۶۵۳۴۳۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

امام جمعه بجنورد:

۹ دی متعلق به شخص یا جناح خاصی نیست

امام جمعه بجنورد گفت: روز ۹ دی متعلق به شخص یا جناح خاصی نیست و این روز یوم‌الله انقلاب اسلامی است که راه شهدا دوباره تجدید شد.

خبرگزای ایسنا: امام جمعه بجنورد گفت: روز ۹ دی متعلق به شخص یا جناح خاصی نیست و این روز یوم‌الله انقلاب اسلامی است که راه شهدا دوباره تجدید شد.

حجت الاسلام و المسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به این‌که در سال ۸۸ عده‌ای از افراد قانون را شکستند و موجب ایجاد فتنه در کشور شدند، افزود: قانون انتخابات می‌گوید هر کاندیدایی که بیشترین رأی را کسب کند رئیس‌جمهور است و عده‌ای از افراد این قانون را زیر پا گذاشتند و سبب شدند که در آن سال فتنه شکل گیرد.

وی با تصریح بر این‌که در فتنه ۸۸ حرمت و قداست قانون پایمال شد، ادامه داد: قانون‌شکنان بر پروژه تقلب پافشاری کردند و هنوز برخی آثار آن فتنه درگوشه و کنار کشور دیده می‌شود.

یعقوبی با بیان این‌که تمسک به قرآن، امام و ولی‌فقیه فتنه را مهار می‌کند، اظهار کرد: امروز قرآن و ولی‌فقیه در کشور وجود دارد و نباید اجازه دهیم که گرفتار فتنه شویم.

وی تصریح کرد: روز ۹ دی روز پایبندی به قوانین الهی، شنیدن سخن رهبری و میثاق با ولایت است.

خطیب نماز جمعه بجنورد به روز شهادت حضرت معصومه(س) نیز در ادامه اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگوار اسلامی به قم اعتبار بخشید و در این شهر یک پایگاه بزرگ فرهنگی ایجاد کرد.

وی افزود: ایشان یک محدثه بود و امروز قم پایتخت بزرگ فرهنگی کشور است، چون بسیاری از بزرگان کشور در این شهر تربیت شده‌اند.

یعقوبی هم‌چنین در ادامه با بیان این‌که امروز همه ما می‌دانیم در کشور مشکلاتی وجود دارد و معیشت مردم دچار اختلال شده است، ادامه داد: مسئولان مواظب باشند مردم کشور ایران مردم خوب و صبوری هستند و هر چه می‌توانند برای برطرف کردن مشکلات آنان تلاش کنند.

وی یادآور شد: نظام انقلاب اسلامی بر پایه حضور مردم تداوم پیدا می‌کند و اجازه ندهیم تا حوادثی ایجاد شود که موجب نارضایتی مردم شود و مردم برای بیان اعتراض خود به کوچه و خیابان بیایند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: در حقیقت دشمن به‌دنبال همین امر است و ادامه آن موجب ایجاد فتنه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج