۶۵۸۹۰۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

انگلیسی‌ها بیش از همه نگران حمله تروریستی‌اند

تازه‌ترین تحقیقات صورت گرفته از سوی موسسه ایپسوس موری که روز دوشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که مردم انگلیس بیشتر از هر ملتی نگران وقوع حملات تروریستی در کشورشان هستند.

ایرنا: تازه‌ترین تحقیقات صورت گرفته از سوی موسسه ایپسوس موری که روز دوشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که مردم انگلیس بیشتر از هر ملتی نگران وقوع حملات تروریستی در کشورشان هستند.

تحقیقات موسسه ایپسوس موری که از 21 هزار و 548 نفر از مردم کشورهای مختلف تهیه‌شده حاکی از آن است که دست‌کم 65 درصد انگلیسی‌ها نگران وقوع حملات بزرگ تروریستی در سال 2018 در کشورشان هستند.

این در حالی است که بر اساس تحقیقات یادشده مردم کشورهایی نظیر فرانسه و آمریکا که طی سال‌های اخیر شاهد چندین حمله تروریستی بوده‌اند، کمتر از انگلیسی‌ها نسبت به وقوع حملات تروریستی نگران هستند.

بر اساس این گزارش، 53 درصد مردم فرانسه و 51 درصد مردم آمریکا از وقوع حملات تروریستی در کشورمان نگران هستند.

از میان ۲۸ کشوری که در این گزارش آورده شده، چینی‌ها و آرژانتینی‌ها کمترین نگرانی را نسبت به وقوع حملات تروریستی در کشورشان دارند.

این گزارش حاکی از آن است که 15 درصد مردم چین و 11 درصد مرد آرژانتین نگران وقوع حملات تروریستی هستند.

بر اساس گزارش یادشده، ۴۰درصد مردم انگلیس پیش بینی می کنند که میان آمریکا و کره شمالی در سال جاری درگیری نظامی رخ خواهد داد. این گزارش می افزاید ۴۷ درصد مردم آمریکا نیز وقوع این درگیری را محتمل می دانند.

گزارش موسسه ایپسوس موری در حالی منتشر می‌شود که انگلیس سال گذشته صحنه 5 حمله تروریستی بود که براثر آن ده‌ها نفر جان باختند.

سطح هشدار امنیتی در انگلیس چندین بار نوسان پیدا کرد و در جریان آخرین حمله تروریستی در ایستگاه قطار پارسونز گرین در غرب لندن، هشدار امنیتی از حالت «شدید» به «بحرانی» افزایش یافت. پس از دستگیری شماری از عناصر این حادثه تروریستی سطح هشدار امنیتی دوباره به حالت شدید کاهش پیدا کرد.

سطح هشدار تروریستی در انگلیس از اوت 2014 میلادی و هم‌زمان با مشارکت این کشور در حملات هوایی علیه داعش در عراق به سطح 'شدید' (سطح چهار از مجموع پنج سطح ) رسیده که بدین معنا است حمله تروریستی در این کشور بشدت محتمل است.

درصورتی‌که اوضاع امنیتی جزیره به بدترین حالت خود برسد، سطح هشدار امنیتی به سطح «بحرانی» می‌رسد و این بِدان معناست که «وقوع یک حمله قریب‌الوقوع تروریستی انتظار می‌رود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آ کیا

      من خودم تا حالا یه مورچه هم نکشتم ولی اگه فرصتی پیش بیاد حمله تروریستی در انگلیس انجام میدم. بخاطر ظلم های که این کثافتها از 100 سال پیش تا امروز به مردم ایران روا داشتن.
      بریتانیای کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج