adexo3
۶۶۹۹۳۴
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

قیمت پیشنهادی ‌ورود به محدوده طرح ترافیک

رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز تعیین نرخ ورود به محدوده طرح ترافیک به تصویب نرسیده است ولی به نظر بنده با ضرایب تخفیف قیمت ورود به محدوده طرح ترافیک از ۱۳ تا ۴۰ هزار تومان خواهد بود.

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز تعیین نرخ ورود به محدوده طرح ترافیک به تصویب نرسیده است ولی به نظر بنده با ضرایب تخفیف قیمت ورود به محدوده طرح ترافیک از ۱۳ تا ۴۰ هزار تومان خواهد بود.

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران در حاشیه چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر در خصوص تعیین نرخ عوارض توسط وسایل نقلیه در محدوده‌های مرکزی شهر تهران اظهار داشت: در صورتی که جزئیات این لایحه امروز در صحن علنی شورا به تصویب برسد رقم‌هایی مشخص و تبدیل به یک جدول می‌شود و قیمت‌های ورود به محدوده طرح ترافیک از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک ارائه می‌‌شود.

وی ادامه داد: کمترین هزینه ورود به محدوده طرح ترافیک بدون در نظر گرفتن تبصره‌ها به نظر بنده ۲۰ هزار تومان است و اگر ضرایب تخفیف لحاظ شود می‌توان گفت نرخ ورود به محدوده طرح ترافیک از ۱۳ هزار تومان تا ۴۰ هزار تومان خواهد بود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این ارقام هنوز به تصویب نهایی نرسیده است، گفت: در صورتی که قیمت‌ها نهایی شود لیست آن در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

هاشمی درباره ضرایب تخفیف نیز، گفت: به عنوان مثال بعضی از اقشار و افراد جامعه از تخفیف استفاده خواهند کرد و خودروهایی که دارای معاینه فنی برتر باشند برای ورود به محدوده طرح ترافیک پرداخت کمتری را خواهند داشت.

وی درباره بارش برف اخیر و شکسته شدن درختان نیز اظهار داشت: به نظر بنده شهرداری در بارش برف اخیر عملکرد خوبی داشته ولی در کوچه و پس کوچه‌های شهر شهرداری تهران دچار مشکل بوده لذا مشارکت مردمی را در هنگام بحران می‌طلبد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید شهروندان در هنگام بحران مشارکت داشته باشند، گفت: در هر بحران سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره مشارکت مردم بسیار مهم است و اگر مردم به میدان نیایند قطعاً با مشکلات متعددی مواجه خواهند شد.

هاشمی افزود: ۱۶۲ ستاد برف‌روبی در شهر تهران در هنگام بارش برف فعالیت داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه فلسفه طرح ترافیک جلوگیری از آلودگی و شلوغی مرکز شهر نبود؟ مگه خودروهایی که پول میدن هوا رو آلوده نمیکنن یا خیابونا رو شلوغ نمیکنن ، پس تو مملکت ما با پول همه قانونا رو میشه خیر !!! مگه نه ؟

    • سعید

      درد درد پوله وبس .وگرنه ترافیک و آلودگی بهانه قشنگی برای خالی کردن جیب مردمه

    • خدا

      این مسئولین متدین وپاک ومتعهد و عاقل ،چند ماه که درگیرن که ببینن خدای نکرده چیزی ته جیب مردم نموده باشه ومدیون بشن! طرح ترافیک تاحالا هم نون دونی بود روزی 50،000جریمه دکان نیست؟حالا از این به بعد پیشاپیش پول رو میگیرن

    • . . .

      دعوا سر جیب مردم ، سلامتی مردم و ترافیک بهانه است . قانون تصویب می کنند با هم می خورند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج