اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۸۷۳۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

وزارت کشور: آرامش کامل برقرار شده است

نمایندگان وزیر کشور و ریاست‌شورای امنیت کشور یکشنبه با حضور در قم، با حضرات آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی، سبحانی و علوی گرگانی از علما و مراجع معظم تقلید و حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی دیدار کردند.

خبرگزاری ایسنا: نمایندگان وزیر کشور و ریاست‌شورای امنیت کشور یکشنبه با حضور در قم، با حضرات آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی، سبحانی و علوی گرگانی از علما و مراجع معظم تقلید و حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی دیدار کردند.

در این دیدار ها سید حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور به نمایندگی از سوی اعضا با ارائه گزارشی از وضعیت حوادث و اتفاقات اخیر کشور، اظهار کرد: این حوادث و ناآرامی ها به شکل بسیار مطلوبی توسط ناجا و دستگاه ها و نهادهای مسؤل، مدیریت شد و اکنون آرامش کامل در کشور برقرار شده است.

وی با اشاره به طرح شعارهای ساختارشکنانه و هتک حرمت به مقدسات ملت از سوی عده ای قلیل در حوادث اخیر با سوء استفاده از مطالبات به حق مردم، تصریح کرد: دولت خود را موظف به برطرف کردن مشکلات و خواسته های قانونی و به حق مردم می‌داند و برای تحقق آن ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

قائم مقام وزیر کشور با قدردانی از توصیه های علما و مراجع معظم تقلید در آرام سازی جو عمومی کشور، همگرایی، وحدت و انسجام ملی را نیاز اصلی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم در پرتو همکاری، همدلی و همصدایی بیش از پیش ملت با مسؤلان، مشکلات کشور مرتفع شده و نظام در مسیر توسعه و بالندگی قرار گیرد.

علما و مراجع معظم تقلید در این دیدارها ، طی سخنانی حفظ اتحاد و هوشیاری ملت را نیاز مبرم برهه کنونی برای عبور از موانع و بی اثر ساختن توطئه ها و دشمنی ها بر ضد نظام اسلامی عنوان و بر لزوم اهتمام جدی مسؤلان به پیگیری و تحقق مطالبات و دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم تأکید کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما کارت زردگرفتی ازمجلس به خاطر ورودی اولیه ملیون های مهاجر خارجی افغانی واه نفرین هم وطنان میگیره چون خرج و هزینه کاروشغل۱۵ملیون افغانی می‌دین ازکجاچرااینکارونکنید

    • جانباز

      خدا را شکر انشاءالله همیشه آرامش و امنیت برقرار باشد که هیچ چیزی از این بالاتر نیست

    • بدون نام

      دوست عزیز15 میلیون نیست 3میلیونه.البته بنده هم مثل شما مخالف حضورافغان ها درایران هستم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج