adexo3
۶۵۵۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دلیل دیدار انتظامی با رئیس سازمان سینمایی

عزت الله انتظامی گفت: به دیدار حجت‌الله ایوبی رفتم تا حضورش را در سازمان سینمایی تبریک بگویم و همچنین از او بخواهم مشکل خانه سینما را حل کند.

خبرگزاری ایسنا: عزت الله انتظامی گفت: به دیدار حجت‌الله ایوبی رفتم تا حضورش را در سازمان سینمایی تبریک بگویم و همچنین از او بخواهم مشکل خانه سینما را حل کند.

آقای بازیگر سینمای ایران درباره دیدار روز گذشته‌اش با رئیس جدید سازمان سینمایی اظهار کرد: دکتر ایوبی را از زمانی که در فرانسه بود و بزرگداشتی برای من در یونسکو برگزار شد‌،می‌شناسم. طی ۱۵ روز مهمان ایشان بودیم و از نزدیک با دکتر ایوبی و خانواده‌اشان آشنا شدم.

وی ادامه داد: دکتر ایوبی فردی بسیار علاقه‌مند به سینما و تئاتر و همچنین مسلط به زبان است و من ایشان را انسانی بسیار محترم دیدم و به کارشان علاقه‌مند شدم. حتی چندی پیش در گفت‌وگویی ایشان را به عنوان گزینه مناسبی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد کردم.

عزت‌الله انتظامی خاطرنشان کرد: روز گذشته به خودم اجازه دادم و به سراغ ایشان رفتم و درباره خانه سینما صحبت کردم. معتقدم نباید دو خانه سینما داشته باشیم و باید همان خانه سینمای قدیمی سامان بگیرد در واقع گروهی که به فرهاد توحیدی مربوط می‌شود و باید به فعالیتشان ادامه دهند.

وی افزود: گروه دیگر بیشتر تهیه کننده هستند و نگاهشان را به سینما نمی‌پسندم. من در دیدار با دکتر ایوبی ویژگی‌های هر دو گروه را گفتم و با شناختی که از ایشان دارم اطمینان دارم مش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج