adexo3
۶۵۵۲۷۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

مردم زنجان اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شعر زنجان در اعتراض به ساختار شکنی و تخریب اموال عمومی توسط عده ای اغتشاش گر دست به راهپیمایی زدند.

خبرگزاری مهر: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شعر زنجان در اعتراض به ساختار شکنی و تخریب اموال عمومی توسط عده‌ای اغتشاش گر دست به راهپیمایی زده بعد از تجمع در میدان انقلاب شهر زنجان به سمت چهارراه سعدی حرکت کردند.

عصر امروز جمع کثیری از مردم زنجان در محکومیت اقدامات خرابکارانه تعدادی اغتشاشگر که طی دو روز گذشته اقدام به تخریب اموال عمومی از جمله شکستن شیشه‌های بانک‌ها، کتابخانه عمومی سهروردی و چند مکان همومی کرده بودند، تجمع کردند و حیدر حیدر گویان تاکید کردند که تا آخر در صحنه خواهند ماند و تکلیف فتنه‌گران را با حضور باشکوه خود همین امشب یکسره خواهند کردند.

در این تجمع باشکوه که از مزار پایین آغاز و با محوریت میدان انقلاب برگزار شد، مردم فهیم زنجان با سر دادن شعارهایی از قبیل تورم، گرانی، پاسخگو باش روحانی، مرگ بر فتنه گر، این است صدای ملت نه به اختلاس، اعتراض خود را نسبت به وضعیت اقتصادی کشور اعلام کرده و اقدامات خرابکارانه در سوء استفاده از مشکلات مردم را محکوم کردند.

در این تجمع باشکوه مردم شهر زنجان از طیف‌ها و گروه های سیاسی مختلف حضور داشتند، همچنین جمعی از مسئولان حاضر در این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، اساتید، دانشگاهیان، طلاب، جوانان و ... حضور داشتند.

در این مراسم استاد ولی‌الله کلامی، سید یوسف شبیری و مهدی رسولی اشعاری در حمایت از نظام و محکومیت اقدامات اغتشاشگران خواندند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج