۶۵۹۶۶۳
۲۷ نظر
۵۰۱۴
۲۷ نظر
۵۰۱۴
پ

نوبخت: به جای پخش پول، شغل ایجاد می کنیم

سخنگوی دولت با اشاره به این موضوع که قصد داشته و داریم تا یک کار ماندگار برای جوانان انجام دهیم، ادامه داد: موضوع اصلی جوانان اشتغال است و دولت برای ایجاد یک میلیون و ۳۳ هزار فرصت شغلی در بودجه ۹۷ مبلغی بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان منابع درنظر گرفته است تا هم اشتغالی ایجاد و هم گره‌ای را از جامعه باز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در گفت‌وگو با رادیو جوان، اظهار کرد: رئیس جمهور از دولت یازدهم قصد داشت برای جوانان اقدام بزرگی انجام دهد لذا ما برای این مهم بر موضوع اشتغال متمرکز شدیم.

سخنگوی دولت با اشاره به این موضوع که قصد داشته و داریم تا یک کار ماندگار برای جوانان انجام دهیم، ادامه داد: موضوع اصلی جوانان اشتغال است و دولت برای ایجاد یک میلیون و ۳۳ هزار فرصت شغلی در بودجه ۹۷ مبلغی بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان منابع درنظر گرفته است تا هم اشتغالی ایجاد و هم گره‌ای را از جامعه باز کند.

وی تصریح کرد: در کنار این موضوع نوسازی و ایمن‌سازی شهرها برای مقابله با زلزله از برنامه‌های دیگر دولت و توقع مردم است که در این راستا هم در سطح کشور و هم سطح تهران بافت‌های فرسوده را شناسایی کردیم و برنامه داریم تا آنها را به صورت محله‌ای تخریب و بازسازی کنیم که از این طریق ۲۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

نوبخت گفت: ما قصد داریم به جای پخش پول، شغل ایجاد کنیم. عده‌ای می‌گویند افراد بیکار را بدهکار نکنید؛ ما نمی‌خواهیم به شخصی پول بدهیم بعد بگوییم برو و برای خودت شغل پیدا کن، بلکه می‌خواهیم بستر لازم را برای ایجاد شغل مولد فراهم کنیم و از آنجایی که صنعت ساختمان تاثیر فراوانی هم در اشتغال و هم در راه‌اندازی سایر صنایع دارد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: در دولت برنامه‌ریزی کردیم ۱۰۰ هزار واحد، ۵۰ هزار واحد در شهر و ۵۰ در روستا بسازیم که با این برنامه در حدود ۶۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

سخنگوی دولت افزود: در شهرها علاوه بر بازسازی بافت فرسوده برنامه داریم تا هم آلودگی را از بین ببریم و همچنین با آن فرصت شغلی ایجاد کنیم؛ از همین رو برای خارج کردن در حدود ۱۵ هزار تاکسی و ۲ هزار اتوبوس و مواردی از این دست برنامه داریم که با این کار ۲۵ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان این که منابع این اقدامات را ایجاد کرده‌ایم، گفت: با توجه به تعهدی که رئیس جمهور به جوانان برای بهبود شرایط زندگی و معیشت داده است انشالله کارهایی را انجام خواهیم داد.

نوبخت در بخش پایانی سخنانش در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا دولت برای انتقاد جوانان فضایی را در نظر دارد، خاطر نشان کرد: دولت خود را همیشه آماده کرده تا نقد را بپذیرد؛ دولت نه فقط انتقاد مردم به خصوص جوانان را می‌پذیرد بلکه خود را نیازمند این موضوع می‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیخیال

      خخخ
      تا حالا خیلی کردین براتون زحمت میشه.

    • بی نام

      باشه .باشه. فقط قول بدیا

    • شکیبه

      کی ؟

    • بدون نام

      اوخی تن تو باز به لرزه افتاد دو تومن پول به مردم دادن

    • سعید

      دوباره میخواهید پول چی رو از ما بگیرید تا شغل ایجاد کنید؟

    • بدون نام

      شغل کو

    • بدون نام

      ای قربان اون شغل درست کردنتون میخواین ابروشو درست کنین چشمشو کور میکنید یه چیزی بگو کم بخندیم این حرفها مال کشور ژاپنه که داره بدون نفت وبا اقتصاد بینهایت قوی اداره میشه اونم چه دینی بودایی وما دم از خداوپیغمبر میزنیم با یه تکان گیج میشیم

    • عنقا

      آقای نوبخت پول پاشی الان این چیه ماکه حلالتان نمیکنیم این قبصی که رسیده آزاد حساب شده باشه پدر مردم درآوردبن خشکسالی کسری بودجه واشتغال برین ازجای دیگه برداربن بافت فرسوده هم پیشکش خودتون بله دیگه شماغمی ندارین ووام کی میخوادبده برای من جای سواله که چراپارسال 50 هزار تومان میومد امسال شد اینجوری

    • محمد

      نه پول بریزین شغل نمیخاد

    • خدا ...عاشقتم

      خیلی زحمت نکشید حقوق نجومی بگیرا...

    • بدون نام

      نوبخت همیشه طلبکاره انگار از جیب باباش میبخشه. سالهاست که با این حرفهای قشنگ سرگرممون کردید. فقط شعار اشتغال میدید پس کو اشتغال؟

    • معین

      به جای ایجاد شغل های فرمایشی امکان ایجاد شغل رو ممکن کنید

    • بدون نام

      آقای نوبخت خالی بندی بسه اگه یه زه حیاکنید مملکت از لحاظ منابع خدا دادی هیچی کم نداره ...

    • بابک

      آره جون خودت شما شغل ایجاد کنید چه حرف خنده داری

    • بدون نام

      باورمون شدشماسر۱ملیون ۷۰۰هزارشغل چونه میزنیدهیچ دولتی توجهات نتوانسته درسال۴۰۰هزارتاشغل ایجاد کنه شماچطورمیتوانیدبعدش حدود۱۰ملیون شغل ومهاجرافغانی خارجی ازایرانیااشغال کردن خوب بفرستین کشورشون ایران درست بش

    • بدون نام

      شما حقوق معوقه شاغلین و بازنشسته ها تامین کنید شغل ایجاد کردن پیشکش.نمیگم ایجاد شغل بده ولی فاصله از حرف تا عمل دولتمردان ما فرسنگهاست. خوبه کمی به عقب برگردید و وعده های پیشین رو کمی مرور کنید و ببینید کدومش محقق شده.

    • بدون نام

      شما یکی اصلا ملت بحساب نمیاری خدا کند شما کاره ای نشی

    • بدون نام

      یک کمی توضیح دهید چطوری ،دولت ها انموقعیکه چند هزار کارخانه دراختیارشون بود وچند ملیون شاغل داشتیم همه رو نابود کردن حالا چه جوری میخوان کار ایجاد کنن مگر اینکه ملتو کماکان بذارن سر کار

    • هموطن

      آقای نوبخت مردم را کردی بدبخت شما کی به مردم پول پخش کردید به جز اینکه از مردم گرفتید منت به سر مردم میگذارید حالا بعد از ده سال به اندازا یک پول ساندویج که آنهم حق مردم است که باید بیش از این باشه آنهم منت به سر مردم میگذارید آقای نوبخت بس است خجالت بکشید مردم رابدبخت کردین بیش از این نکنیدهمه چیز گران کردید ودر مقابل گرانی درآمد مردم را آوردید پائین برنج گران. نان گران.مسکن که به اوج گرانی رسیده خودرو گران.خورد خوراک گران. کرایه منزل گران کرایه خودرو گران اگربخواهم همه اقلام رابنویسم بار یک شتر میشه در کشور ما چیزی که ارزان است فقط نفس کشیدن است آنهم به خاطر آلودگی هوا نفس کشیدن برای ما سخت شده هر روز شده استرس شب میخوابیم همش در ای فکریم که خدایا نکند فردا دوباره فلان چیز گران شود دختر دم بخت داریم به علت گرانی لوازم منزل که اگربخوام جهزیه بخریم هشتاد یا نود میلیون تمام میشه آخه با این حقوق یکمیلیونی چطوری این جهیزیه را بخریم که عضو واجبات است آقای نوبخت شما خود جای ما باشید ببینید با این درآمد میتونی یک جهیزیه معمولی که کمی هفتاد یا هشتادمیلیون تمام میشه برای دخترت تهیه کنی چرا به فکر مردم نیستید فقط نشستید حرف مفت میزنید

    • بدون نام

      آقای نوبخت شکمت سیره تابخوای شغل ایجاد کنی مردم ازگرڛنگی مردند ماداریم دادمیزنیم الان گرسنه وبدبختیم بازشماازبرنامه های بلندمدت حرف بزن چرابه حرف ملت گوش نمیدید وکارخودتونومی کنید

    • بینام

      آقای نویخت من جای مسئولین بودم شما راکه یک سرمایه دارهستید وبا در آمد آنچنانی دارید ودشمن مستضعف هستید که درک نمیکنید این مردم فقیر را شمارا از این شغل اخراج میکردم وبه جاش یک نفر که از خود ملته که مردم را درک میکند می آوردم سرکار شما مال اینکار نیستید شما هیچوقت گرسنه نماندی که گرسنه هارا درک کنیدشما ماهانه پول یا مفت گیرت میاد درد مردم را هیچ وقت نخواهی فهمید

    • بدون نام

      من با ساعت ۱۳بدون نام موافقم اززمانی که آقای نوبخت امده وعده‌های دروغ بمردم میده وبااین دروغهاش توهین به این ملت میکنه هرروز یه وعده دورغین تحویل مردم میده اقای نوبخت خدا بهت بخنده اینقدر بااین حرفات بمردم نخند

      پاسخ ها

      • ع ف

        سیلی نقد به از حلوای نسیه.

    • بدون نام

      نوبخت تودوباره نظردادی اصلا کسی باحرف نیست شب روززبان درازی کن

    • مصطفی بادینی زاهدان

      برا فک و فامیل و دوست و آشنای خودتون نه برا مردم عام

    • بدبخت

      من با وزرای این دولت مخالفم از وقتی که این دولت سر کار آمده همش دروغ گفته مردم دیگر به این دولت اعتمادی ندارند

    • بدون نام

      مدیریت سهام عدالت دست شما بوده امروز بعد از ده سال ۲۶هزار تومن سود داده!!
      مدیریت شما بی نظیره!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج