adexo3
۶۶۱۹۴۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد مجارستان از سیاست‌های اروپا علیه روسیه

نخست وزیر مجارستان با انتقاد از تحریم ها و رفتار اتحادیه اروپا علیه روسیه گفت علیرغم تمامی فشارها، روسیه امروز دوباره به یک بازیگر مهم در عرصه بین المللی تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر: به نقل از تاس، «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان طی سخنانی از سیاستهای اتحادیه اروپا در قبال روسیه انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، وی در گفتگو با یک نشریه آلمانی گفت: اتحادیه اروپا متوجه رفتار خود با روسیه نیست. باید همزمان از (ابزار) فشار و آمادگی برای همکاری (در قبال روسیه) استفاده کرد.

وی افزود: سیاست اتحادیه اروپا در برابر روسیه بد و یک طرفه است. مجارستان تاثیری مشروط (بر اتحادیه اروپا) داشته و تصمیم با قدرت های بزرگ اروپایی است که مسلما به دنبال وضع تحریم ها علیه روسیه هستند.

نخست وزیر مجارستان با این حال در خصوص به رای گذاشتن تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه تاکید کرد: ما از حق وتو خود استفاده نکردیم تا وحدت اتحادیه اروپا حفظ شود.

اوربان در ادامه سخنان خود با اشاره به سیاستهای پوتین در روسیه در برابر تحریم های اروپا گفت: به هرحال، علیرغم این شرایط، پوتین بار دیگر کشورش را قدرتمند ساخته و روسیه مجددا به یک بازیگر در عرصه بین المللی تبدیل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج