۶۵۷۵۰۰
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

آزادی اکثر دستگیر شدگان وقایع اخیر در سمنان

دادستان مرکز استان سمنان تعداد دستگیرشدگان وقایع اخیر در این استان را بسیار محدود و معدود اعلام کرد و گفت: اکثر این افراد با اخذ تامین آزاد شدند.

خبرگزاری ایسنا: دادستان مرکز استان سمنان تعداد دستگیرشدگان وقایع اخیر در این استان را بسیار محدود و معدود اعلام کرد و گفت: اکثر این افراد با اخذ تامین آزاد شدند.

حیدر آسیابی اظهار کرد: خوشبختانه در استان سمنان تجمع آنچنانی جز دو تجمع بسیار کوچک وجود نداشته و با حضور به موقع مردم، نیروهای انتظامی و امنیتی و قضایی مشکلی در استان نداشتیم.

وی با بیان اینکه هیچ اقدام مخربی در استان که منجر به آسیب اموال عمومی شود نداشتیم، افزود: این مهم نشان از فرهنگ و بصیرت بالای مردم استان و همچنین امنیت بالای این استان دارد.

این مقام ارشد قضایی یادآور شد: خوشبختانه در روزهای اخیر جرم سنگین و مهمی در استان سمنان اتفاق نیفتاده بود.

دادستان مرکز استان سمنان با بیان اینکه انقلاب را مردم بوجود آورده و حفظ می‌کنند ادامه داد: صدای اصلی مردم امروز و در این راهپیمایی شنیده شد و آنچه از اغتشاش‌گران شنیدیم صدای واقعی ملت نیست.

وی با اذعان به اینکه درخت انقلاب آنقدر تنومند است که با این بادها نمی‌لرزد گفت: نظام ما داعش تا بن دندان‌ مسلح را آن هم در خارج از مرزها ریشه‌کن کرد، مقابله با چند اغتشاش‌گر که چیز مهمی نیست که نظام از عهده آن برنیاید.

نظام از خود خویشتن‌داری نشان داد

آسیابی با بیان اینکه نظام از خود خویشتن‌داری نشان داد افزود: کسانی که در اغتشاش‌های محدودی که بود حضور داشتند عمدتا فریب‌خورده هستند.

وی با بیان اینکه تا مردم و رهبری معظم انقلاب هست هیچ جای نگرانی وجود ندارد، اضافه کرد: خوشبختانه نیروهای انتظامی و امنیتی و دستگاه قضایی با قوت کار خود را انجام داده و هیچ نگرانی وجود ندارد.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه حساب مطالبه‌گری از اغتشاش جداست افزود: ما پیش از این اعتراضات کارگری و مطالبات اقتصادی معیشتی داشتیم اما هیچ کدام به اغتشاش منجر نشده بود لذا این افراد معدود که دست به اغتشاش می‌زنند عمدتا فریب‌خورده و در خدمت منافقین و عوامل خارجی هستند، ضمن اینکه هیچ کدام از اغتشاش‌گران مطالبه معیشتی و اقتصادی نداشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      انهایی که به اموال د.ولت وبه مال ملت آسیب می رسانند به مردم عزیز انقلابی بسپارید اا جوابشان را بگیرند واز این غلطها نکنند واز اجتماعات مردم سواستفاده نکنند

    • ناشناس

      انهایی که به اموال د.ولت وبه مال ملت آسیب می رسانند به مردم عزیز انقلابی بسپارید اا جوابشان را بگیرند واز این غلطها نکنند واز اجتماعات مردم سواستفاده نکنند

    • بدون نام

      وقتی به حرفشون گوش نکنید ولی کارکنان ملت دیگه اعصاب ندارم و روانی شدن از بیمارستان وفقر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج