۶۵۸۶۳۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اندروید ۸.۰ اوریو برای هواوی P۱۰ و P۱۰ پلاس

گوشی‌های هواوی P۱۰ و P۱۰ پلاس به‌زودی به‌روزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو را دریافت می‌کنند و کاربران این گوشی‌ها می‌توانند از آخرین نسخه اندروید بهره ببرند.

وبسایت کلیک - راضیه چنگیز نائین: گوشی‌های هواوی P۱۰ و P۱۰ پلاس به‌زودی به‌روزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو را دریافت می‌کنند و کاربران این گوشی‌ها می‌توانند از آخرین نسخه اندروید بهره ببرند.

به نظر می‌رسد شرکت هواوی قصد دارد به‌مرور تمام گوشی‌های خود را به نسخه ۸ اندروید مجهز کند. آخرین گوشی‌های هوشمندی که به‌روزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو را دریافت کرده‌اند، موبایل‌های میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو بودند اما اکنون خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد که نسخه هشتم اندروید به آخرین اعضای خانواده سری P رسیده است و جدیدترین پرچم‌داران هواوی یعنی دو مدل P۱۰ و P۱۰ پلاس به‌زودی اندروید ۸.۰ اوریو را دریافت خواهند کرد.

خبرها حاکی از آن است که هواوی در حال تست کردن اندروید ۸.۰ اوریو بر روی این دو گوشی است و به زودی این نسخه از اندروید را برای این دو گوشی منتشر می‌کند. هم‌اکنون نیز نسخه بتای اندروید ۸.۰ اوریو برای گوشی‌های P۱۰ و P۱۰ پلاس منتشر شده است و علاقه‌مندان به دریافت نسخه بتای این نسخه از اندروید می‌توانند برنامه‌های مخصوصی را بر روی گوشی خود نصب کنند تا بتوانند نسخه بتای این سیستم‌عامل را امتحان کنند.

اگر همه‌چیز طبق برنامه‌های کمپانی هواوی پیش برود، به‌روزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو برای گوشی‌های P۱۰ و P۱۰ پلاس اواخر ماه فوریه به صورت رسمی و برای تمام کاربران منتشر خواهد شد. در حال حاضر، کاربران گوشی‌های هواوی در کشور رومانی قادر به استفاده از نسخه آزمایشی اندروید ۸.۰ اوریو در گوشی‌های خود هستند و حدود یک ماه دیگر کاربران سایر کشورها نیز می‌توانند از این به‌روزرسانی بهره ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج