۶۵۵۶۰۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

نقش پنگوئن‌ها در گوگل دودل برای تبریک ۲۰۱۸

گوگل دودل تغییر موقتی لوگوی اصلی گوگل در صفحه اولیه جستجوی این شرکت است که به مناسب مراسم های مختلف تغییر ظاهر می‌دهد. در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷، شاهد استفاده از پنگوئن ها در گوگل دودل بودیم.

وبسایت کلیک - محمد قریشی: گوگل دودل تغییر موقتی لوگوی اصلی گوگل در صفحه اولیه جستجوی این شرکت است که به مناسب مراسم های مختلف تغییر ظاهر می‌دهد. در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷، شاهد استفاده از پنگوئن ها در گوگل دودل بودیم.
نقش پنگوئن‌ها در گوگل دودل برای تبریک 2018

شاید تا امروز متوجه نشده باشید ولی لوگوی گوگل در صفحه اصلی این جستجوگر، در برخی از روزهای سال تغییر ظاهر می‌دهد. این شرکت در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ از پنگوئن ها برای گوگل دودل استفاده کرد. در هفته های گذشته شاهد حضور پنگوئن ها در صفحه اصلی وب‌سایت گوگل بودیم.

با فرا رسیدن سال نو میلادی، گوگل دودل تغییراتی را تجربه کرد. این حیوانات کوچک و دوست داشتنی که هفته های گذشته در حال سفر بودند، هم اکنون در گوگل دودل به طلوع خورشید چشم دوخته‌اند که نشان دهنده شروع سال ۲۰۱۸ است.

نقش پنگوئن‌ها در گوگل دودل برای تبریک 2018

پنگوئن های گوگل برای اولین بار در ۱۸ دسامبر سال ۲۰۱۷ مشاهده شدند. این حیوانات در حال جمع کردن وسایل خود برای سفر به مناطق گرمسیری و ملاقات اقوام خود بودند. از ۱۸ دسامبر تا آغاز سال جدید میلادی، این پنگوئن ها در دودل های مختلفی به نمایش گذاشته شدند.

با شروع سال ۲۰۱۸، گوگل دودل جدیدی از خانواده پنگوئن ها منتشر شده که البته شاید آخرین گوگل دودل با حضور آن‌ها باشد. بر اساس این تصویر، پنگوئن ها طلوع خورشید را نظاره می کنند و منتظر سال جدید و اتفاقات آن هستنند.

گوگل در توصیف این دودل نوشته است:

بعد از اتمام تعطیلات، پنگوئن های ما در حال تماشای طلوع خورشید هستند که سال جدید میلادی را نوید می دهد. سال نو مبارک!

شایان ذکر است؛ اغلب گوگل به مناسبت سال جدید میلادی، لوگوی خود را تغییر می دهد و شخصیت های مختلف را در حال برگزاری مهمانی به تصویر می کشد. برای مثال در سال ۲۰۱۴، لوگوی گوگل در حال تغییر عدد ۳ به ۴ به نمایش درآمد. در سال گذشته گوگل تعدادی بالون را برای تغییر لوگوی خود انتخاب کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج