اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۶۳۷۹
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

آقای روحانی! زجر کشیده‌ای، زجر کشیده‌ایم

مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: دیشب حسن روحانی در جریان گفت‌وگو با رضا رشیدپور گفت برای باز شدن فضای مجازی زجر کشیده است. این تعبیر نشان می‌دهد رییس جمهور با چه مشکلات ریز و درشتی سرکار دارد.

مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: دیشب حسن روحانی در جریان گفت‌وگو با رضا رشیدپور گفت برای باز شدن فضای مجازی زجر کشیده است. این تعبیر نشان می‌دهد رییس جمهور با چه مشکلات ریز و درشتی سرکار دارد.

روحانی برای تصمیماتی که می‌گیرد باید از هزار خان بگذرد و همین شاید باعث می‌شود بگوید زجر کشیده‌ام. از آن سو در ینگه دنیا هم ترامپی شاخ و شانه می کشد که دوست دارد به هر شکل ممکن ایران را زمین بزند و ترامپ ضد برجام هم یعنی زجر مضاعف روحانی.

از قدیم گفته‌اند «زجر کشیده حرف زجر کشیده را خوب می‌فهمد» آقای رییس جمهور بخش هایی از مردم هم این روزها در حال زجر کشیدن هستند و به سختی زندگی می‌کنند.

بخشی از مردم سخت زندگی می‌کنند. باورش سخت است که آرزوی یک خانواده نان شب باشد. آنها آرزو دارند گرسنه نخوابند.

جوانی از سربازی آمده است و کار می‌خواهد. دانشگاه هم رفته است. برمی‌گردد اما کاری نیست.

تورم اگرچه مهار شده اما گرانی همچنان احساس می شود و همبن شماری از مردم را اذیت می‌کند و آنها زجر می‌کشند. حقوق بخشی از مردم به همین دلیل به آخر ماه نمی‌رسد. البته هستند بعضی‌ها هم که یک حقوق‌شان برای یک سال کافی است.

آقای رییس جمهور، مردم خوزستان هوا ندارند. هر سال این اتفاق می‌افتد. به مردم این بخش از سرزمین ایران حق دهید که فغان کنند که چرا فکری به حال ما نمی‌ شود؟ آلودگی هوا بخشی از زندگی مردم تهران شده است. خشک‌سالی بخش مرکزی ایران را فراگرفته است. چه باید کرد؟ هر سال و هر سال یک مشکل؟ این نشان می‌دهد که کاری با برنامه ریزی نداریم و نمی‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم

آقای روحانی جدا از مشکلات معیشتی و اقتصادی جوانان این کشور تفریح و سرگرمی هم می‌خواهند. بعضی از جوانان دوست دارند به کنسرت بروند. برخی دختران دوست دارند به ورزشگاه بروند. بخشی دیگر دوست دارند ساز بزنند.

اینها به شما رای دادند که به این خواسته‌ها برسند و شما هم در جریان انتخابات گفتید خواهند رسید. پس انتظار آنها از شما چیز غریبی نیست.

همه ما می‌دانیم برای هر تصمیمی چه سختی‌هایی می‌کشید و با چه بحران‌هایی روبرو هستید. به قول بهزاد نبوی روحانی هر ۹ ساعت یک بحران دارد. ما همه اینها را می‌دانیم اما انتظار داریم شما هم مشکلات ما را درک کنید و آنها را حل کنید.

ما در خرداد ۹۲ و اردیبهشت ۹۶ کار خود را کردیم حالا نوبت شماست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیران کاردان را بگزارید سر کار

    • بدون نام

      زجر بی پولی نکشیده بقیه زجرها یادش بره

    • محمدرضا بختیار

      از آقای داننده در مورد بازتاب مشکلات جامعه به زبان ساده و دل نشین به ریس جمهور در عصر ایران کمال تشکر و قدردانی دارم و امیدوارم که در بازتاب چنین افکاری قلمش از نگاشتن باز نماند

    • بدون نام

      اگه کشیدبودهم وطن مظلوم بیچاره ایرانی بیکاروفقیرنمیشد اتباع مهاجرافغانی خارجی کارشغل آب نان وگاز..‌بده به خاطرپیمانکارهاوصابکارهاوبه۹۹درصدملت ضررباش

    • بدون نام

      درودبرقلم‌‌تو%%%%%%%%%%==%%%%%%/%%%%%%%

      پاسخ ها

      • صداقت

        اقای روحانی هیجده ساله بودم کهانقلاب شد سالهای58تانیمه59گفتیم تازه انقلاب شده 59تا67گفتیم جنگ شده 67تا77گفتیم دوران بازسازی کشوراست بعدا گفتیم به خاطر مسایل هسته ای تحریم هستیم دوباره درگیرداعش دوربرکشورچندسالی گرفتاربودیم اماهرروزازدزدیهای هزارهزارمیلیاردی که یک قلم ان میتوانست میزان بیکاری را به5درصد برساندفقط اگرنبودقرصهایاعصاب وروان وغیره.....50درصداین مردم بااین دنیاخداحافظی کرده بودند عمرماتمام شدوفرجی حاصل نشدفرزندان بدبخت ماهم باسنی بالادیگرامیدی به بقاندارندتنهادعایمان این بوده که درروی عایله خجالت نکشیم که خداوند زلزله وخشکسالی رابرایمان فرستاد چون تنهاراه ساده این بود ماهم اماره ایم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج