adexo3
۶۵۳۷۸۵
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

مازنی: کسی برای ما هاشمی‌ نمی‌شود

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با بیان این که خلاء وجود هاشمی رفسنجانی قابل پر شدن نیست، گفت: باید تلاش کنیم سبک و روش وی را در اداره کشور دنبال کنیم.

خبرگزاری ایسنا: یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با بیان این که خلاء وجود هاشمی رفسنجانی قابل پر شدن نیست، گفت: باید تلاش کنیم سبک و روش وی را در اداره کشور دنبال کنیم.

حجت الاسلام احمد مازنی با بیان این که شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی بوده که توانسته کشور را از بحران‌ها دور نگه‌ دارد، گفت: پیامبر (ص) فرموده‌اند عالم فقیه وقتی از دنیا می‌رود، خلاء و ثلمه‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند. شخصیت هاشمی هم در حوزه علم و دین هم در حوزه سیاست و فرهنگ، شخصیتی بی بدیل است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس افزود: ایشان در شکل گیری اندیشه انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب و در نظام‌سازی بعد از پیروزی، اداره جنگ و در دوران سازندگی نقش ویژه‌ای داشت و جزو معدود افرادی هستند که ذیل امام (ره) تعریف می‌شوند، به کمک امام آمده و با رهبری امام توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین بیان کرد: در این سال‌های اخیر نیز در بالانس قدرت در جمهوری اسلامی ایران که افراطی‌ها به شدت در مسیر انحطاط کشور را پیش می‌بردند، تاثیرگذار بودند. شاید اگر همان وضعیت ادامه پیدا می‌کرد کشور دچار بحران‌هایی می‌شد شبیه بحران‌هایی که در بعضی از کشورها و ممالک منطقه گرفتار شدند.

وی اظهار کرد: شخصیت هاشمی، از جمله شخصیت‌هایی است که توانسته کشور را از بحران‌ها دور نگه دارد، لذا راهی که ارایه داده و پیش بینی کردند ادامه دارد در واقع تاثیرگذاری و مشی و اندیشه‌ای که مطرح کرده ادامه دارد هر چند خلاء وجود ایشان قابل پر شدن نیست.

مازنی در پایان خاطرنشان کرد: کسی نمی‌تواند برای کشور ما هاشمی شود اما در عین حال باید تلاش کنیم سبک، روش و مشی ایشان را در اداره کشور دنبال کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای مازنی هاشمی مرد تمام شد چرا از مرده تعریف و تمجیع میکنی اصلا خودت چی هستی که هاشمی چی باشه

    • بدون نام

      یعنی دنبال زندگی اشرافی هستید بس مردم چی

    • میلاجردی

      دودستگی امروز زاییده بی بصیرتی هاشمی وکروبی ومثال آنهاست

    • بدون نام

      همچین آش دهن سوزی هم نبود.

    • انسان

      هیشکی احمدی نژاد نمیشه زنده باد دکتر والسلام

    • حقویردی بازه

      باسلام وعرض ادب واحترام.خداوندبرهمه ی بزرگانی که تاحدتوان به کشور عزیزمان خدمت نموده ودارفانی راواع گفته رحمت کنه وراهشان پردوام بادمرحوم آیته الله هاشمی امیرکبیر انقلاب اسلامی بودیادونامشان گرامی باد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج