسائل داخلی و خارجی آسایش را از مشاوران او سلب کرده است.

«هربرت مک مستر» مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گویی با روزنامه نیویورک تایمز گفت: رویکر غیرعادی ترامپ آسایش را از بسیاری از ما از جمله خود من سلب کرده است.
مک مستر که به عنوان فرمانده نظامی در عراق و افغانستان حضور داشته، سیاست خارجی ترامپ را 'واقع گرایی عمل گرا' توصیف و نظر منتقدان مبنی بر 'انزواگرا' بودن آن را رد کرد.
مشاور امنیت ملی ترامپ درباره دخالت آمریکا در دیگر کشورها گفت: اجماع بر این بوده که دخالت خارجی بدون در نظر گرفتن شرایط، مطلقا خوب است.
وی افزود: اما مشکلاتی در این رابطه هست که هم به سختی قابل حل است و هم منافع کمی برای مردم آمریکا دارد و مردم سرمایه گذاری با خون و پول را قابل توجیه نمی دانند.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مسائل بسیاری نظیر برجام، توافق آب و هوایی، ناتو و مساله قدس با او اختلاف داشته اند و او بدون توجه به نظرات آنان در این باره تصمیم گیری کرده است.

ترامپ در تازه ترین مورد، برخلاف سیاست چند دهه ای همه رئیسان جمهوری پیش از خود مبنی بر خودداری از انتقال سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی به قدس، این شهر را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و دستور انتقال سفارت را صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج