adexo3
۶۶۹۰۷۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

توصیه به سالمندان و بیماران خاص در روزهای برفی

رئیس اورژانس کشور از سالمندان، اطفال، افراد دارای بیماری‌های مزمن و زنان باردار خواست که در این ایام در خانه بمانند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اورژانس کشور از سالمندان، اطفال، افراد دارای بیماری‌های مزمن و زنان باردار خواست که در این ایام در خانه بمانند.

پیرحسین کولیوند در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور گفت: یک نکته مهم که همه باید به آن توجه کنند آن است که افراد دارای بیماری مزمن، سالخوردگان، اطفال و بانوان باردار در این ایام در خانه بمانند و اگر باید در سطح معابر تردد کند حتما داروهای مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشد و افزون بر آن آب و مواد غذایی نیز با خود ببرد.

وی با بیان اینکه مهمتر از مشکل سوخت از نظر ما مشکل آب آشامیدنی و مواد غذایی از جمله مشکلات اصلی است، گفت: در این زمینه نیز باید شهروندان موارد لازم را رعایت کنند.

کولیوند به نقش برخی از کامیون‌ها و خودروهای سنگین در انسداد معابر اشاره کرد و گفت: در اتوبان تهران کرج پس از آنکه راه بازگشایی شد چند کامیون دوباره سبب بسته شدن مسیر شدند که من پیشنهاد می‌کنم در چنین شرایطی از تردد غیرضرور کامیون‌ها در جاده‌ها جلوگیری شود.

کولیوند با اشاره به مشکلات امدادرسانی در انسداد جاده‌ها نیز گفت: صبح امروز به ما گفتند که زنی در یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ نیازمند امدادرسانی است. راه بسته بود و همکاران ما با پای پیاده مسیر چند کیلومتری را طی کردند و در طول مسیر تمامی خودروهای پژو۲۰۶ را بررسی می‌کردند تا به فرد مورد نظر برسند. بنابراین لازم است که یک مسیر باز نیز برای حرکت خودروهای امدادی در جاده‌ها پیش بینی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توصیه شد کار مدیریت دانا مگر شرایط اب وهوا شوخی دارد با کسی که توصیه میکنی باید بگویی دستور داده میشود اگر در کارت دانایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج