۶۶۷۱۸۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور

پلیس راهور ناجا اعلام کرد چندین محور مواصلاتی در استان‌های مختلف به دلیل بارش برف، عملیات راهسازی و ایمن‌سازی مسدود هستند.

خبرگزاری مهر: پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: محور اولنگ ـ شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین ـ شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه ـ تویسرکان در استان همدان و محور یاسوج ـ پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف مسدود است و محور جایگزین یاسوج ـ سمیرم ـ پادنا است.

همچنین در استان یزد محور مهریز به میبد ک ۱۳ از تاریخ ۹۶/۱۰/۱۲ بمدت یکماه جهت انجام عملیات راهسازی مسدود خواهد بود و در زمان انسداد تردد از کنارگذر انجام می شود.

محور هراز محدوده تونل امامزاده هاشم از تاریخ ۹۶/۱۰/۲۰ لغایت ۹۶/۱۲/۱۵ به استثنای ایام الله ۲۲ بهمن (از تاریخ ۹۶/۱۱/۱۹ الی ۹۶/۱۱/۲۴ ) به منظور رفع مشکلات ناشی از نفوذ آب و ایمن سازی تونل، همه روزه بصورت ۲۴ ساعته مسدود خواهد شد و در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز، محدوده گردنه امامزاده هاشم انجام خواهد شد.

همچنین محورهایی که دارای محدودیت هستند در استان البرز (محورکرج-چالوس حدفاصل کیلومتر صفر تا ۷۵)تا تاریخ ۹۶/۱۲/۲۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (از ساعت ٨ تا ١٧) و روزهای چهارشنبه (از ساعت ٨ تا ١٢) به دلیل عملیات آسفات کاری و همزمان با عبور ترافیک، غرب استان تهران(محور قدیم تهران-قم حدفاصل ۱۵تا۴۸)تا تاریخ ۹۶/۱۲/۲۰روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه (از ساعت ٨ تا ١٨ )و روزهای سه شنبه (از ساعت ٨ تا ١٤) عملیات جاده ای و همزمان باعبور ترافیک، و در استان های البرز و مازندران محور کرج-چالوس تا تاریخ ۲۰/۱۲/۹۶ روزهای شنبه-یکشنبه-دوشنبه و سه شنبه هر هفته برای انجام عملیات راهسازی در حوزه استان مازندران از ساعت٢١:٣٠ و در حوزه استان البرز از ساعت ٢٣ تا ٥ بامداد روز بعد مسدود می شود.

همچنین استان قزوین آزادراه قزوین-زنجان تاریخ ۲۶/۹/۹۶ تا ۳۰/۱۰/۹۶ روزهای شنبه از ساعت ١٢ تا ١٧ یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت ٨ تا ١٧ روز چهارشنبه از ساعت ٨ تا ١٢ به علت اجرای عملیات راهسازی تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط است.

محور سیرجان ـ حاجی آباد در استان هرمزگان، ترددکلیه خودرو هااز کیلومتر ۶۰الی ۶۴ به علت انجام عملیات راهسازی (ترانشه برداری کوه) به صورت دو طرفه خواهد بود.

آزادراه قزوین _کرج (لاین شمالی) کیلومتر ۱۰ازتاریخ۹۶/۱۰/۶الی ۹۶/۱۰/۳۰روز شنبه ازساعت ١٢ تا ١٧ و روز یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه ازساعت ٨ تا ١٧ وروزچهارشنبه ازساعت ٨ تا ١٢ هر هفته به جزایام تعطیل رسمی واجرای عملیات همزمان باعبور ترافیک، تنها دریک خط عبور بااعمال محدودیت ورعایت جوانب ایمنی واحتیاط خواهد بود.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج