۶۶۷۲۷۹
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

ابتکار:

کمبود منابع آبی، امنیت ملی را به خطر انداخته است

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در چهارمین جلسه کارگروه اصلاح الگوی مصرف تاکید کرد: کشورمان خط قرمزهای شرایط زیستی در بخش منابع آبی را رد کرده و بحث‌های امنیت ملی را پیش آورده است.

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در این جلسه اعضای کارگروه اصلاح الگوی مصرف به نقش‌های مشورتی- کارشناسی و عملیاتی کارگروه اشاره کردند و توضیحاتی را هم درخصوص کارکرد، احصای شاخص‌ها و معیارهای مد نظر کارگروه ارائه دادند.

اعضای کارگروه در این جلسه، چهار حوزه کاری جدید از قبیل آب، انرژی، ضایعات مواد غذایی و پسماند را در خصوص مدیریت الگوی مصرف خانواده‌ها و با توجه به مخاطرات ظرفیت زیستی کشور تعریف کردند. زیرا وضعیت محیط زیست کشور نشان‌دهنده این است که تا به امروز الگوی مصرف ما اشتباه ابوده و باید بسیاری از الگوهای مصرف قدیمی که ریشه در فرهنگ ما و آموزه‌ های دینی دارد دوباره احیا شوند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمبود تمامی امکانات برای کشور امنیت را به خطر میاندازد با داشتن افراد کاردان ونخبه ومتعهد ودلسوز مردم کشور در رفاه وامنیت است متوجه باشید وسعی کنید به ان عمل کنید در غیر این صورت به شدید ترین بلاها گرفتار میشوید

    • محمدرضا بختیار

      قربونتون بشنید سر جاتون این یه ذره منابع باقی مونده آب را هم شما به فنا ندهید شما بیشتر تو حوزه مانتو و کاموا و آبرو داری در مراسمات عقد وعروسی و عزا و گل آرایی نظر بدهید که پله پله هلوپی بپرید وسط حل مسائل ملی وامنیتی آفرین!

    • بدون نام

      ازکمبود حرف میزنی شماتومحیط زیست بودی کارینکردی برای مردم خفه شدن دراین الودیگ وریزگردحالامن میگم شمااینقدراب میفروشید به کویت وجاهای دیگه بعدا میخواین بگبن کم ابی واقع که

    • بدون نام

      عجب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج