adexo3
۶۶۶۵۰۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

طرح ترافیک جدید از فروردین ۹۷ اجرا می‌شود

شهردار تهران با بیان اینکه طرح ترافیک جدید از فروردین سال آینده اجرا می‌شود، گفت: شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران آن را به تصویب رسانده، البته طرح تصویب شده با طرح اولیه متفاوت است.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدعلی نجفی شهردار تهران در حاشیه ششمین همایش ملی "مدیریت آلودگی هوا و صدا" در جمع خبرنگاران گفت: بحث ناجا توسط مرکز ارتباطات ما نیز مورد تاکید قرار گرفت اما ظاهرا مسئولان ناجا به این نکته توجه نکرده‌اند و شکایتی را مطرح کردند.

شهردار تهران با تاکید بر این موضوع که طرح ترافیک جدید از فروردین سال آینده اجرا می‌شود، گفت: در حال حاضر شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران آن را به تصویب رسانده، البته طرح تصویب شده با طرح اولیه متفاوت است.

وی با بیان اینکه ما برای همراهی بیشتر برخی اجزای آن را حذف کردیم، ادامه داد:در شورای شهر تهران نیز کلیات آن به تصویب رسیده و امیدواریم ظرف یکی دو هفته آینده جزئیات آن نیز در شورا طرح شود.

شهردار تهران ادامه داد:در حال حاضر مانعی برای اجرای این طرح از فروردین سال آینده وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح جدید ترافیک بر اساس پیش بینی ما ۲۰ تا ۲۵ هزار دستگاه ورودشان به محدوده طرح کاهش پیدا می‌کند، گفت: به تبع آن درآمد شهرداری از این محل کاهش پیدا می‌کند.

بر اساس این گزارش،محمد علی نجفی در گزارشی که به شورای شهر ارائه داد از قرارداد مربوط به شرکت زیر نظر نیروی انتظامی و خرج شدن بسیاری از مبلغ این قرارداد برای انتخابات افشاگری کرد، البته بعد از این خبر روابط عمومی شهرداری تهران اعلام کرد منظور ناجا نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز اسدبیگی

      شمادرچه موردی نظر خواهی کرده اید؟

    • محمدرضا بختیار

      جناب نجفی به شما و سازمان ناجا قول میدهم که با اجرای طرح ترافیک جدید هم ذره ای از آلایندگی ها که کاسته نمی شود هیچ زیادتر هم می شود به جای طرح ترافیک شهرداری به فکر آموزش استفاده از خودروی شخصی باشد به جای طرح ترافیک ناوگان مسافربری درون شهری را توسعه و اقدام به جمع آوری وسایل دود زای عمومی کنید به جای طرح ترافیک برای کارمندان و کارکنان دولتی استفاده از خودروی شخصی برای رسیدن به محل کارشان را ممنوع اعلان کنید چرا همیشه نگاه شما در پی جریمه ملت هست دولت باید جریمه شود

    • نادر

      چرا هیچوقت از هزاران هزار موتور سیکلت که در مرکز شهر , بی نظمی , آلودگی صوتی و ....., هیچ سخنی به میان نمیاد..؟
      ۶۰ درصد دزدی ها , کیف قاپی ها , و.....توسط موتور سیکلت ها انجام میشود...اگر واقعأ عمدی در کار نیست , جلو گیری کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج