۶۵۶۱۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۸۰ سالگی هم سدی بازدارنده نیست

توفیق های حیرت انگیز فیلم جدید اسکات

«تمامی پول موجود در جهان» ساخته ریدلی اسکات «۸۰ ساله و همچنان توانا» با کاندیدایی در ۳ شاخه جوایز معتبر گلدن گلوب امسال کارنامه قبولی گرفته و در مسیر کاندیدایی برای جوایز معروف تر اسکار هم قرار دارد.

بانی فیلم: «تمامی پول موجود در جهان» ساخته ریدلی اسکات «۸۰ ساله و همچنان توانا» با کاندیدایی در ۳ شاخه جوایز معتبر گلدن گلوب امسال کارنامه قبولی گرفته و در مسیر کاندیدایی برای جوایز معروف تر اسکار هم قرار دارد. اما اگر میشل ویلیامز برای بازی در این فیلم نامزد گلدن گلوب بهترین هنرپیشه زن دراماتیک شده و خود اسکات نیز در شاخه برترین کارگردان نامزد است، کاندیدایی کریستوفر پلامر اسباب حیرت شده است. وی نه تنها از مضار و ضعف های مرتبط با ۸۶ سالگی نشانی ندارد بلکه در فیلمبرداری ضربتی و جبرانی ای شرکت کرد که پس از اتمام تهیه فیلم صورت گرفت تا او را جانشین کوین اسپیسی کنند که به سبب فساد اخلاقی از فیلم کنار گذاشته و صحنه هایش حذف شد و اسکات آن صحنه ها را با پلامر و از نو گرفت و آن هم فقط طی ۱۰ روز و سپس آنها را در جاهای مربوطه در فیلم قرار داد.
توفیق های حیرت انگیز فیلم جدید اسکات

ریدلی اسکات با فتح جوایز گلدن گلوب و اسکار ناآشنا نیست و فیلم «گلادیاتور» او در سال ۲۰۰۰ به این افتخارات دست یافت و او با کارهای دیگری مثل «بلید رانر» در ۱۹۸۲ و «تلما و لوییز» در ۱۹۹۱ تحسین ناظران را برانگیخته و «گانگستر آمریکایی» (۲۰۰۷) و «پرومتئوس» (۲۰۱۲) هم محصول ایده ها و تلاش وی بوده اند اما ماجراهای خاص تهیه فیلم «تمامی پول موجود در جهان» این فیلم را از سایر کارهای اخیر او متمایز ساخته و فتح برخی جوایز پایانی سال را برای او شیرین تر ساخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج