adexo3
۶۶۹۹۸۷
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

حساب‌های بسته ایرانی‌ها در چین باز شد

رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد که بر اساس آخرین شنیده‌ها، مسئله بسته شدن حساب‌های حقیقی و حقوقی ایرانیان در چین حل شده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد که بر اساس آخرین شنیده‌ها، مسئله بسته شدن حساب‌های حقیقی و حقوقی ایرانیان در چین حل شده است.

غلامحسین شافعی در سومین همایش بازرگانی و سرمایه‌گذاری ایران و چین که امروز (۱۰ بهمن) در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: از جمله زمینه‌های همکاری ایران و چین می‌توان به صنعت توریسم و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های حمل و نقل، انرژی، مخابرات و سایر فعالیت‌های صنعتی اشاره کرد.

وی افزود: شرکت‌های چینی می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های واحدهای تولیدی در ایران دست به تولید یک نشان معتبر بزنند. ایران بزرگترین بازار کالاهای واسطه‌ای در خاورمیانه را در اختیار دارد و به بازار ۴۵۰ میلیون نفری منطقه دسترسی دارد.

ایران، نائب رییس اتاق بازرگانی ابریشم

رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: با تلاش و همت چین، جاده ابریشم در حال احیاست و تاکنون ۶۷ کشور دنیا به اتاق بازرگانی ابریشم پیوسته‌اند که ایران نایب‌رئیسی این اتاق را بر عهده دارد. آنچه تحلیلگران اقتصادی بعد از سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی می‌کنند، این است که تمرکز اقتصاد در دنیا در مرز چین و هند اتفاق می‌افتد و یکی از زمینه‌های مبادلات تجاری تا آن زمان جاده ابریشم است. چین، ایران و هند می‌توانند تا آن زمان همکاری‌های جدیدی را آغاز کنند.

شافعی افزود: موضوع دیگر همکاری‌های مشترک در زمینه غذای حلال است. هر چند تجارت غذای حلال بیش از ۱۰۰۰ میلیارد دلار و رقم بسیار بالایی است؛ اما مطمئنا آنچه باعث سرمایه‌گذاری می‌شود فقط مبادلات کالا نیست بلکه باید به همکاری‌های بیشتر هم فکر کرد. امیدواریم این دوستی دیرینه بین دو کشور به سمت تعالی پیش برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به چین و روسیه دل خوش نکنید انها سر بزنگاه زخم میزنند باور دارم از امریکا بدترند.
      دیدیم که با کره متحد و همسایه خود چه کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج