adexo3
۶۶۴۸۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

مسعود رایگان

مدیران تلویزیون سریال‌ های ماهواره را ببینند!

مسعود رایگان درباره‌ی اینکه با تغییر فضای سیاسی کشور، آیا هنرمندان همچنان به حضور در تلویزیون علاقمند می‌مانند یا ترجیح می‌دهند به تئاتر و سینما برگردند؟ می‌گوید: در حال حاضر هم سینما و هم تلویزیون هر دو هزینه‌بر هستند.

خبرگزاری ایسنا: مسعود رایگان درباره‌ی اینکه با تغییر فضای سیاسی کشور، آیا هنرمندان همچنان به حضور در تلویزیون علاقمند می‌مانند یا ترجیح می‌دهند به تئاتر و سینما برگردند؟ می‌گوید: در حال حاضر هم سینما و هم تلویزیون هر دو هزینه‌بر هستند.

تنها کاری که می‌توانیم در زمینه جذب مخاطبان سریال‌های خودمان انجام دهیم این است که به این نکته توجه کنیم سریال‌های ماهواره‌ از چه عناصری استفاده می‌کنند.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره دلایل استقبال مردم از سریال‌های ماهواره و راه‌های رقابت با این شبکه‌ها، اینگونه مطرح کرد: باید ابتدا به این قضیه توجه کنیم که به عنوان مثال سریال‌های ترکیه‌ای، اروپایی و آمریکایی از چه عناصری استفاده می‌کنند.

مدیران تلویزیون سریال‌ های ماهواره را ببینند!

بازیگر سریال «داوران» همچنین گفت: تجربه دیداری از فیلم‌ و سریال‌های بزرگ جزو وظایف هنرمندان است که باید به آن عمل کنیم. شبکه‌های ماهواره‌ای در حال حاضر از لحاظ رنگ، فضا، طراحی لباس و صحنه و سایر عوامل، مخاطبان ما را جذب می‌کنند و ما باید ببینیم ایراد کار ما در کجاست؟ ضمن اینکه در فیلم و سریال‌هایمان باید دقتمان را نیز بالا ببریم و ببینیم چه چیزی را قرار است در اختیار چه کسی قرار دهیم.

رایگان همچنین تأکید کرد: به نظر من مسؤولان تلویزیون باید سریال‌های ماهواره را ببینند و آن‌ها را با سریال‌های خودمان مقایسه کنند. ممکن است مسؤولان بگویند برای سریال‌های فاخر خیلی هزینه کردیم، اما باید ببینیم بازخوردها کجاست و تأثیرش در جامعه چگونه است؟

او خاطرنشان کرد: ما نباید بترسیم و باید با دید بازتری به قضایا نگاه کنیم تا فلان شبکه تبدیل به تلویزیون ملی ما نشود.

این هنرمند که بازی در سریال «داوران» را به پایان برده، در پایان گفت‌وگوی خود با ایسنا درباره‌ی فعالیتش در تلویزیون گفت: در حال حاضر دیگر هیچ کاری برای تلویزیون ندارم چرا که فیلمنامه‌ها‌ آنقدر ضعیف هستند که دلم نمی‌خواهد قبول کنم فقط یک تئاتر برای اجرا دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دنیا

      من بهتون میگم از چه عناصری برای جذب مخاطب در برنامه و سریال های صدا و سیما استفاده کنین! سریال های ماهواره ای اصلا موضوع جذابی نداره ولی از موارد جذاب برای جذب مخاطب استفاده میکنه! مثل استفاده از بازیگر های زیبا ...استفاده از لباس های زیبا برای بازیگران ( منظورم صرفا لباس های کوتاه و باز نیست.....لباس میتونه پوشیده و زیبا باشه) حالا لباس بازیگر های ایرانی..........لباس های بلند بد قواره ی بد رنگ و دمده ! مادر بزرگ من از این بازیگر های جوون تو سریال قشنگ تر میپوشه! اصلا طراحی و دکوراسیون خونه ها تو سریال ها بی ریخت و زشته! ...همه بدبخت و بی پولن! او پولداراشون هم اصلا خونه هاشون شیک نیست. سریال باید جدا از محتوا شیک و قشنگ باشه! تو سریال های ماهواره ای همیشه جشن و مهمونی و لباس های قشنگ و رستوران های قشنگ رو نشون میده ولیییییییی سریال های ایرانی مراسم عزا سوم و هفتم و چهلم و اگه یه کم سریال طولانی تر میشد سالگرد فوت رو هم نشون میداد.

    • مملي

      يه چي ميگيا نميشه كه. آخه ما بازيگر داريم مثل خرم سلطان باشه ؟ نه داريم مردم داريم؟

      پاسخ ها

      • رضا

        حالا خرم سلطان چه تحفه ایه مگه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج