۶۶۰۴۵۳
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

دلگرمی واشنگتن از رفع فیلتر اینستاگرام در ایران

گلداستین که تخصصش دیپلماسی عمومی و سلاحش شبکه‌های اجتماعی است، در این خصوص گفت: اقدام دولت ایران و رئیس‌جمهور روحانی در بازگشایی شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) دلگرم‌کننده بود.»

خبرگزاری فارس: «استیو گلداستین» معاون دیپلماسی عمومی و روابط عمومی وزارت امور خارجه آمریکا امروز در سالن کنفرانس خبری وزارت متبوعش، با خبرنگاران در خصوص مسائل مختلف و از جمله در خصوص ایران سخن گفت.


گلداستین ابتدا به بحث تمدید تعلیق تحریم‌های ایران پرداخت؛ مسئله‌ای که بر اساس نص صریح برجام، وظیفه هیئت حاکمه آمریکاست ولی از زمان روی کار آمدن «دونالد ترامپ» چهل و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا، به موضوعی پر از اما و اگر تبدیل شده است.

این دیپلمات ارشد آمریکایی گفت که «جیمز متیس» و «رکس تیلرسون» وزرای دفاع و خارجه آمریکا، در تعطیلات کریسمس در کمپ دیوید حاضر شده و در این خصوص با ترامپ رایزنی کرده‌اند.

ترامپ برای نگاه داشتن آمریکا در برجام بایستی هر ۹۰ روز یکبار تحریم‌هایی که در قوانین مختلف آمریکا به بهانه‌های هسته‌ای علیه ایران صادر شده‌اند را تعلیق کند. ایران در برجام موافقت کرده در ازای معلق شدن تحریم‌های آمریکا، سازمان ملل و سایر کشورها بخش‌هایی از برنامه هسته‌ای خود را محدود کند.

گلداستین در خصوص این تعلیق گفت: «تصمیم در خصوص تمدید معافیت‌های تحریمی ایران امروز بعدازظهر (به وقت محلی) در کاخ سفید گرفته می‌شود. یا امشب یا فردا، نتیجه اعلام می‌شود. تصمیم نهایی با شخص رئیس‌جمهور است.»

در ادامه صحبت به ناآرامی‌های اخیر ایران کشید.

گلداستین که تخصصش دیپلماسی عمومی و سلاحش شبکه‌های اجتماعی است، در این خصوص گفت: اقدام دولت ایران و رئیس‌جمهور روحانی در بازگشایی شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) دلگرم‌کننده بود.»

وی افزود: «ما دولت ایران تشویق می‌کنیم که به معترضان، اجازه ابراز مخالفت را بدهد و به هیچ وجه از سرکوب مخالفان، حمایت نمی‌کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید تشکر کنید واقعا؟ حق طبیعی هر انسانی هست خب

    • مهدی

      این هم از بدبختی ماست که نگاهمون به دهن خارجی مخصوصا کسانیه که خوشمون نمیاد ...یعنی باید هر چی اونا میگن برعکس عمل کنیم حتی اگر بگن مسواک زدن خوبه ...ما مسواک را فیلتر تحریم. داغون. میکنیم ...اگر از کسی خوشمون بیاد ...عیبش را تبدیل به حسن و اگر بدمون بیاد حسنش را تبدیل به عیب میکنیم ...این کاریه که توپخونه حسین شریعتمداری و پیروان مکتبش بی پروا میکنند ...فکر میکنی درسته ....نگاه نکن کی گفته ...درست ببین چی گفته...

    • بدون نام

      به این کواکبیان بگویی دست از سر این دولت قبل کی میخوای برداری دیروز هم رییستون روحانی بالأخره اسم دولت قبل فروبرد حضرت آقا امام خامنه‌ای عزيزدراکثر سخنرانی هاشون از فتنه 88گفته اند اما گفتن آقا کجا و گفتن روحانی وکواکبي کجا

    • محمد حسین

      وقتی مساله کشور بشه اینستاگرام و تلگرام و یوتیوب و توئیتر معلومه وقتی برای فکر کردن به بی ابی و زلزله و بی کاری باقی نمی مونه

    • بدون نام

      چرا همه چیزو به آمریکا ربط می‌دین چرادرموردبیکاری فقرنمیگین که امریکاخوشحال میش اینستاوتلگرام ومیگیرن الان ۱۶ملیون افغانی پرشدن توایران باعث فقربیکاری جرم وجنایت وپارضایتی مردم شدامریکاخوشحال اینونمیگین مردم وچی فرض میکنید

    • بدون نام

      من امریکا رو دوس دارم..نقطع ظبط، امریکا اینه نباید باهاش دشمن شد ولی اگه دوستش باشیم بهترین دوست میتونه باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج