۶۵۵۵۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

درآمدهایی تازه برای «بازیهای پرعطش»

گشایش یک پارک جدید سینمایی در امارات

شرکت های لایونزگیت و دوبای پارکز با همکاری با یکدیگر اقدام به تأسیس اولین پارک تفریحی «بازیهای پرعطش» در تجلیل از این فیلم های چهارگانه و فانتزی و پربرخورد و به واقع تلاش برای سودجویی هر چه بیشتر از عنوان و محبوبیت این سری فیلم ها که تهیه و اکران شان در سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ صورت پذیرفت، کرده اند.

بانی فیلم: شرکت های لایونزگیت و دوبای پارکز با همکاری با یکدیگر اقدام به تأسیس اولین پارک تفریحی «بازیهای پرعطش» در تجلیل از این فیلم های چهارگانه و فانتزی و پربرخورد و به واقع تلاش برای سودجویی هر چه بیشتر از عنوان و محبوبیت این سری فیلم ها که تهیه و اکران شان در سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ صورت پذیرفت، کرده اند.
این پارک که اولین شعبه آن در امارات دایر شده و مثل همتاهایش و منجمله «دیسنی پارک»های متعدد در سطح جهان «پارک موضوعی» خوانده می شود، از تمامی جاذبه ها و نشانه ها و وسایل عمده آن سری فیلم ها که مجموعاً بیش از ۸/۱ میلیارد دلار در سطح جهان کسب درآمد کرد، بهره می گیرد تا دوستداران این سری فیلم ها را جذب خویش کرده و پول زیاد دیگری را به جیب بزند. نام این پارک جدید را «دنیای بازیهای پرعطش» نهاده اند و شعبات بعدی آن در یکی- دو ایالت آمریکا و چند کشور اروپای غربی برقرار خواهد شد. با اینکه تأسیس اینگونه پارک ها سالها است از سوی استودیوها و شرکت هایی مانند والت دیسنی باب شده و بسیار هم سودساز است اما نمونه.
امارات از اولین مواردی است که کار آنها به قسمتی از غرب آسیا کشیده شده و نمونه ای از آن در قطر هم رویت گشته است. در این مکان ها، نشانه ها و وسایل و یادبودهای آثار مطرح سینمای جهان نه برای فروش مستقیم بلکه به عنوان اشانتیون و برای جلب نظر علاقمندان ارائه می شود و همین مسئله آنها را به سوی ابتیاع این وسایل در بازارها و مغازه های رسمی و در ازای پرداخت پول می کشاند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج