۶۵۴۸۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

افشای معمای مرگ مرد معتاد

راز مرگ مرد معتادی که به‌طرز مرموزی در خانه مجروح شده و در بیمارستان جان باخته بود، با اعتراف خواهر جوانش فاش شد.

روزنامه ایران: راز مرگ مرد معتادی که به‌طرز مرموزی در خانه مجروح شده و در بیمارستان جان باخته بود، با اعتراف خواهر جوانش فاش شد.
۹ تیر سال ۹۱، مأموران کلانتری ۱۳۶فرجام با تماس مسئولان بیمارستان الغدیر در جریان مرگ مشکوک مرد ۴۵ ساله‌ای قرار گرفتند. با اعلام موضوع به بازپرس کشیک قتل و اعزام تیم تحقیق به محل، بررسی‌ها آغاز شد.
تحقیقات مقدماتی نشان داد مرد میانسال به‌دلیل جراحت وارد شده بر شکمش دچار خونریزی شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است. خواهر مقتول به کارآگاهان گفت: برادرم معتاد بود و مشکل اعصاب و روان داشت. من و مادرم در خانه بودیم که او وارد اتاق شد اما چون تعادل نداشت روی زمین افتاد و میز عسلی در شکمش فرو رفت. ما سریع او را به بیمارستان رساندیم اما پزشکان نتوانستند او را نجات دهند.
با این اظهارات بازپرس پرونده دستور توقف تحقیقات را صادر کرد اما این موضوع در مرحله اظهارنظر رد و به همین دلیل پرونده با موضوع قتل برای رسیدگی به دادگاه کیفری عمد ارسال شد.
در جریان تحقیقات تخصصی این بار خواهر مقتول به اتهام ضربه منجر به قتل بازداشت شد و در بازجویی گفت: برادرم معتاد بود و روز حادثه حال خوبی نداشت. من و مادرم در حال خوردن صبحانه بودیم که او از مادرم پول خواست.
وقتی مادرم گفت پول ندارد سراغ من آمد اما همین که بلند شدم تا به او پول بدهم. با مادرم دعوایش شد که من برای آرام کردن آنها جلو رفتم اما در آن کشمکش وقتی خواستم او را عقب بکشم تعادلش به هم خورد و به میز عسلی خورد. ما او را سریع به بیمارستان رساندیم اما شدت خونریزی طوری بود که جانش را از دست داد.

با این اعتراف‌ها، خواهر مقتول به اتهام اقدام منجر به قتل بازداشت شد اما مادر مقتول از خون پسرش گذشت و رضایت داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسول 10 ساله از تهران

      باید مواد فروش ها را اعدام کرد ولی وقتی به بعضی منطقه تهران میروم میبینم آزادنه دارند میفروشند متاسفانه کسی هم کاری ندارند

      پاسخ ها

      • دروغگو

        شاه بخشیده شاهقلی ول نمیکنه!

    • مهدی گلپا

      وقتی یکی از اعضای خانواده سرناسازگاری داره نمی شود هرکاری خواست انجام بده خواهرش خواسته اورا بکشه عقب چون آدمهائی کع اعتیاد دارند خیلی زود تعادلشان بهم می خورد خدا انشالله ریشه موادمخدر رو توی ایران بخشکاند( آمیـــــــــــــــــــــــــن)

    • بدون نام

      به درک که مرد یه انگل از جامعه کم شد اینها زندگی رو به کام خانواده تلخ می کنن من خودم مادری رو میشناسم که به قول خودش بعد هر نماز مرگ پسر معتادش رو میخواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج