اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۶۱۹۴
۳۰ نظر
۵۰۱۰
۳۰ نظر
۵۰۱۰
پ

مادر سنگدل، طراح نقشه ربودن فرزند ۱۸ ساله

مادر سنگدل که برای انتقام از همسر سابقش نقشه ربودن فرزندش از خانه را طراحی و اجرا کرده بود، سرانجام شناسایی و نقشه اش برملا شد.

خبرگزاری میزان: مادر سنگدل که برای انتقام از همسر سابقش نقشه ربودن فرزندش از خانه را طراحی و اجرا کرده بود، سرانجام شناسایی و نقشه اش برملا شد.

۲۳ آذرماه و از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، وقوع آدم ربایی و ربایش پسری ۱۸ ساله به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "آدم ربایی" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مادر فرد ربوده شده با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: داخل خانه در حال نگاه کردن فیلم بودم و پسرم به نام امیرعلی نیز در داخل اتاق خوابش در حال استراحت بود که در همین زمان با باز شدن در خانه، دو نفر با صورت پوشیده وارد خانه شدند. مرا گرفتند و دست و پایم را بستند؛ این دو نفر در ادامه به سراغ پسرم در داخل اتاق خواب رفتند و پس از مجروح کردن وی با چاقو و در حالی که به علت خونریزی شدید بیهوش شده بود، او را داخل پتو قرار داده و با خودشان از خانه خارج کردند.

شاکی در همان تحقیقات اولیه صراحتا عنوان داشت که ربوده شدن پسرش توسط همسر سابقش انجام شده است. با معرفی همسر سابق شاکی به عنوان یکی از مظنونین پرونده، کارآگاهان به تحقیق از وی پرداخته و با توجه به دلایل و مستندات بدست آمده، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که همسر سابق او به هیچ عنوان در ربوده شدن پسرش دخالتی نداشته است.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی که در تحقیقات پلیسی به برخی اظهارات و تناقضات مادر پسر ربوده شده رسیده بودند، در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی شخصی به نام ناصر ۴۲ ساله شدند که از مدتی پیش با شاکی آشنا شده است.

ناصر به عنوان راننده مسافرکش در منطقه باغستان کرج شناسایی و ۶ روز بعد دستگیر و در همان تحقیقات اولیه اعتراف کرد که پیشنهاد ربوده شدن "امیرعلی" توسط مادرش مطرح شده و او نیز صرفا به واسطه‌ی اصرار مادرِ امیرعلی موضوع آدم ربایی را با فرد دیگری به نام مجید - از فروشندگان موادمخدر در شهرستان کرج - مطرح و نهایتا آدم ربایی توسط سه تن از دوستان مجید (خریداران موادمخدر) انجام شده است.

با اعتراف صریح ناصر، دستگیری مادر امیرعلی به نام ثمانه۴۶ ساله در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که او برای پیگیری پرونده‌ی ربوده شدن پسرش به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران رفته است که بلافاصله موضوع اعترافات ناصر به بازپرس پرونده اعلام و ثمانه نیز در همان شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران بازداشت شد.

تنها با گذشت دو روز از زمان دستگیری ثمانه و ناصر، امیرعلی نیز توسط ربایندگان رها می‌شود تا شاید به این ترفند، مانع از تعقیب و دستگیری خود توسط پلیس شوند.

با شناسایی ناصر ۲۳ ساله به عنوان یکی از فروشندگان موادمخدر در شهرستان کرج، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با اخد نیابت قضایی به این شهرستان اعزام شده و نهایتا روز گذشته موفق به دستگیری وی شدند.

"ناصر" در همان تحقیقات اولیه صراحتا به طراحی آدم ربایی و پیشنهاد آن به سه تن از مصرف کنندگان موادمخدر در ازای دریافت تنها دو میلیون تومان اعتراف کرد.

با شناسایی حمیدرضا، سیف الله و عباسعلی هر سه نفر ۱۸ ساله به عنوان دیگر متهمین پرونده آدم ربایی، مخفیگاه آن‌ها در منطقه باغستان و همچنین یک قهوه خانه واقع در منطقه تفریحی آتشگاه شناسایی و هر سه نفرشان طی دو عملیات جداگانه دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

سرهنگ حمیدرضا یاراحمـدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهمان پس از دستگیری، با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      بسم الله

    • ناصر11ساله tehran

      محکوم میکنم این عمل ثمانرو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه چی شده حالا؟؟؟

    • بدون نام

      واقعا به پسرش هم آنطوری که اول مادرش گفته بود صدمه زده بودند یا فقط یک نقشه بر علیه شوهر سابق خودش بود .

    • نرگس بانووووو

      خدایا پناه میبرم به تو از شر این همه بلا

      پاسخ ها

      • محسن 10ساله

        من هم محکوم می کنم

      • ما

        باید همیشه به خدا پناه برد نه الان موقع گیر افتادن

    • مسیحا بهاری

      رفیق بی کلک مادر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیش میاد

    • مهدی گلپا

      وقتی کینه ازحد بگذره وشخص کینه جوفقط درفکرانتقام باشه هیچ فرقی نمی کنه زن باشه یا مرد این قضیه مشخص می کنه فردکینه جو حتی حاضر هستش احساس مادرانه رانادیده بگیره وپسرش که جگرگوشه اش هست به دست چن نفرغریبه بسپارد ولی این نمی دونست ماه هبچ وقت پشت ابرنمی مونه براستی که همین گونه هست

      پاسخ ها

      • گندم 15 ساله...پونک قزوین

        لایک اقامهدی گلپا

    • بدون نام

      اینا میگن افغان ها بد هستن خخخخ

    • بدون نام

      مسولین خوابن اینجاشدکابل کابل

    • دهقان

      الله اکبر ازاین موجود دوپا

    • فریبا

      حال پسره چطوره؟! غرق خونریزی بردنش چی شد؟!

      پاسخ ها

      • ساقی

        ناراحت نباشیدپسربرگشت پیش خانواداش .گفت یه سر ب مادر ی که از جگرش کنده شدم بزنم

    • بدون نام

      وای بر ما .وای بر نجابت ما شرف ما .گذشت ما خدایا خودم هم مادر هستم خدایا چطور یک مادر .دلم میخاد بگم لعنت به هر چه مادره اولش خودم چطور ی ممکنه خدایا بچه بیگناه .خدایا تو کجا بودی .وای مغزم درد گرفت حالم بهم میخوره اینا انسان نیستن حتی حیوان هم نیستن
      خاک بر سرت مادری را چرا از سگ تو کوچه یاد نگرفتی که چطور بچشو با چنگ ودندون از دیگران قایم میکنه تا مواظبشون باشه کسی صدمه ای بهشون نزنه .
      درد ومرض تمام سگها وگربه ها تو سرت با مادری کردنت...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا این همه جو میدین؟ چرا حماسی اش می کنید؟! مادر هم انسانه قدیس که نیست! می تونه مثل هر انسانی خوب یا بد باشه

    • بدون نام

      کاش سر بدنیا آوردن بچه میمردی .بهزیستی از تو بهتر بزرگش میکرد ... تو مادر بودی دلت نسوخت دلت آتش نگرفت...

    • بدون نام

      لعنت خدا بر تو .مطمعن هستم تو این بچه رو نزاییدی ... لااقل یک کم فکر میکردی اجنببببببی از جنس ...والا نمیدونم به چه تشبیهت کنم چون حیف اسم حیوان حتی عقرب .دیدی عقرب با چه مهربونی همیشه بچه هاش پشتش سوارن.یک کمی فکر میکردی الان مادرا از مادری کردن خودشون بیزار نمیشدن .حالم از خودم بهم میخوره چون اسم تو روی منه منم مادرم .وای بر اینجور مادرا خدا لعنتشون کنه .

    • بدون نام

      خاک تو سر پدرانی که بچه دار میشن بعد هوس یک خانم خوشگل میکنن وفکر نمیکنن به سر اون بچه چی میاد بخاطر عشق جدید ... عشقو انتخاب کردی حالا بسوز تا موقعی بمیری بیمسعولیت نامرد خدا از دلت که چه عرض کنم از چشمهای هیزت کشید بیرون حالا بسوز حقته بسوز تا آخر عمر.

    • بدون نام

      فکر بچتو نکردی اینو طلاق دادی رفتی سراغ کیس جدید مگه با هم فرق دارن لعنتی نگفتی بچه کاشتی چی به سرش میاد .لعنت خدا بر تمام پدر ومادرهایی که حتی یک لحظه فکر بچه ای که سر دادن به دنیا رو نمیکنن لعنت بر شما غافلان .

    • جان علی

      این زنها واقعا دیگه زدن به سیم آخر آخه مادر مهربان که بهشت زیر پایت هست آدم با فرزندش همچین کاری رو میکنه اون هم بخاطر عقده گشایی از همسر قبلیت خوب لااقل میگفتی با چاقو نزنندش عجب زمونه ای شده کینه و نفرت تا کجا که آدم فرزند خودش رو وسیله آزار و اذیت شوهرش قرار بده

    • بی نام

      حتما مادره فیلم تب سرد رو دیده بوده!خخخخخخخ

    • نسیم

      معلوم‌نیس‌شوهره‌ ... که‌زنه‌هم‌اینجوری‌کینه
      ای‌شده‌بدبخ‌پسره

    • بدون نام

      جان علی انگار شما خبر های اون مرد هایی که راحت بچه هاشونو میکشن نمیخونی و فقط منتظر هستی زنی جنایتی بکنه بیای برای عقده گشایی
      خدایا خودت کمی عقل و شعور هدایت بفرما

      پاسخ ها

      • جان علی

        بهتره یاد بگیری که باید به هر خبری میخونی باید در مورد اون خبر نظر داد نمیشه که اینجا زنه این کار رو کرده من بیام به مرده بد و بیراه بگم پس برو اول یاد بگیر بعدا بیا خودت اگه نظری نداری لازم نیست بیای به نظر من نظر بدی قراره در مورد خبر بنویسیم اگه مردی هم کار نا معقولی بکنه راجب اون مرد هم مینویسیم
        خدا یا یه کم فهم و شعور و سواد

    • بدون نام

      اوه اوه کاربر 1:25 چه خبره چی شده مگه چرا داغش کردی فکر کنم تازه وارد هستی اینجا هر روز پدر بچه رو کشته بچه مادر رو زن شوهر و شوهر زن رو خلاصه همه چی در همه این زنه که کاری نکرده فقط یه آدم ربایی سوری انجام داده شما خودتو نگران نکن واااالاااااا

    • بدون نام

      جان علی نگفتم اینجا راجع به مرد ها بگو فقط پای جنایت های مرد ها نیومدی حرفی بزنی و اگر جنایتی هم کردن دنبال زنی گشتی که تقصیر رو بندازی گردنش
      خدایا عنایت کمی انصاف و وجدان بیدار

    • سحر

      همیشه قرارنیست همه مادرهادلسوزمهربون باشن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج