۶۷۰۷۸۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

قطع روزانه گاز ادارات تهران تا اطلاع ثانوی

کارگروه هماهنگی و پیشگیری از افت فشار گاز ومدیریت بهینه مصرف در تهران مصوب کرد تا از چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ تا اطلاع ثانوی سیستم‌های گرمایشی همه ادارات، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های لشگری و کشوری واقع در استان تهران از ساعت ۱۸ از مدار خارج شود.

خبرگزاری تسنیم: همزمان با بارش برف در اکثر مناطق کشور و کاهش دمای هوا و افزایش میزان مصرف گاز، جلسه‌ای به منظور هماهنگی و پیشگیری از افت فشار گاز و مدیریت بهینه مصرف در استان تهران برگزار شد.

این جلسه با حضور امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، شعیبی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، ضیاءالدین صبوری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، الماسی مدیرکل بحران استانداری تهران و مدیران آبفا،شرکت گاز، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان برگزار شد.

در این جلسه دارابی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گزارشی از وضعیت مصرف گاز استان و وضعیت فشار گاز همزمان با کاهش دما در استان تهران ارائه داد.

در ادامه با بررسی اعضاء و تصمیم معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران مقرر شد؛ از چهارشنبه ١١ بهمن ماه با هماهنگی شرکت‌های گاز و پخش و پالایش فر آورده های نفتی تا اطلاع ثانوی، به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز و در راستای کمک به مدیریت بهینه مصرف در مناطق سردسیر و برفی و همچنین تأمین مناسب انرژی موردنیاز مناطق زلزله‌زده غرب کشور از ساعت ١٨ سیستم‌های گرمایشی همه ادارات، دستگاه‌ها و وزارتخانه های لشگری و کشوری واقع در استان تهران از مدار خارج شود و همچنین فعالیت ایستگاه‌های گاز سی ان جی کنترل شود.

همچنین ترویج فرهنگ صرفه جویی گاز در روزهای سرد از سوی صدا و سیما در جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است، تصمیمات این جلسه به منظور تامین افت فشار گاز در پی کاهش دمای روزهای اخیر در استان تهران اتخاذ شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا الکی میگید برای زلزله زدگان گاز رو قطع میکنید ،دلیل اصلی قطع گاز ادارات بارش برف و سرمای شدید استان تهران و شهرهای مجاورشه

    • محمدرضا بختیار

      واقعا چنین جلساتی بیشتر آبروی روسا را مخدوش میکند و به سواد و تخصص آنها بیشتر شک می کند آقایان جهت یاد آوری سال دیگر هم زمستان داریم و از همین الان برای افت خنده دار فشار گاز برنامه و راه حل بسنجید کسانی که رای به چنین طرح مزخرفی دادند در فکر هیزم و علاالدین و نفت جهت سرایدارهای ساختمان های دولتی باشند و دوم اینکه فکر نمی کنند که فردا جهت گرم شدن اداره دو برابر گاز مصرف می شود

    • بدون نام

      خاموش کردن شبانه تجهیزات گرمازا در شب , از نظر فنی منطقی نیست چون باعث سرد شدن کل ساختمان و تجهیزات شده و زمان گرم شدن محیط در صبح را طولانی تر می کند که باعث کاهش راندمان کاری , افزایش نرم مصرف , بیماری , نارضایتی کارکنان , ضعف مدیریت ...میگردد. (کاربا 20% توان در شب و یک ساعت روشن کردن زودتر مشکلی پیش نمی اید )

    • بدون نام

      دومین کشور دنیا تو تولید گاز با برف تعطیل میشه ادارات ش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج