۶۶۷۸۸۶
۱۵ نظر
۵۰۰۸
۱۵ نظر
۵۰۰۸
پ

پشت‌پرده تلاش برای کشت برنج تراریخته در ایران

از سرکردگان تراریخته در داخل کشورمان باید سؤال کرد که اگر "برنج تراریخته" سالم است، پس چرا هیچ کشوری در جهان مجوز کشت آن را نمی‌دهد؟ چرا چین به عنوان بزرگترین تولید‌کنندگان برنج جهان، اجازه کشت آن را نمی‌دهند؟!

خبرگزاری ایسنا: مافیای تراریخته قصد دارند "برنج تراریخته" (و البته پنبه تراریخته‌، سویا، ذرت و سیب زمینی تراریخته را) در خاک ایران کشت گسترده دهند.

اما این امر در حالیست که کشور چین به عنوان بزرگترین تولید‌کننده برنج جهان بیش از ۱۵ سال است که برنج تراریخته را تولید کرده اما به دلیل خطرات احتمالی آن برای سلامتی مردم چین و محیط زیست اجازه کشت آن را نمی‌دهد!

باعث تاسف است که در ایران عده‌ای که برنج ایران را ۲۰ سال پیش با فناوری قدیمی آن هم با کمک بنیاد صهیونیستی راکفلر و در موسسه بین المللی تحقیقات برنج در فیلیپین که توسط بنیاد راکفلر تاسیس شده را تراریخته کرده‌اند را در ایران کشت گسترده دهند در حالی برنج تراریخته در هیج کشوری مجوز کشت ندارد و کشت نمی‌شود!

در میان کشورها، صرفاً امریکا که ارزشی برای امنیت و سلامت ملت‌ها و حتی مردم خود قائل نیست و توسط سرمایه‌داران اداره می‌شود، به تازگی مجوز برنج تراریخته را صادر کرده است.

آیا این تردید بر‌انگیز نیست که چرا عده‌ای با عجله و شتاب قصد تراریخته کردن ایران را دارند؟! از سرکردگان این امر باید سؤال کرد که اگر برنج تراریخته سالم است، پس چرا هیچ کشوری در جهان مجوز کشت آن را نمی‌دهد؟ چرا بزرگترین تولید‌کنندگان برنج جهان اجازه کشت آن را نمی‌دهند؟

کشور برنج‌کار چین، سالهاست برنج تراریخته را ساخته است اما چرا اجازه کشت آن را نمی‌دهد؟ چرا به جای پیروی از ۳۸ کشوری پیشرفته اروپایی و روسیه و ... که کشت تراریخته را ممنوع کرده‌اند از امریکا پیروی می‌شود؟ اگر محصولات تراریخته سالم است پس چرا رژیم صهیونیستی حتی اجازه کشت یک متر تراریخته را نمی‌دهد؟

چرا به جای اجرای سیاست‌های کلان ابلاغی، توسعه کشاورزی سالم و ارگانیک و دستور جدید رئیس‌جمهور به وزیر جهاد کشاورزی جهت حمایت از توسعه کشاورزی ارگانیک قصد تراریخته کردن ایران را دارند؟ آیا می‌خواهند ایران را آزمایشگاه تراریخته کنند؟ چرا به خواسته عموم مردم ایران که تمایلی به مصرف تراریخته ندارند، توجه نمی‌‌شود؟ چرا دولت واردات، کشت و مصرف تراریخته را توسعه می‌دهد؟ چرا از مصرف سموم کشاورزی و کودهای شیمیایی حمایت می‌شود اما از کشاورزی ارگانیک حمایت نمی‌شود؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sarah

      به خاطر اینکه جان و مالیاتی که مردم برای داشتن کمترین امکانات از جمله سلامتی پرداخت میکنن براشون هیچ اهمیتی نداره
      با پول مردم خوشن و فکر میکنن عمر جاودانه دارن ...
      آقایان گذر پوست به دباغ خونه میفته بالاخره...

    • شیری

      میشه بگید کی دولت به مردم اهمیت داده که این بار دوم باشه

    • بدون نام

      که میخاد مجوز بده واسه برنج تراریخته؟

    • رفیعی نسب

      متاسفم برای چین تراریخته شماجلویاین وسایل که گفتین بگیرین دیگه همینجوریشم مردم مریضن یک تیرویید داره یک فشار داره یک سرطان به سراغش میاد شمادیگه جلوگیرکنید که تراریخته ازین بره من که میگم بده حالا که موضوع دریانوردان بوجودامده اینها خاموش نکردن اتش دارین به مردم حرف چین میزنن اره اینجوریاست یعنی مادیگه نه نان بخوریم به وسایل دیگه

    • عدالت

      دیگه یه کاری میکنن مردم برنج هم دیگه نخورن

    • بدون نام

      خدا به دادمون برسه. به خاطر سود بیشتر مردم رو نابود میکنن.

    • بدون نام

      چونکه جون آدمها توی ایران از جون یه ملخ هم کم ارزش تره

    • بدون نام

      بعدمیگین اینابه فکرهم وطنانن

    • بدون نام

      خدایا خودت عقل بده
      دانشجوی کشاورزی

    • بدون نام

      چرامیخوان اینکارکنن جان خودشون نیست که باورکن ازاینم درآمد داره جان دولت وخانوادهش که پول داره ولی میره درمان کنه بعد یکی مثل اقای ربیعی بشینه گریه کنه که پول نداشته خانمش درمان کنه واقعا دیگه نورالی نور

    • بدون نام

      وزارت بهداشت روشنگری کند اگر این موضوع صحت دارد تا دیر نشده جلوگیری بشود نه نوش دارو بعد از مرگ سهراب

    • بدون نام

      پول زیادی خرج بواسیل میشه اینا دیگه چقدر پول دوستن که حاضرند به خاطرش یک کشور رو نابود کنند چقدر عقده پول داشتند که اینقدر ترفندای جنایتکارانه میزنند.بابا شما هرچقدر پول داشته باشید بیشتر از یک پرس غذا نمیتونی بخوری بسته دیگه

    • بدون نام

      خداوکیلی مگرفرقی هم می کندمگرالان غذای سالمی بدست مامیرسدکه قصه برنجذفلان رابخوریم همه می دانیم هیچ تسلطی برکیفیت موادغذایی نیست گوشت خرس وکلاغ ووچیزهای دیگربه خوردمامی دهندبرنج که بماند

    • بدون نام

      لااقل میگفتی تراریخته چیه تا بدانیم چرا مخالفت میکنی

    • بدون نام

      فقط اون قسمت خبر که میگه آمریکا برای مردم خودش ارزش قائل نیست عالی بود عالی فقط ایران ارزش قائله اونم چه ارزشی تلف شدیم از خوشی و بی دردی فقط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج