adexo3
۶۶۶۸۵۸
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

تاجر قلابی حتی سر بادیگاردهایش کلاه گذاشت

مرد جوان و همدستش که صبح دوشنبه درعملیات ضربتی کارآگاهان پلیس و قبل از اجرای نقشه سرقت دستگیرشده بودند برای تحقیق به شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت منتقل شدند.

روزنامه ایران نوشت: مرد جوان و همدستش که صبح دوشنبه درعملیات ضربتی کارآگاهان پلیس و قبل از اجرای نقشه سرقت دستگیرشده بودند برای تحقیق به شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت منتقل شدند.

آنها همچنان ادعا کردند قصد سرقت از طلافروشی را نداشته‌اند. یکی از آنها به بازپرس گفت: من بادیگارد مردی بودم که فکر می‌کردم تاجر است. قبل از آن در شرکتی به‌عنوان نیروی حفاظتی کار می‌کردم که یکی از دوستانم تماس گرفت و گفت یک شرکت حفاظتی، برای حفاظت ازیک تاجر نیاز به بادیگارد دارد. آن زمان من ۲ میلیون تومان حقوق می‌گرفتم اما پیشنهادی که به من دادند ماهی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با اضافه کاری بود که ماهیانه به حدود ۵ میلیون تومان می‌رسید.
بنابراین قبول کردم و دو ماه بادیگارد مرد تاجر شدم؛ ما سه نفر بودیم که با خودروی سمند، مرد تاجر را جابه‌جا می‌کردیم. معمولاً هفته‌ای چند بار دو چمدان پر از دلار را جابه‌جا می‌کردیم وهمراه مرد تاجر که ۴۲ ساله بود خرید می‌کردیم.
خرید ملک‌های شمال شهر و خودروهای گرانقیمت. او بعد از بازدید املاک، در چمدان‌ها را باز می‌کرد و دلارها را به نمایش می‌گذاشت اما خریدی انجام نمی‌شد. حتی قرار بود ملکی را ۱۳ میلیارد تومان بخرد که این کار را نکرد. بعد از دو ماه هم گفت دیگر نیازی به ماندارد. بعدهم مقداری دلار را به‌طور امانت به ما سه نفر داد تا حق و حقوق‌مان را تسویه کند که البته خیلی زود متوجه تقلبی بودن دلارها شدم.
متهم ادامه داد: «چند وقت قبل با مرد جوانی به نام شهرام دریک قهوه خانه آشنا شدم. وقتی داستان زندگی‌ام را شنید گفت درباره مرد تاجر تحقیق می‌کند. بعد هم آدرس طلافروشی را داد و گفت مرد تاجر به این مغازه رفت و آمد دارد. شهرام نقشه‌ها را کشید و خودش گفت که اگر طلبت را نداد از طلافروشی که انگار برای یکی از دوستان مرد تاجر بود سرقت می‌کنیم. البته شهرام به من گفته بود به خاطر بدهی مالی به زندان افتاده و با سند آزاد است. او پیشنهاد سرقت از طلافروشی را داد و می‌گفت چون قرار است تا چند وقت دیگر به زندان برگردد حالا چه یک جرم مرتکب شده باشد چه جرایم زیادی، برایش فرقی ندارد. من وضع مالی خوبی دارم و هیچ نیازی هم به پول نداشتم. فقط می‌خواستم طلبم را وصول کنم و حقم را بگیرم. البته حالا که دراداره آگاهی هستم فهمیده‌ام اویک کلاهبردار حرفه‌ای تحت تعقیب است.»

به‌دنبال اظهارات دو نفر از چهار متهم پرونده، دستور ادامه تحقیقات ازسوی بازپرس صادر شد تا ابهام‌های موجود در پرونده برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شش ساله از شمال

      خدایا چه خبره.

    • رسول ۱۰ ساله از تهران

      بگم گیج شدم باور میکنید

    • مهدی گلپا

      حالا که گیرافتادی می گی احتیاج ب پول ندارم فقط می خواستم طلبمو زنده کنم اگر ریگی به کفشت نبود می رفتی ازش شکایت می کردی بعدش حکم جلب شو می گرفتی از گذشته از این حرفها واقعا حرف اونی که می گفت از زندان باسند آزاد هستش هیچ فرقی نمی کنه یک جرم یا چن جرم ؟ قبول کردی اگرقبول کرده باشی باید از خدا بجای هیکل عقل می خواستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حاجی با این هیکل و قد و قامت خودت باشی میری شکایت کنی؟

      • مهدی گلپا

        الان با این هیکل می شه وکیل بند بعد از سوء پیشنه جای دیگه بعنوان بادیگارد قبولش نمی کنن کاربریز پرسیدی من بودم شکایت می کردم ؟؟بنظرات کدوماش ارزش داره ؟ خدا وکیلی راست بگو ؟

    • قادری

      اینجاست که میگن دزد به دزد بزن شاه دزد ،،،،،،خخخخ

    • ساناز

      همشهری عزیز.جناب گلپایگانی.آخاله!
      آخه کدوم یک از کلاهبردارا و اختلاسگران گرامی کرفته شدن ک این دومیش باشه.شکایتم شد راه حل؟

      پاسخ ها

      • مهدی گلپا

        کاربر عزیز وگرامی سرکارخانم ساناز فرمایش شما کاملا متین اختلاس کاران کسانی که دستندرکار اختلاس هستند هیچ گاه گیرنمی افتن فقط از جای قبلی بجای دیگر برای اختلاس بیشتر جابجا می شوند وکلاهبرداران اگر خرده پاباشن بلاخره دستشون به آب خنک می خوره گذشته از این ها الان این بنده خدا پولش رفته آبروش هم رفت باید زندان هم بره اینجوری دستش به طلبش رسید؟ باکمال تشکروسپاس از مسئول محترم بابت چاپ نظرات

    • قادری

      بله آقا رسول باشما موافقم،،

    • خدا ...عاشقتم

      همیشه نظر این رسول متاسف رو میزارید .ولی نظرات بقیه رو ن چرا نمیدونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج