adexo3
۶۶۲۷۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

انتخاب سخنگوی زن، خلاف آیه قرآن بود؟

آیت الله سید احمد علم الهدی در خصوص انتصابات اخیر دولت گفت: چون آقای روحانی مدعی هستند که فراجناحی عمل میکنند باید در دولت از همه جریانها به خصوص جریان حزب الهی که در کشور شناخته شده هستند استفاده کند، نه اینکه همه نیروهای حزب الهی را حتی در رده های دوم و سوم کنار بزنند.

خبرگزاری مهر: آیت الله سید احمد علم الهدی در خصوص انتصابات اخیر دولت گفت: چون آقای روحانی مدعی هستند که فراجناحی عمل میکنند باید در دولت از همه جریانها به خصوص جریان حزب الهی که در کشور شناخته شده هستند استفاده کند، نه اینکه همه نیروهای حزب الهی را حتی در رده های دوم و سوم کنار بزنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به انتخاب یک زن به عنوان سخنگوی وزارت خارجه گفت: در خصوص این موضوع با رئیس جمهور در حاشیه اجلاس خبرگان صحبت کردم.

وی گفت: در دیدارم با روحانی به آیه هجده سوره مبارکه زخرف اشاره کردم و گفتم از جناب عالی در این خصوص انتظار نداشتیم .البته باید از زنان عالمه و فاضله در دولت استفاد کرد اما سخنگوی وزارت خارجه بیانگر سیاست خارجی یک دولت اسلامی و دینی است،لذا نباید در این خصوص خلاف آیه قرآن عمل کرد.

علم الهدی همچنین در خصوص فایل صوتی منتسب به هاشمی نیز گفت: هاشمی در دیدار با یکی از اعضای مجس خبرگان اعلام کرد من چنین صحبتی نکردم و صدای من را جعل کرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کجاي قرآن دقيقا گفته که سخنگوي وزارت خارجه نمي تونه زن باشه؟!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون در صدر اسلام سخنگوی وزارت خارجه مرد بوده !

    • زن ایرانی

      وزیر زن به درد سرپرستی وزارت آموزش و پرورش، کار و امور اجتماعی یا ورزش میخوره نه سخنگوی امور خارجه اونم یک موضوع به این مهمی !!! ضمناً آقای روحانی کلاً مخالف حزب اله هستن، مثل روز روشنه !

      پاسخ ها

      • حمید

        بیک کلمه هم از مادر عروس!!ابا تو خوبی . کوتا بیا

      • جودي آبوت

        من نظرات شما رو تو پيج هاي ديگه هم خوندم . كلا افكار تند رو و عقب افتاده اي داريد . اگه قراره كه به همه چي گير بديد از حجاب خانم ها و خوشحالي از اينكه گشت ارشا د ميگيرنشون تا مخالفت با سخنگوي وزارت خارجه و ... پس ما هم بايد به شما بگيم كه شما اصلا به چه حقي از اينترنت و سايت و اين جور چيزا استفاده ميكني ؟

      • بدون نام

        زن ایرانی من تمامی حرفاتون رو درک میکنم.1000 تا لایک

    • migmig

      اگه بخوای این جوری به مسائل نگاه کنیم خیلی چیزای دیگه هم زیر سوال میره...

      پاسخ ها

      • حمید

        میشه ذکر کنین لطفاً تا ما هم استفاده کنیم.

    • بینام

      تا کی میخوایم خودمونُ درگیر مرد یا زن بودن بکنیم. نصف جامعه رو زنان تشکیل میدن و کمک نگرفتن از توانایی های زنان برابر خواهد بود با از دست رفتن نیمی از سرمایه!
      اسلام و قرآن هیچ مشکلی با مسئولیتهای اجتماعی زن نداره!

    • بدون نام

      آقاي روحاني ما راضي نيستيم به هرچيز و هر قيمتي اينو بفهم

    • خردادي

      در جواب كاربري كه خودش رو " زن ايراني "‌معرفي ميكنه بايد بگم كه وجه واقعي زن ايراني ايني نيست كه شما ارائه ميدي . زن ايراني امروزي تحصيل كرده و باسواد و شاغله و داره پا به پاي شوهرش كار ميكنه و زحمت ميكشه . لطفا اين اسم رو برداريد از خودتون كه توهين به من و هرچي زن ايراني زحمت كشه . شما داري تيشه به ريشه هم نوعاي خودت ميزني . جا اينكه خوشحال باشي و به خودت افتخار كني كه يك خانم يه همچين امر خطير و بزرگي رو به دست گرفته با حسادت بيجاي خودت قصد پايين كشيدن ايشون رو داري

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجله با شماست من جواب شما رو دادم ولی نشر نداد.در ضمن زن ایرانی اگه ایرانی هم نباشه شما هم نیستی چون تمام رفتاراتون اعم از غذا خوردن لباس پوشیدن موزیک گوش دادن و ... همه سبکه آمریکایی هست.بازم امثال زن ایرانی چندین خصلتشون رو حفظ کرده شما چی رو حفظ کردی؟برهنگی فرهنگ نیییییییییست.

      • مریم

        آی دمـــــــــــــــــــــــــت گرم چسبوندیش ناجور......

      • خردادي

        ميگم كاربر شما منو ديدي ازنزديك؟بعدشم قورمه سبزي و قيمه غذاي آمريكايياس ؟ متاسفم برات كه اينجوري و انقدر سطحي و بدون اطلاعات راجع به ديگران نظر ميدي .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج