۶۶۹۴۵۳
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

بادامچیان: عده‌ای سعادت ادامه جهاد را ندارند

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: عده‌ای پس از انقلاب سعادت ادامه جهاد را از دست دادند یا استحاله شدند، یا دچار کلک و حقه شدند یا سازش کردند.

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: عده‌ای پس از انقلاب سعادت ادامه جهاد را از دست دادند یا استحاله شدند، یا دچار کلک و حقه شدند یا سازش کردند.

اسدالله بادامچیان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان انقلاب که در موزه عبرت ایران برگزار شد، اظهار کرد: طی چهار دهه اخیر همه قدرت‌های شیطانی بزرگ و کوچک با انقلاب اسلامی به مقابله پرداختند و از هر نوع توطئه، مکر، ترور، تحریم و درگیری‌های غیر انسانی، کوتاهی نکردند و راه بجایی نبردند. هشت سال جنگ بین‌المللی با ملت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی با عزت و افتخار و حفظ تمامیت ارضی به رسوایی مستکبرین و صدامیان انجامید و قلدران بین‌المللی و مزدوران پلیدشان و صهیونیسم نتوانستند به خواسته‌های خود دست بیابند.

وی در ادامه با بیان اینکه ۴۰ سال استقامت و فداکاری به علاوه ۱۶ سال مبارزه و مقاومت، کار ساده‌ای نبود و نیست، گفت: دشمنان، معاندان و مخالفان داخلی و خارجی و میکروب‌ها و شبکه‌های نفوذی فراماسونری و صهیونیستی تا حد کلاهی و کشمیری، ۲۴ ساعته در عداوت و کینه‌ورزی، کشتار مردمی و شکنجه‌های مهیب و زندان‌های طولانی مدت، و انواع فشارها و فریبکاری‌ها هیچ کوتاهی نکرده‌اند.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اینجا، موزه عبرت، شکنجه‌گاه اصلی طاغوت و حامیانش آمریکا، انگلیس، اسرائیل بود. من صدای رهبر انقلاب را در این زجرگاه استکبار شنیده‌ام که با صلابت و شهامت، دشمنان را در اعماق می‌شکست. هنوز زمزمه عاشقانه و عارفانه همه شهیدان و شهیدان زنده در این فضا موج می‌زند.

بادامچیان خاطرنشان کرد: عده‌ای پس از انقلاب سعادت ادامه جهاد را از دست دادند یا استحاله شدند، یا دچار کلک و حقه شدند یا سازش کردند. برخی هم دین و شرف و وجدان را به دنیای پست و مطامع دنیوی معامله کردند و باختند. سیاست‌بازها ‌و ساده‌اندیشانی هم بودند که چه مشکلاتی برای علی و یاران علی پیش آوردند.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اما از طرف دیگر چه حماسه‌هایی آفریده ‌شد و چه شگفتی‌هایی که خداپرستان و خوبان از محمد بخارایی ۲۰ ساله تا شهید حججی جوان آفریدند. و اینگونه شد که امروز مستکبران از ما عصبانی هستند و متحیرند که چرا نتوانسته‌اند غلطی انجام دهند. امروز نیمی از راه را آمده‌ایم. می‌دانیم نیمه دیگر راه سخت‌تر و سخت‌ترین است. پشیمان و مایوس هم نیستیم. همچون رهبرمان سید علی سرتا پا امیدیم و امیدواریم.

بادامچیان تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد قصور و تقصیرهای عمر رفته را جبران کنیم و حق جهاد را در سالهای آینده ادا نماییم. با حل مشکلات، انقلاب اسلامی را به شکوفایی و عظمت و تکامل خواهیم رساند تا کشوری سراسر پاکی و رفاه و عدالت و عزت پدید آید و زمینه ساز حکومت عدل و قسط جهانی و ظهور منجی بشریت مساعد شود.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: با امام و یارانمان عهد می‌بندیم که در دهه آینده، حزب موتلفه اسلامی را در جهت حزبی نمونه و شایسته اعتماد رهبر و ملت در ادامه امور بسازیم تا مجلس و دولتی ارزشی، مردمی، کارشناس، و شجاع و سازش‌ناپذیر و شایسته‌محور شکل بگیرد.

وی گفت: در این مسیر همه باطل‌گرایان و ضد ارزش‌ها، هر نوع مقابله و جنگ و توطئه و مکر و حیله را بکار می‌گیرند و خوشه‌چینان قدرت‌طلب نیز فرصت‌طلبی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سعادتش مال حاجی بازاریهاست فلاکتش نصیب ما مستضعفین میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوکی
        اوکی

    • بدون نام

      حاج عمواین طرزحرف زدن وشعارتوخالی دادن دوره اش تمام شده یاخ.دت راابدیت کن یابرو پولهایی که ازاین راه بدست اوردی خرج کن

    • بدون نام

      هنوز دیر نشده سعادت میخوای خودت برو سوریه جهاد کن

    • مهدی

      کلاس انشا و خطابه موتلفه ...چیزی نداری بگی از بخارایی و حججی مایه میگذاری؟؟؟ شما موتلفه ای ها هنوز تو کف یه دوره ریاست جمهوری موندید...در حالی که مجلس هم نمیتونید راه پیدا کنید ..

    • بدون نام

      جهاد همین جاست خرج زن بچه را در بیاری.خودش بزرگترین جهاد هست

    • بدون نام

      حرفهای بچگانه دنیا داره تکنولوژیش پیشرفت میکنه ما سرگرم چه چیزی هستیم !!!

    • بدون نام

      جهاد اگر برای خدا نباشد،هیچ ارزشی ندارد.

    • بدون نام

      بادام چی بازاری دیگه دوره شما گذشته

    • جانباز

      اقای یادامچی برای شماتجارهرروزبهترازدیروز سعادت شما درجمع اوری پولشویی عالی است فقط بگو. میکروب ها کدام قشرهستندچون من هم ۷۲ماه جبهه بودم مجروح شدم شیمیایی موجی اسیری ولی امروز برای درمان و دارو ونان شب محتاجم افسوس میخورم که برای کدام اختلاس ودزدی مسیولین جانم را......... افسوس

    • بدون نام

      روزنامه نوشت طرح افغانستانی کردن ایران امریکانگلیس اسراییل فرانسه وعربستان ونفوذیها و دشمنان ایران وایرانی ریخته باپرکردن افغانیاروجمع کردن ایرانیا و منابع کشوربرای ایناهزینه کردن بابیکاری فقروجرم وجنایت وفسادناامیدی ناامنی ونارضایتی مردم مثل افغانستان وسوریه وعراق ....

    • بهزاد

      بادامچیان چاپلوس مفت خور ........

    • بدون نام

      سعادتش برای شما دست از سر کچل ما بردارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج