۶۵۵۶۷۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تام هنکس از جاناتان دمی یاد کرد

تام هنکس پیش از این‌که به یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌سازان این کره خاکی بدل شود، برای بازی‌هایش در فیلم‌های کمدی شناخته می‌شد از جمله «بزرگ»، «حومه‌ها» و «ترنر و هوچ».

بانی فیلم به نقل از ایندی‌وایر: اما تغییر و اعتبار زمانی برای هنکس به دست آمد که او ابتدا در «فیلادلفیا»ی جاناتان دمی بازی کرد و اولین اسکارش را برنده شد و سال بعدش در «فارست گامپ» ظاهر شد و دومین تندیس طلایی خود را به دست آورد. هنکس به‌تازگی در بخشی از تلاش نشریه «انترتینمنت ویکلی» برای تجدید خاطره سینماگرانی که در سال ۲۰۱۷ از میان ما رفتند، یادی از دمی کرده است.
تام هنکس از جاناتان دمی یاد کرد

هنکس می‌گوید پیش از همکاری با دمی به‌سادگی یکی از طرفداران او بود: «به یاد می‌آورم که با همسرم که آن زمان اوایل آشنایی‌مان بود به تماشای فیلم‌های دمی می‌رفتیم. «چیزی وحشی»، «ازدواج با گروه تبهکاران» و «البته سکوت بره‌ها». حتی وقتی «سکوت بره‌ها» جایزه گرفت در میان تماشاگران بودم اما هرگز او را ملاقات نکرده بودم و برایم یک فیلم‌ساز اسرارآمیز بود.»

هنکس درباره همکاری‌اش با دمی در «فیلادلفیا» افزود: «فکر می‌کنم جسورانه‌ترین کاری که او انجام داد، شکستن قواعد بود. او «فیلادلفیا» را در شرایطی ساخت که برخی می‌گفتند کسی حاضر نخواهد شد پول بدهد و چنین فیلمی را تماشا کند. مردم از ایدز می‌ترسیدند. اما دمی نه‌فقط چنین فیلمی را ساخت بلکه از برخی بیماران ایدزی هم در میان بازیگران فیلمش استفاده کرد. او حتی برخی از آن‌ها را برای بازی در نقش آدم‌هایی برگزید که به این بیماری مبتلا نبودند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج