۶۷۰۷۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

استقرار پلیس در اطراف مدارس دخترانه

رئیس پلیس پیشگیری تهران از انجام مرحله دوم طرح پاکسازی معابر عمومی تهران خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ماموران پلیس در اطراف مدارس دخترانه مستقر می شوند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس پیشگیری تهران از انجام مرحله دوم طرح پاکسازی معابر عمومی تهران خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ماموران پلیس در اطراف مدارس دخترانه مستقر می شوند.

سرهنگ محسن خانچرلی در این باره اظهار داشت: مرحله دوم طرح سراسری پاکسازی معابر عمومی شهر تهران و پیشگیری از سرقت در محدوده ۱۱ سرکلانتری تهران به اجرا در آمد و در پاکسازی این معابر با ۳۱ سارق و هنجار شکنان برخورد و این افراد دستگیر شدند. در این مرحله از طرح که در نقاط جرم خیز و آلوده اجرا شد،متهمان به جرم سرقت،زورگیری،فروش مواد مخدر و هنجار شکنی دستگیر شدند. ضمن اینکه هفت دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت به همراه تعداد زیادی محصولات ضد فرهنگی و سلاح سرد کشف و ضبط شد.

وی با اعلام اینکه اجرای این طرح تا بهبود وضعیت معابر عمومی و پیشگیری از سرقت ادامه دارد، افزود: شهروندان در صورت بروز مزاحمت و مشاهده ناهنجاری ها در سطح شهر می توانند موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ماموران با متخلفان برخورد کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اعلام اینکه طرح تامین امنیت تفرجگاهها تا پایان طرح تابستانی اجرا می شود،تاکید کرد: با توجه به افزایش حجم حضور شهروندان در روزهای پایانی تعطیلات تابستانه در پارکها، ماموران پلیس نیز در این اماکن حضور دارد تا امنیت شهروندان را تامین کند.

خانچرلی در مورد تمهیدات پلیس برای آغاز سال تحصیلی گفت: ماموران پلیس پیشگیری همچون سالهای گذشته در کنار دانش آموزان قرار دارند و به منظور جلوگیری از ایجاد مزاحمت و ناهنجاریها،اکیپ های پلیس هنگام شروع و پایان مدرسه در اطراف اماکن آموزشی دخترانه و دبستانها حاضر می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاپیتان امین

      کار خوبیه.زور گیرا سراغ دخترا بیشتر میرن،چون ضعیف ترن.فکر کن بعد از چند ساعت درس خوندن،سر ظهر خسته و کوفته،میخوای بری خونه،تازه بیان ازت سرقتم بکنن!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج