۶۵۵۴۳۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

احمدی: تلویزیون برای سن ما برنامه ندارد

امیررضا احمدی بازیگر تلویزیون با اشاره به اینکه برنامه های مناسب و جذاب برای سن او در تلویزیون وجود ندارد بیان کرد که همسن و سال هایش به جای کارتون و سریال، «دورهمی» می بینند.

خبرگزاری مهر: امیررضا احمدی بازیگر نقش بابک در مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» درباره نقش خود و این مجموعه به خبرنگار مهر توضیح داد: من در این مجموعه نقش بابک را دارم که پسری شیطان و تقریبا فضول است و دوست دارد چیزهای مختلفی را یاد بگیرد.
احمدی: تلویزیون برای سن ما برنامه ندارد

وی ادامه داد: بابک در خانواده ای زندگی می کند که مستاجر هستند اما اجاره منزلشان را نمی پردازند و صاحبخانه شان در طبقه دوم خانه آنها مستقر است. صاحبخانه یک عروسک به نام نادر دارد که در هر قسمت از برنامه برایش یک مهمان می آید و من هر بار پیش او می روم و داستان ها شکل می گیرد.

این بازیگر نوجوان درباره داستان های این مجموعه بیان کرد: ویژگی قصه های این مجموعه این است که عروسک «سوغات جنگل» به انسان ها آموزش می دهد و این برخلاف کارهای دیگر است که در آنها به عروسک ها بسیاری از چیزها آموخته می شود.

وی درباره اینکه چقدر برنامه ها و سریال های تلویزیون را می بیند، یادآور شد: من چندان برنامه های تلویزیون را نگاه نمی‌کنم چون برنامه جذابی ندارد. دوستان خودم هم اکثرا تلویزیون نمی بینند و یا حتی به جای کارتون ها و برنامه های کودک و نوجوان «دورهمی» را نگاه می کنند شاید به این دلیل که جذابیتش از کارتون ها بیشتر و خنده دارتر است.

بازیگر «سوغات جنگل» درباره برنامه های شبکه های تلویزیونی که مختص کوکان و نوجوانان ساخته می شود نیز اظهار کرد: من فقط برنامه «محله گل و بلبل» را در تلویزیون می دیدم چون از بسیاری از آثار نمایشی جذاب‌تر است اما فقط اسم بعضی از شبکه های مخصوص کودک و نوجوان را شنیده ام و هیچ برنامه ای از آنها نمی بینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      تلویزیون میلی هیچ برنامه درست حسابی برای هیچ گروه سنی نداره

    • جانباز

      یک برنامه کودک هم برای آقای احمدی نژاد پخش کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج