اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۷۸۵۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

افزایش مسکن در تهران طی ۱۰ ماهه امسال

بررسی آمار رسمی حاکی از آن است که مسکن تهران در ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸.۲درصد گران شده و قیمت متوسط هر مترمربع واحد مسکونی به ۴میلیون و ۷۱۱هزار تومان افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم: در ۱۰ ماه منتهی به بهمن ماه سال گذشته ۱۳۶ هزار و ۱۸۱ مبایعه نامه در شهر تهران ثبت شد، در مدت مشابه امسال ۱۵۳ هزار و ۱۹۱ فقره مبایعه نامه ثبت شده که نشان دهنده رشد ۱۲.۵درصدی است.

متوسط قیمت واحد مسکونی در باره ابتدای سال ۹۵ تا پایان دیماه همان سال ۴ میلیون و ۳۴۴هزار تومان بود که با رشد ۸.۲درصدی در ۱۰ نخست امسال به ۴ میلیون و ۷۱۱ هزار تومان رسیده است.

همچنین در۱۰ماه نخست سال گذشته ۵۰۲هزار میلیارد ریال حجم مبایعه نامه ها بوده که در ۱۰ ماه امسال با رشد ۳۰.۴ درصدی به ۶۵۴هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

تعداد واحدهای مسکونی در پروانه ساختمانی طی ۱۰ ماه نخست سال ۹۵ بالغ بر ۴۷ هزار و ۵۶۰ فقره بوده که با ۵.۴ درصد رشد به ۵۰هزار و ۱۰۸ فقره در ۱۰ ماه امسال افزایش یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیخود بازار مسکن رو گرم نکنید اونایی هم که دارند تو دستشون مونده است...

    • بدون نام

      خوبه خودتان هم میدانید که این افزایش چه به روز مردم اورده به گدایی اندخته به اوارگی اندخته مخصوصا ما مستاجرین که به مرز دیوانگی رسیده ابم انگار مالکبن واملاک هم دست شده اند بیرون از بنگاه یه نرخ وقتی مجبوری قبول کنی ندخ عوض مبشود به پای قرادا د که میرسی مانن فیشهای نجومی نجومی میرود بالا والا به پیر به پیغمبر دیوانه شدیم اخه بابا این مسولین بلند شوند بروند یه روز یه خودشان زحمت بدهند ببیند چه خبر است وحشتناک است مگر منی که همسرم بیمار وبیکار خودم بیمار منبع در امدی نداریم حقوق بگیر هم نیستیم چه گناهی کرده ایم بخدا شرم دارد به جای اینکه درد مردم را حل کنند هر کس یک شعار ؟؟؟؟یک واکنش ؟؟؟؟؟وبدوبی راه کمی هم بفکر ما باشید پس چه کسی باید رسیدگی کند اقای اخوندی کمی به خودت بیا وبه فکر مردم باش کمرمان شکسته چقدر در به دری اورگی گرسنگی خفت مگر خدا را خوش میاید سانسور چی کامنت من را درج کن

    • بدون نام

      لازم نیست گران بشود
      دولت باید بیشتر به فکر مستاجران باشد.

    • Sarfaraz

      رونق بازار مسکن، یعنی اینکه بانک مسکن وام بدهد با نرخ سود پایین که مردم توان خرید ملک داشته باشند. نه اینکه سود را مثلا با نرخ ۱۸ درصد محاسبه کنند و در عمل بالای ۲۴ درصد محاسبه شود.
      بنده خدایی رفت برای دریافت وام، ده میلیون تومان اوراق خرید و بعد از آن شصت میلیون وام خرید با ده میلیون جعاله دادند. یعنی هفتاد میلیون تومان وام با اقساط ماهی میلیون و ۲۵۰ هزار تومان برای ۱۴۴ ماه یا ۱۲ سال. شد ۱۸۰ میلیون تومان.
      یعنی وحشتناکه.
      قدرت خرید مردم کم شده و پول دستشون نیست. حالا متر مربع بشه ۱۰ میلیون. این شایعه هم راهکاری شده که جو بدهند و مردم حمله کنن برای خرید. وگرنه اگر رونق هست، پس چرا دفترخانه های اسناد رسمی دارن مگس می پرونن؟؟

    • فربد

      با سلام
      مردم دیگه باید چه کاری بکنند که شما مسئولین کمی به فکر باشید فقر و بدبختی داره این ملتو از پا در میاره چه زندگی هایی که بخاطره نداشتن اجاره و رهن از هم پاشیده شده چه بچه هایی که از طلاق پدر و مادر بخاطره فقط فقط نداری رنج کشیده اند. ای مسئولین از خواب بیدار شید این مردم به خفقان کشیده شدن از نداری بخدا قسم صورتم رو با سیلی سرخ نگه میدارم. بی کی بگم کجا برم چه کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج