اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۵۳۲۴
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

قصاص؛ پایان زندگی معتادی که پدرش را کشت

جوان معتادی که پدر خود را به قتل رسانده بود، با درخواست اولیای دم مقتول به دار آویخته شد. این جنایت اواخر آبان سه سال قبل در استان خراسان‌رضوی رخ داد و متهم از آن زمان در بازداشت بود تا اینکه در نهایت حکم او با طی مراحل قانونی به مرحله اجرا رسید و او به دار آویخته شد.

روزنامه شرق: جوان معتادی که پدر خود را به قتل رسانده بود، با درخواست اولیای دم مقتول به دار آویخته شد. این جنایت اواخر آبان سه سال قبل در استان خراسان‌رضوی رخ داد و متهم از آن زمان در بازداشت بود تا اینکه در نهایت حکم او با طی مراحل قانونی به مرحله اجرا رسید و او به دار آویخته شد.
کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی از طریق مسئولان یک بیمارستان در جریان مرگ مشکوک مردی ٥٨ساله قرار گرفتند و وقتی به مرکز درمانی رفتند، فهمیدند این مرد مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفته و جان باخته است. همسر متوفی در همان صحبت‌های مقدماتی پسر ٢٧ساله‌اش به نام ناصر را به‌عنوان قاتل معرفی کرد و گفت او فراری شده است.
این زن توضیح داد: «پسرم معتاد است. روز حادثه برای تهیه پول مواد مخدر با من دعوا کرد. من پولی نداشتم به او بدهم اما چون ناصر خیلی داد و فریاد می‌کرد و آبرویمان به خطر افتاده بود، هر طوری که بود مبلغ ٣٠‌ هزار تومان تهیه کردم و به او دادم اما پسرم باز هم راضی نشد و درحالی‌که فریاد می‌کشید، گفت این مبلغ پول کرایه ماشین او هم نمی‌شود و نمی‌تواند با آن مواد موردنیازش را بخرد. ناصر من را به باد کتک گرفت و ناسزا گفت.
از اینکه همسایه‌ها از موضوع باخبر شوند و آبرویم برود به‌شدت می‌ترسیدم برای همین از ناصر خواهش کردم آرام باشد تا باز هم از همسایه‌ها برایش پول قرض بگیرم. در همین هنگام بود که شوهرم از اتاق بیرون آمد. او که از رفتارهای پسرمان به‌شدت عصبانی و ناراحت بود سیلی‌ای به ناصر زد و از او خواست از این رفتارهایش دست بردارد، اما ناصر پدرش را هل داد و او را به زمین کوبید و با لگد به او ضربه زد».
زن میان‌سال در ادامه اظهاراتش گفت: «ناصر که مثل دیوانه‌ها رفتار می‌کرد به اتاق دوید و چماقی را برداشت و با آن چند ضربه به شوهرم زد و بعد به‌سرعت از خانه فرار کرد. همسرم بدحال شده بود و درد داشت اما گفت اگر کمی استراحت کند حالش خوب می‌شود. او تا صبح در خانه بود اما حالش نه‌تنها بهتر نشد، بلکه رو به وخامت رفت به‌همین‌دلیل او را به بیمارستان رساندم و در نهایت او جانش را از دست داد».
مأموران بعد از شنیدن اظهارات زن میان‌سال جسد مقتول را به پزشکی قانونی منتقل کردند. متخصصان بعد از انجام آزمایش‌های اولیه علت مرگ مرد میان‌سال را اصابت ضربات جسم سخت و پارگی روده تشخیص دادند. به‌این‌ترتیب تحقیقات برای دستگیری جوان معتاد آغاز شد و او که در یک روستا پناه گرفته بود، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

ناصر در بازجویی‌ها به درگیری مرگ‌بار با پدرش اعتراف کرد و گفت: «من به شیشه اعتیاد دارم و چندی قبل به‌خاطر همین مسئله به زندان افتادم. بعد از آزادی بی‌کار بودم و برای تأمین هزینه‌های مواد مخدر مصرفی‌ام مشکل داشتم به همین دلیل از خانواده‌ام پول می‌گرفتم. روز حادثه کمی مواد داشتم که آن را مصرف کردم، اما سه، چهار ساعت بعد دوباره به مواد احتیاج پیدا کردم به همین دلیل سراغ مادرم رفتم اما او از دادن پول به من طفره رفت و همین مسئله باعث شد به‌شدت عصبانی شوم البته آن موقع کنترل رفتارم دست خودم بود و تحت‌تأثیر مواد نبودم. وقتی پدرم دخالت کرد او را هم زدم و از خانه بیرون رفتم».

متهم بعد از اعتراف به جرمش روانه زندان شد و پرونده مراحل قانونی خو را طی کرد. ناصر بعد از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست در دادگاه کیفری استان خراسان‌رضوی پای میز محاکمه رفت و بار دیگر به جرمش اعتراف کرد.

از سویی دیگر اولیای دم مقتول برای او درخواست قصاص کردند. هیئت قضات نیز بعد از اتمام محاکمه حکم به مرگ جوان معتاد دادند. این رأی بعد از اعتراض متهم در دیوان عالی کشور مورد بررسی مجدد قرار گرفت و تأیید شد تا اینکه بالاخره روز یکشنبه هفته جاری به اجرا درآمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نامرد برو به جهنم

    • رسول 10 ساله از تهران

      این مواد ها از کجا می یاد مردم را بدبخت میکنه تو را خدا جلوشونو بگیرید

    • بدون نام

      چه عجب بلاخره یکی از این قاتل های خانوادگی دار زده شد حقش بوده خودش از زندگی سگی که داشته راحت شده

    • بدون نام

      دلم برای زن دوم نمیسوزه هر بلایی که سرش بیاد حقش هست

    • مهدی گلپا

      چقد برای یک مادر سخته که بخواد پسرش رو قصاص کند البته پسر اگر انسان باشه باعث ریختن ابرو خانواده نباشه پسری که مواظب پدرو مادرش باشد نه اینکه این پسر که مادرشو زده باباشو با چوب زده درسته معتاد بیمارهستش معتادی که ضرر بکسی نزند باعث ریختن آبروی خانواده نباشد و مهمتراز همه اینکه بخواد درمان شود بله به این معتاد مگن بیمار نه این پسری که باباشو کشته این معتاد بلای جون هستش انشالله خداهمه معتادان رو شفا بده وسلامتُ پاک به خانواده برگردنند

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      این طور بچه نابود بشه بهتره ....

      پاسخ ها

      • دروغگو

        مادر این پسره بهترین تصمیم رت گرفته!! درسته مادره و داش میسوزه اما فردا پست فردا توست همین پسران کشته میشد، احسنت به این مادر!!

    • بدون نام

      به درک اشغال

    • ایرانی

      تف به ذات کثیفت مادر ...نامرد هر چی باشه بچه تو بود ..چه جوری دلت اومد ...معتاد یعنی بیمار به خدا بیمار...توی نامرد سه سال زندانی بودن این بچه عقده توی عقده ای رو خالی نکرد..حضرت عباسی خیلی سنگ دلی ..مادر از تو پست تر ندیده بودم..خدا تو رو با یزیدو معاویه محشورت کند..عذاب قبر تو تمامی نداشته باشد مادر ...باشد که خدا با اون دلت با تو مدارا کند.آمین...در اخر این که به ناموس زهرا ندیده و نشنیده بودم مادر بچه خودشو قصاص کنه ..خدا نیز از ذره ذره گناه تو نگذرد ..نفرین ابدی بر تو مادر پست.......جان مولا چاپ کنید بدون سانسور...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج