adexo3
۶۵۸۶۴۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

توصیه های مراجع تقلید به نمایندگان وزیر کشور

نمایندگان وزیر کشور با سفر به قم با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی، سبحانی و علوی گرگانی و نماینده آیت الله سیستانی دیدار و بر لزوم توجه جدی مسئولان به پیگیری و تحقق مطالبات مردم تاکید کردند.

ایرنا نوشت: نمایندگان وزیر کشور با سفر به قم با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی، سبحانی و علوی گرگانی و نماینده آیت الله سیستانی دیدار و بر لزوم توجه جدی مسئولان به پیگیری و تحقق مطالبات مردم تاکید کردند.

مراجع معظم تقلید در این دیدارها که روز گذشته برگزار شد، طی سخنانی حفظ اتحاد و هوشیاری ملت را نیاز مبرم برهه کنونی برای عبور از موانع و بی اثر ساختن توطئه ها و دشمنی ها بر ضد نظام اسلامی عنوان کردند.

قائم مقام وزیر کشور نیز در این دیدارها به نمایندگی ازسوی اعضا درسخنانی با ارائه گزارشی از حوادث اخیر کشور، اظهار کرد: این ناآرامی ها به شکل بسیار مطلوب توسط ناجا و دستگاه ها و نهادهای مسئول، مدیریت و اکنون آرامش کامل در کشور برقرار شده است.

سیدحسین هاشمی با اشاره به طرح شعارهای ساختارشکنانه و هتک حرمت مقدسات از سوی عده ای اندک در حوادث اخیر با سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم، تصریح کرد: دولت خود را موظف به برطرف کردن مشکلات و خواسته های قانونی و به حق مردم می داند و برای تحقق آن ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با قدردانی از توصیه های علما و مراجع معظم تقلید در آرام سازی جو عمومی کشور، همگرایی، وحدت و انسجام ملی را نیاز اصلی کشور عنوان و ابراز امیدواری کرد در پرتو همکاری، همدلی و همصدایی بیش از پیش ملت با مسئولان، مشکلات کشور مرتفع شده و نظام در مسیر توسعه و بالندگی قرار گیرد.

تجمع های مسالمت آمیز چندی پیش در کشور با تحریک دشمنان و سوء استفاده عوامل فریب خورده داخلی منجر به بروز ناآرامی در چند شهر شد که با هوشیاری ملت، مسئولان و نیروهای انتظامی و امنیتی، در کوتاه ترین زمان توطئه دشمنان شکست خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج