۶۵۳۶۵۶
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

ذوق‌ زدگی «تام کاتن» از اغتشاشات در ایران

نماینده افراطی حامی رژیم صهیونیستی از اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران ابراز خشنودی کرد و آن را «خبر مثبت در خاورمیانه» خواند.

خبرگزاری فارس: بعد از «تام کاتن»، نماینده تندرو ضد ایرانی در سنا، «برد شرمن»، نماینده افراطی حامی رژیم صهیونیستی هم از اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران ابراز خشنودی کرد.

شرمن در توئیترش از اغتشاشات ایران به عنوان «برخی خبرهای مثبت در خاورمیانه» تعبیر کرد و مدعی شد هدف شرکت‌کنندگان در این اجتماعات مخالفت با فعالیت‌های منطقه‌ای ایران بوده است.

به دنبال تجمع اعتراضی روز پنجشنبه جمعی از مالباختگان موسسات مالی در مشهد که با شعارها و مطالبات اقتصادی مردم همراه شد، امروز جمعه نیز برخی نقاط کشور شاهد تجمعاتی محدود بود.

گزارش خبرنگاران فارس از شهرهای کرمانشاه، رشت، ساری، قم، قزوین و همدان حاکی از آنست که در این شهرها تجمعاتی برگزار شد که بعضا با شعار های تندی همراه بود.

اگرچه رسانه های ضدانقلاب تلاش داشتند نشان دهند که مطالبات تجمعات امروز سیاسی است اما گزارشهای میدانی خبرنگاران فارس، حاکی از آنست که بسیاری از مردم که نسبت وضعیت گرانی ها معترض بودند با مشاهده شعارهای سیاسی لیدرهای این تجمعات، ترجیح دادند که با شعاردهنگان همراه نشوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حام

      ما با کشورمون هستیم ولی باید قبول کنیم که فشار اقتصادی.کم توجهی خصوصا قشر ضعیف .چپاول بیت المال توسط برخی .سرقت .و خصوصا برخی اختلاص ها و افراد مرتبط با اون داره مردم رو بدبین میکنه گرانی ها ...باید به مردم بیشتر توجه بشه

    • بدون نام

      مرگ بر امریکایی خاین ما ملت ایران با مشکلات کنار می اییم وما مشکلات را پشت سر میگزاریم وباز امریکا ضایع میشود ما ایرانی هستیم ایرانی میمانیم

    • بدون نام

      غلط کرده

    • بدون نام

      مرگ بر اسرائیل.

    • بدون نام

      مرگ بر آشوبگر و اغتشاش گر و مرگ بر غارتگر بيت المال

    • ناشناس

      من واقعا متاسفم برای افرادی که تا این حد دشمن شاد کن هستن.درسته فشار روی مردم زیاده،ولی هیچ ربطی به این نداره که بخوایم خودمون کشورمون رو ببریم زیر سوال.بدون وحشی گری هم میشه اعتراض کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج