adexo3
۶۵۹۱۷۳
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

حباب قیمت دلار و سکه از بین می‌رود

سید فرید موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نوسانات اخیر در قیمت سکه و ارز گفت: این نوسانات ناشی از ناآرامی‌های است که در روزهای گذشته در چند شهر اتفاق افتاد.

خبرگزاری تسنیم: سید فرید موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نوسانات اخیر در قیمت سکه و ارز گفت: این نوسانات ناشی از ناآرامی‌های است که در روزهای گذشته در چند شهر اتفاق افتاد.

وی با تاکید بر اینکه پس از اتفاقات هیجانی در کشور معمولاً قیمت ارز و سکه دچار حباب می شود، ادامه داد: با پایان یافتن ناآرامی‌ها قطعاً این حباب از بین خواهد رفت و قیمت ارز و سکه در روزهای آینده روند نزولی خواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: به طور مثال در چند روز گذشته تقاضا برای خرید سکه در بازار افزایش یافته بود که با تدبیر بانک مرکزی این بازار مدیریت و اکنون تقاضا برای خرید سکه کاهش یافته است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: توصیه می‌کنم که مردم وسوسه نشوند که در این شرایط نقدینگی و سپرده‌های خود را به سکه و ارز تبدیل کنند که قطعاً در روز‌های آینده شاهد کاهش قیمت سکه و ارز خواهیم بود که در این صورت آنها زیان مضاعفی را متحمل می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما بگو حباب میترکه اما وقتی قیمت ها هم میاد پایین، فروشنده با همون قیمت گران میفروشه. اینجاست که هیچ نهادی جلوی گران فروشی رو نمیگیره و نگرفته و نخواهد گرفت.... لطفا چاپ کنید

    • عبد خدا

      شایسته است دولت هر چه زودتر سود باد اورده را از سفره دلالان و رانت خواران سکه و ارز را فقط با وارد کردن سکه و دلار انها فرار را بر قرار ترجیح خواهند داد

    • بدون نام

      کاربر 14:8دلال کجا بود خود دولت داره گرون میکنه سودشو میبره چطور قبل انتخابات ارز نوسانی نداشت الان دلال ها اومدن ساده نباشین درامد افزایش نرخ ارز یه راست تو جیب دولت.حتما کار جمشید داردستشه واقعا خنده داره.

    • تاجی

      کدوم حباب.ماکه حبابی ندیدیم چند ساله این حرف میزنن.سال به سال گرونتر میشه

    • بدون نام

      والا تا برادران سود جو رو کارن این حبابها ادامه دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج