adexo3
۶۶۲۷۳۲
۳۳ نظر
۵۰۱۱
۳۳ نظر
۵۰۱۱
پ

۱۲ سال شهرداری قالیباف، یک نکته مثبت نداشت؟!

مشاور سیاسی محمدباقر قالیباف به گزارش اخیر ارائه شده توسط نجفی، شهردار تهران در شورای شهر که ادعاهایی نسبت به عملکرد قالیباف داشته، واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: مشاور سیاسی محمدباقر قالیباف به گزارش اخیر ارائه شده توسط نجفی، شهردار تهران در شورای شهر که ادعاهایی نسبت به عملکرد قالیباف داشته، واکنش نشان داد.

حسین قربان‌زاده در این رابطه گفت: آقای نجفی نیمی از این دوره را عضو شورای شهر تهران بودند و به قالیباف برای شهردار شدن رای دادند. مردم حق دارند بپرسند که چرا نحوه مواجهه ایشان در این دو موقعیت متفاوت است.

وی‌ ادامه داد: مردم حق دارند که از ایشان بپرسند، آیا این شهر در این ۱۲ سال یک نکته مثبت نداشت که پاورقی این ۵۰۰ صفحه گزارش باشد؟ و از طرف دیگر مردم حق دارند بپرسند که چرا یک جمله در گزارش شهردار محترم تهران، خطاب به دولت نمی‌بینیم؟

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: چند سال است که ضوابط بند مرتبه سازی در دولت قفل شده است؟چند سال است که لایحه مدیریت واحد شهری در دولت خاک می‌خورد؟ ۸۰ درصد آلایندگی تهران مربوط به وسایل نقلیه متحرک است، که دولت وظیفه اصلی ساماندهی آنها را دارد.

قربان‌زاده همچنین تصریح کرد: دو دولت با رویکرد سیاسی، حق شهروندان تهرانی را زیر پا گذاشتند و ۱۸ هزار میلیارد تومان بدهی خود را پرداخت نکردند، واقعا جای یک خط در گزارش شهردار نداشت؟

وی گفت: این همه تاکید بر روی بدهی‌های شهر چه منطقی دارد؟ یعنی ایشان که سالها مدیریت بودجه کشور را داشته‌اند نمی‌دانند که نفس داشتن بدهی شهر ایراد نیست؟ یعنی ایشان تصور می‌کند باید به شیوه قاجاری روی یک خزانه طلا می‌نشستند و کیسه زر میان پیمانکاران توزیع می‌کردند؟ خب شهری که پویا باشد، حرکت داشته باشد در سه شیفت شبانه روز روی زمین و زیرزمین فعال باشد حتما بدهی دارد. برای شهری که در آن حدود ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه در ۱۱ سال ساخته شده که حدودا معادل میزانی ست که در طول تاریخ در تهران ساخته شده است، مترو تهران که سال ۸۴ فقط ۳۴ ایستگاه داشت و به ۳۰۰ کیلومتر و ۶ خط رسید.
مشاور سیاسی شهردار پیشین تهران ادامه داد: در طول یک دهه، ۲۲ کیلومتر تونل شهری در این شهر ساخته شده، هفت هزار و شصت و پنج هکتار نوسازی بافت فرسوده در تهران که سه برابر میانگین کشوری است. در طول تاریخ تهران دو هزار دستگاه اتوبوس داشته و در ۱۱ سال اخیر ۵ هزار دستگاه اتوبوس اضافه شده. در طول تاریخ ۲۲ هزار هکتار کمربند سبز در حریم تهران ایجاد شده و در ۱۱ سال اخیر ۳۹ هزار هکتار اضافه شده است.
قربان‌زاده خاطر نشان کرد: از سال ۸۴، یک میلیون و سیصد و پنجاه و پنج هزار اصله درخت دارای شناسنامه شدند. ۶۰ باغ خصوصی تملک شد. بوستان‌های تهران به عدد ۲۲۰۰ رسیدند. سرانه فضای سبز به ۱۶ متر برای هر تهرانی رسیده است. چه هدفی باعث شد اینها را نادیده بگیرید؟!

وی افزود: آقای نجفی، تغییر سالن‌های سینما و تئاتر و فضاها و تجهیزات ورزشی و بوستان‌ها را هم در نسبت قبل و دوره آقای قالیباف ندیدید؟ این تهران سیاهی که شما تصویر کردید را چه کسی باور می‌کند؟با این حساب حتما پل طبیعت، برج میلاد، دریاچه چیتگر، باغ کتاب، باغ پرندگان، باغ موزه قصر، باغ موزه دفاع مقدس، پلازا و ... هم باید تخریب شود!!

این فعال سیاسی همچنین گفت: از مجموع ۱۲۰ هزار میلیارد تومان، پیراهن عثمان کردن یک قرارداد مشکوک یک میلیاردی و نشستن جای قاضی و حکم کردن پیش از رسیدگی قضایی چه معنایی دارد؟ می‌گویند طرف خودش اقرار کرده؛ اولا اقرار نزد قاضی مسموع است نه شما، ثانیا این اقرار نیست چون شما آن را علیه قالیباف استفاده کردید پس ادعا است نه اقرار. خب هرکس که بر فرض تخلفی کرد و ادعا کرد آن را در انتخابات هزینه کرده، به صرف ادعای او باید آن ادعا را پذیرفت؟
مشاور سیاسی محمدباقر قالیباف تاکید کرد: این چه شیوه ای است که هر مسئولی که سر کار می‌آید باید همه اقدامات و فعالیت‌های نفر قبلی را تقبیح کند.

باور کنیم مقدمه لازم فعالیت به عنوان مدیر جدید، تخطئه مدیر قبلی نیست. باور کنیم مردم درباره عملکرد هر دوره و فرد، مجزا قضاوت خواهند کرد و بخاطر تخطئه مدیر قبلی به مدیر فعلی مدال نمی‌دهند. باور کنیم بی عملی، سکون و رکود زیر سایه سیاه‌نمایی مطلق دوره قبل مخفی نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      خیلی خیلی غلط و بیجا کردی

    • شراره

      واقعآ چه آدمهای نمک نشناسی .. چقدر حسود و خودبین

    • بدون نام

      آقای قربان زاده این رسم است دراین آب وخاک اجرا میشود هرمدیر یاوزیریا....می رود بعدی میگوید او خراب کرده من آمدم درست کنم

    • بدون نام

      اگر هم کاری کردید وظیفه اتون بوده . در قبالش حقوق میگرفتید واز بودجه بیت المال خرج میکردید . چرا منت میزارید ؟ ...

    • بدون نام

      شیوه این جماعت همین است مگر در این 5-6 سال چیز دیگر دیده اید اگر دیدید سلا م مار را هم برسانید فقط ثروت اندوزی و فرصت سوزی مشی اینهاست

    • شراره

      واقعآ من به شخصه سپاسگزارم از زحمات بی دریغ دکتر قالیباف
      هم چنین مرحبا به این مشاور سیاسی و نوشته های سرتاسر حقیقت ایشان

    • بدون نام

      بابا اینقدر سانسور نکن حرفای منو ؟ برترین ها تو از چی میترسی

    • مهدی رحیمی

      شما فقط همین بلدید که بگوئید فلانی کار نکرده خودتون چه گلی به سر مردم می زنید

    • بدون نام

      شب دراز است وقلندر بیدار در مورد ایشان هم بعدا قضاوت خواهد شد ولی واقعا آدم از این رفتارها متاسف میشه

    • بدون نام

      وقتی مملکت بدست اصلاح طلبان بیفتد بهتر از این نمیتوان انتظار داشت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره واقعا ساندیس هم نمیدن

    • بدون نام

      اونقدری که قالیباف در این 12 سال پول در اختیارش بوده چکار کرده پول و امکانات رو ببینید کار انجام شده رو ببینید , 20 درصد هم کار نشده

    • بدون نام

      تهران زلزله اومد از ترس جونش در رفت

    • jon

      آقای نجفی شماهم در دوران وزارت آموزش و پرورش یک نکته مثبت نداشتید وقتی وزیر بعداز شما آمد گفت وزیر قبلی هیچ نکته مثبتی در کارنامه وزارتش نیست .اگر بیمار هستید وار عهده این امر مهم (شهرداری) بر نمی آیید بروید کنار چرا زحمات دیگران را زیر سوال میبرید .این همه بزرگراه ،پلهای طبقاتی ،تونل ها ،مترو،بوستانهای نهج البلاغه ،ولایت ،جوانمردان ،ووووو کار و تلاش وزحمت کی بوده ؟شما یا مدیریت آقای احمدی نژاد وسردار قالیباف

    • jon

      نمایندگان محترم مجلس گزارش پاصد صفحه ای آقای نجفی مقرضانه است لطفاً وقت گرانبهای مجلس صرف این گزارش نکنید.اجرکم الله باتشکر

    • بدون نام

      آقای قالی به اندازه خودش زحمت کشیده حالا آقای نجفی را ببینیم چه گلی میزنداگر راست میگه وتونست تو این مدت شهرداریش مترروازبسیج تا افسریه بکشه یک پروژه نزدیک فقط بشینی بگی آقای قالی باف خیلی کارکرد تمام متر تهران را ازاون داریم .آقای نجفی .شما حمت کنید مترو را به افسریه بیارید.

    • ناشناس

      اون زمان که پروژه های شهری غیر ضروری تعریف میکردین و بدون ضابطه میدادین به قرارگاه ..

    • بی نام

      خوب شماهم.مشاوریشی حقدارناراحت ونگران باشی یعنی حق نداره به حسابو کتاب برسه وحقو بگه ماسمالی خوبه

    • بدون نام

      قالی باف کارمثبت زیاد کرده. آقای نجفی مترو تا بسیج آمده شما تا افسریه بیارید.

    • بی نام.

      انچه حساب پاکه ازمحاسبه چه باکه چراترسیدی میشه لااقل ساکت باشیو نظرندین. اقای مشاوراگه هم.کارکردین وظیفه تان هست هرکس هم دنبال دردوستش نباشه باید حسابو کتاب باشه راهش نباشه کسب سواستفاده کنه

    • بدون نام

      چرا داشت.

    • بدون نام

      اقای مشاور ایشان منطقه ۲۲ را ویران کرد مردم ده میلیونی تهران کجا تفریح کنند کجا پارک بروند جایی مانده چه لزومی داشت اینهمه ساخت و ساز ایا همه پول دارند شمال بروند و تصادف بکنند و بمیرند چرا اینجا پارک‌نساختید شما مشاور چی بودید کسانی که دفاع میکنند حتما از این خوان گسترده بهه مند شدند کار نکردن‌نجفی در جاهای دیگر خسان معنوی داشته چه ربطی به ضایع ش ن میلیارد میلیارد زمین و منافع مردم تهران دارد

    • بدون نام

      تو که دیگه مشاورش نیستی. یعنی او دیگه عددی نیست که مشاور داشته باشه.
      خیلی پررویین بابا.

    • بی نام.

      نظرهارابخانید ببینید چی میگن میگنسواستفاده کرده خوب کرده خوب مابودیم.ماسمای میگردیم.

    • فریبا

      ناسپاسا!! همش مثبت بود!! فقط نباید به نفع رئیسی میرفت کنار!! و الا الان رئس جمهور بود! ایشالله بشه....

    • شراره

      متآسفانه بعضی از دوستان که نظرات منفی دادند یا به علت مشغله کاریست یا ..... از وجود این بزرگ راهها و فضای سبز حاشیه آنها و هم چنین زیبایی بوستانها و پارکها بی اطلاع هستند
      ای کاش دکتر قالیباف به نفع دیگری کناره نمیگرفت و هم اکنون ایران و تهران آباد بود و شاد ای کاش

    • رضا

      چشم ها را با وایتکس باید شست،جوردیگر باید دید!
      از زاویه ایی دیگر مسولین عزیز را بنگرید،حتما محسناتی پیدا میکنید
      گشتم نبود،بگردید هست!!!!

    • بدون نام

      اولا د وستان ادبیات را دوستانه کنید.
      دوما اقای قالیباف مد یر ی تو انا و کار امد بودند حیف که سیاست را زیادی با کار قاطی کردند.

    • بدون نام

      چه منت هم میگذارد پس قرار بوده آقای شرداررا باد بزنند وظیفه ایشان بوده ونه اینکه حیف ومیل بیت المال بجای موضع طلبکلرانه ومتهم کردن آقای نجفی بند به بند ومحترمانه مردم را قانع کنید اگر پا سخ گو هستید درد ما مردم بیشتر پاسخ گو نبودن مسیولان است نه معیشت که اصول گرا ها در بوغ وکرنا کردند

    • بدون نام

      منفی اش بیشتر از مثبت است

    • بدون نام

      افتضاحات مالی قالیباف و تیمش نیاز به بررسی دارند ولی مهم تر از همه نابودی شهر تهران به لحاظ معماری و شهرسازی است , برجهای بلند مرتبه بی حساب و کتاب و نابودی فضای سبز تهران از جمله افتضاحات 12 ساله قالیباف در تهران بوده

    • بدون نام

      بعضی تهرانیا چقد بی انصافن بابا طرف خودشو کشت واستون کسی که بخاد ببینه میبینه

    • بدون نام

      فعلا شما سرتون به تخلفات قالیباف باشه, پرونده ی خدمات نجفی چهار سال دیگه درمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج