adexo3
۶۵۴۰۱۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کاهش ۵۰ درصدی بودجه متروی کلانشهرها

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از بررسی برنامه‌های چهار سال آینده متروی تهران در کمیسیون عمران مجلس خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از بررسی برنامه‌های چهار سال آینده متروی تهران در کمیسیون عمران مجلس خبر داد.

علی امام در جلسه با رئیس کمیسیون عمران مجلس، خواستار حمایت‌های بیشتر دولت و مجلس از حمل و نقل ریلی شد و گفت: خواهان اعمال اصلاحاتی در لایحه بودجه مترو کلانشهرها از جمله تهران برای سال ۱۳۹۷ شد.

وی با بیان اینکه البته لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ توسط دولت ارائه شده و بخشی از آن در کمیسیون عمران مجلس مراحل پایانی بررسی را می گذراند گفت: استفاده از ظرفیت های پیش بینی شده در لایحه بودجه برای چاپ و انتشار اوراق مشارکت، یکی از پیشنهادهای مربوط به تامین اعتبار برای طرح های عمرانی است که در نشست اخیر مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس هیات مدیره اتحادیه قطار شهری کلانشهرهای کشور با بیان اینکه علیرغم اذعان تمام کارشناسان به لزوم و ضرورت توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری به عنوان یکی از مصادیق بارز و تاثیرگذار گسترش حمل و نقل عمومی در کلانشهرها که کاهش ترافیک و آلودگی هوا را به دنبال دارد، گفت: بودجه پیشنهادی دولت برای مترو کلانشهرهای کشور در سال ۹۷ به طور متوسط ۵۰ درصد کاهش یافته است که امید می رود با رایزنی های صورت گرفته، مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های مرتبط با موضوع در این امر تجدیدنظر کنند. در تهران نیز بودجه ۱۰۱ میلیارد تومانی اختصاص یافته از سوی دولت به مترو، برای سال ۱۳۹۷ به میزان ۳۶ درصد کاهش یافته و به مرز ۶۵ میلیارد تومان رسیده است البته از همین مبلغ ۱۰۱ میلیارد تومان سال جاری نیز فقط حدود ۵۰ درصد آن تا به امروز تحقق یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرعلی

      امسال بودجه ی زندان ها،مرزبانی ها،نیروی انتظامی،مترو و... کاهش یافته و عوارض خروج و آب و برق و گاز وتلفن وبرنج و... زیاد شده پس چی زیاد شده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج