۶۷۰۳۷۲
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

حمایت دولت از افزایش حقوق بازنشستگان

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: کمیسیون تلفیق مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان را از ۱۰۰۰ به ۲۰۰۰ میلیارد تومان افزایش دادکه شنیدم پیشنهاداتی در مجلس وجود دارد که این افزایش به ۳۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد که دولت آمادگی اجرای آن را دارد.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: کمیسیون تلفیق مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان را از ۱۰۰۰ به ۲۰۰۰ میلیارد تومان افزایش دادکه شنیدم پیشنهاداتی در مجلس وجود دارد که این افزایش به ۳۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد که دولت آمادگی اجرای آن را دارد.
محمدباقر نوبخت در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در دفاع از کلیات لایحه بودجه۹۷ با اشاره به اصلاحات کمیسیون تلفیق گفت: این اصلاحات در راستای تامین نظر دولت قابل پشتیبانی است.

وی با اشاره به اصلاحات تبصره 14 در کمیسیون تلفیق گفت: ردیف درآمدی و هزینه‌ای تبصره 14 که برای پرداخت یارانه است تصمیم پخته‌ای است و مجریان از ابتدای سال 97 مشکلی برای پرداخت یارانه‌ها به خانواده‌های نیازمند ندارند. مکانیزم طوری طراحی شده که یارانه خانوارها و صرفه جویی برای خانواده‌های پرمصرف قابل اجرا است.

وی با اشاره به اصلاحات انجام شده در تبصره 5 لایحه بودجه 97 اظهار کرد: تبصره 5 و تقلیل اوراق مالی و اوراق مشارکت در کمیسیون تلفیق انجام گرفته است که البته بند ب این تبصره تغییری نیافت و دولت از آن استقبال می‌کند.

نوبخت با بیان اینکه اگر کمیسیون تلفیق به یکی دو مورد دیگر توجه می‌کرد، دولت از آن پشتیبانی می‌کرد یا مورد حمایت دولت قرار می‌گرفت ادامه داد: اولی درباره حقوق اعضای هئیت علمی دانشگاه‌هاست و دولت این آمادگی را دارد که طبق روال عادی عمل کند و دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مبلغ آن را هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده بود که کمیسیون تلفیق آن را به 2000 میلیارد تومان افزایش داد وشنیده‌ام که پیشنهاداتی در مجلس وجود دارد که این مبلغ را به 3400 میلیارد افزایش دهد که دولت آمادگی اجرای آن را دارد.

وی از آمادگی دولت برای پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان صنایع فولاد خبر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل

      الان ۵۰ تومن افزایش حقوق میدن کلی هم خوشحالن

    • م الف ش

      آقا بازنشسنگان فقط کشوری ولشکری نیستند به داد بازنشستگان تامین اجتماعی برسید

    • امیر

      بابا اینها فقط نطر میدن انشلاه که عملی شود در ضمن ما امید واریم همی بازنشتگان محترم به انچه که باید مخارج زندگی را تامین کنه برسند لشکری کشوری تامین اجتماعی فرقی ندارد باز نشسته تامین اجتماعی

    • بدون نام

      دروغ تحویل ندهید

    • ایرانی

      از آقای نوبخت خواهش می کنم دو پهلو حرف نزند برای تعدیل دریافتی فرقی بین دانشگاهی و غیردانشگاهی وجود ندارد

    • محمود شفیقی بهمبری

      باسلام باز نشسته تامین اجتماعی هستم لطفا ،،ی،، توجه بحقوق ما تامین اجتماعی بنمایید جواب زندگی معمولی را نمیده ،،،باتتشکر.

    • بدون نام

      جناب نوبخت مابی صبرانه منتظریم لطفا احکام را قبل ازعیدبزنیدتاحداقل دیواربی اعتمادی که بین بازنشستگان ودولت ایجادشده ازبین برود چون چندساله فقط قول دادید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقاخواشمندم حقوق بموقه پرداخت کنید

      • مهدی رجائی

        تامین اجتماعی نه تامین اشتباهی باید گفت اظهار میدارند حقوق زیر۲۵۰۰۰۰۰هزار تومان زیر فقره پس ۳۰ سال کار وبازنشسته تامین اجتماعی با ۱میلیون چکار یه..........اون باید از گشنگی بمیرد. .......ای داد بیداد حیف اینهمه زحمت. .....

    • بدون نام

      این نوبخت بد بخت فقط دروغ میگه

    • بدون نام

      چند سال دروغ میگن امسالم روش اینا دروغگون اینها فقط به عربها میرسن

    • بدون نام

      لطفاً کمی هم بفکر حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی باشید والا زندگیمون خیلی سخت میگذره

      پاسخ ها

      • امرلا

        ترا به خدا مشغولیت محترم اگر وعده به این ملت صبور و عزیز ایران میدهید عمل کنید عفت حرف نباشد شم هر ساله وعده میدهید اما متاسفانه به آن عمل نمی کنید

    • علیرضا جعفری

      یک قدم برا بیچاره فقر برداُشته هرچه قانون دارین برا پول دار ست برا رفای آنها بس دیگه بریزید برا خودتون آی خاک برسر منو امسال که فکرمیکنندشما برا ما کاری میکنید شما نمی دانید فقر یعنی چه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج