۶۵۵۳۶۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تجربه بیشترین سرعت اینترنت در میت ۱۰ پرو

هوآوی پیش از معرفی گوشی های هوشمند سری میت ۱۰ بارها تاکید کرده بود که با پرچمداری متفاوت و دست نیافتنی وارد رقابت پرچمداران ۲۰۱۷ خواهد شد.

وبسایت سخت افزا: هوآوی پیش از معرفی گوشی های هوشمند سری میت ۱۰ بارها تاکید کرده بود که با پرچمداری متفاوت و دست نیافتنی وارد رقابت پرچمداران ۲۰۱۷ خواهد شد. این غول چینی با معرفی پردازنده کرین ۹۷۰ با قابلیت های هوش مصنوعی و استفاده از آن در گوشی های سری میت ۱۰ نسلی جدید از گوشی های هوشمند را وارد بازار کرد، نسلی که با استفاده از هوش مصنوعی سبک کاربری جدیدی را در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد. اما قدرت این گوشی ها تنها در قسمت هوش مصنوعی نیست، میت ۱۰ پرو به سریع ترین مودم گوشی های هوشمند نیز مجهز می باشد.
تجربه بیشترین سرعت اینترنت در میت 10 پرو

درست در زمان معرفی گوشی هوآوی میت ۱۰ پرو شرکت آلمانی Rohde & Schwarz که سازنده تجهیزات تست و ارزیابی آنتن های موبایل است اعلام و تایید کرد که پردازنده ای که روی این گوشی نصب شده است نخستین چیپست مجتمع در جهان است که از سرعت دانلود Cat. ۱۸ و سرعت آپلود Cat. ۱۳ پشتیبانی می کند و در شبکه LTE نرخ دانلود آن میتواند به سقف ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه برسد.

این دستاورد هوآوی و شرکت Rhode & Schwarz از طریق استفاده از فناوری های ۴x۴ MIMO و ۲۵۶QAM بدست آمده و روش آن بدین صورت است که از طریق ۴x۴ MIMO ابتدا تعدد مسیر های انتقال داده افزایش پیدا کرده و سپس با فناوری ۲۵۶QAM تعداد بیت های ارسالی مرحله به مرحله افزایش پیدا میکند. هوآوی موفق شد تا با استفاده از این روش ها رقیب سرسخت خود یعنی کوالکام را شکست دهد. پیش از این پردازنده اسنپدراگون ۹۳۵ در زمینه سرعت دانلود به نرخ ۱ گیگابیت بر ثانیه دست پیدا کرده بود و در رده Cat. ۱۶ قرار داشت.

پردازنده فوق قدرتمندی که بر روی گوشی میت ۱۰ پرو نصب شده است جدا از دستیابی به بالاترین سرعت دانلود قابلیت های چشمگیر دیگری نیز دارد. در ابتدایی ترین نوع آن میتوان به سرعت پردازشی بالا اشاره کرد که در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم انجام هرگونه عملیاتی روی این گوشی را با بالاترین سرعت امکانپذیر خواهد کرد. از سوی دیگر هوش مصنوعی آن نیز در همه جای این گوشی به چشم میخورد، از مدیریت هوشمند مصرف باتری تا مدیریت حافظه رم در دسترس و همینطور هنگام عکاسی که تشخیص بهترین شرایط برای موقعیت مورد نظر را به عهده دارد.

طبیعتا برای تست سرعت مودم گوشی های هوشمند نیاز به اینترنت با بالاترین کیفیت می باشد و کیفیت اینترنت در کشور ما متاسفانه حتی در اندازه ای نیست که در رده کیفیت بتوان آن را در دسته بندی متوسط قرار داد. از این رو برای تست سرعت اینترنت در گوشی میت ۱۰ پرو تنها به آزمایش آن در بستر اینترنت خط موبایل و اینترنت شبکه ADSL اکتفا کردیم که طبعا نتایج آن به هیچ وجه نشانی از کیفیت سرعت سخت افزار این گوشی ندارد و مجبوریم تنها به آمار و ارقام رسمی منتشر شده درباره آن بسنده کنیم.
تجربه بیشترین سرعت اینترنت در میت 10 پرو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج