adexo3
۶۷۱۲۶۱
۶۵ نظر
۵۰۵۰
۶۵ نظر
۵۰۵۰
پ

چرا ایده «ماساژ پای همسر»، جنجال به پا کرد؟

مرتضی مونسی در عصر ایران نوشت: حرف های خانمی که در شبکه استانی یزد، توصیه هایی برای زنان کرده بود، نقل محافل و شبکه های اجتماعی شده است. او در این برنامه خطاب به زنان می گوید: اگر می خواهید در دل شوهران تان جای بگیرید، هر از گاهی تشتی پر از آب یا شیر کنید و پاهای او را ماساژ دهید، با حوله خشک کنید و بوسه ای بر آن بزنید.

مرتضی مونسی در عصر ایران نوشت: حرف های خانمی که در شبکه استانی یزد، توصیه هایی برای زنان کرده بود، نقل محافل و شبکه های اجتماعی شده است. او در این برنامه خطاب به زنان می گوید: اگر می خواهید در دل شوهران تان جای بگیرید، هر از گاهی تشتی پر از آب یا شیر کنید و پاهای او را ماساژ دهید، با حوله خشک کنید و بوسه ای بر آن بزنید.

همان طور که پیش بینی می شد، فیلم این حرف ها به سرعت در شبکه های مجازی دست به دست شد و موجی وسیع علیه آن شکل گرفت.حتی صدا و سیمای یزد هم بابت پخش این سخنان از تلویزیون عذرخواهی کرد.

واقعیت تلخ این است که بسیاری از ازدواج ها در ایران، نه عاشقانه شکل می گیرد و نه عاشقانه ادامه می یابد. با تأسف فراوان می توان گفت که زندگی های مشترک امروزی، عمدتاً شکل معامله گرفته اند و یا به این خاطر ازدواج می کنند که بعد از سال ها تجرد، باید طبق رسم اجتماعی ازدواج کنند تا به قول معروف، سر پیری کسی باشد که یک لیوان آب دست شان بدهد.

در ازدواج هایی که زن می خواهد مرد را تحت سلطه خود در آورد و مرد هم حتی قبل از ازدواج در اندیشه کشتن گربه دم حجله است، روابط خانوادگی بر اساس فرمول قدرت شکل می گیرد که در که در آن، هر کدام از زوج ها سعی می کنند دیگری را کنترل کنند. اینجاست که مفاهیم احمقانه و البته رایجی مانند مردسالاری و زن ذلیلی شکل می گیرد و کل زندگی مشترک را در یک ادبیات غیرعاشقانه تعریف می کند.

زندگی های مشترک کنونی را ببینید؛ اغلب شان بر اساس تسلط یکی از همسران بر دیگری شکل گرفته است یا در بهترین حالت، وضعیت توازن قوا برقرار است و جنگ سرد!

بدیهی است که عشق در چنین وضعیتی، محلی از اعراب ندارد و چیزهایی مانند هدیه گرفتن و بیرون رفتن و جشن سالگرد ازدواج و مهمانی های خانوادگی و ... رویکرد مناسکی و آیینی دارند.

حال اگر به زنی که زندگی او و همسرش بر مبنای منافع، سلطه وکنترل طرفینی پیش می رود، بگویند که برو و پاهای شوهرت را در تشت آبی بگذار و ماساژ بده و خشک کن و بوسه ای هم بزن، حتماً واکنش نشان خواهد داد و خواهد گفت که با این کار، سلطه او بر من بیشتر خواهد شد.

قطعاً اگر در آن برنامه، برعکس این موضوع نیز گفته می شود و مردان به شستن پای همسران شان توصیه می شدند، باز هم واکنش ها منفی بود و مردها می گفتند که فقط همین مان مانده است که پای زنمان را بشوییم و او را پر رو تر کنیم!

اما زن و مردی که همدیگر را عاشقانه دوست دارند، دل شان برای هم نه تنها می تپد که می لرزد، عشق را با ایثار برای همدیگر معنی کرده اند، دلتنگ یکدیگر می شوند، به خاطر درد یکی، درد در تمام وجود دیگری پراکنده می شود، هر دو می کوشند در خوشحال کردن هم، از یکدیگر پیشی بگیرند، خیلی راحت می توانند در خلوت عاشقانه شان، پای دیگری را بشویند، ماساژ دهند، خشک کنند، ببوسند و به همدیگر آرامش دهند. عشق که باشد، نه آن که پای دیگری را می شوید ، احساس می کند که در موضع پایین تری قرار گرفته و نه دیگری حس تسلط و تفرعن پیدا می کند.

مشکل اصلی زندگی های مشترک امروزی، این است که به قول دکتر ویلیام گلاسر، اسطوره روان شناسی آمریکا و بنیانگذار تئوری انتخاب، همسران می خواهند همدیگر را کنترل کنند و این کنترل گری، دیگر جایی برای عشق باقی نمی گذارد. عشق هم که نباشد، این طلاق است که سکه رایج می شود، بعضی ها با طلاق قانونی از هم جدا می شوند و بسیار بیشتر از آنها، با طلاق عاطفی، دل هایشان را از هم جدا می کنند و در خانه های مشترک شان، سنگر بندی می کنند تا روزی که مرگ، آنها را از هم "رها" کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترنم

      مرگ انها را از هم رها کند....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشق یاد دادنی نیست و بوسیدن پای مرد برای ابراز عشق هم خیلی زمخت و احمقانه ست .عشق باید دو طرفه باشه و زن باید از مرد محبت ببینه که اون هم متقابلا ابراز محبت کنه .نه که زنان هر شوهر درپیتی رو یک طرفه دوست بدارند و حتی پابوسی کنند! چرا به زنها آموزش حقارت می دهید؟ چرا به مردها عشق ورزی نمی آموزید؟چون دلیل طلاق و خیانت زنها همین مردان بی عاطفه و قلدرند

      • بدون نام

        اونهایی که ازدواج می کنند تا سر پیری یکی باشه یه لیوان آب دستشون بده مردان هستند یعنی همونهایی که این مثلا کارشناس سفارش می کنه باید پاشون رو بوسید! وگرنه کدوم مردی رو دیدید که در دوران پیری از زنش مواظبت کنه؟ اغلب با زنانی ازدواج می کنند که از خودشون هشت ده پونزده سال کوچیکتر باشند تا در دوره پیری هم کنیزشون در خدمتشون باشه! ازدواجی که تماما منفعت مرد در اون باشه بهتره انجام نشه!

      • ابراهیم ۱۱

        بخاطر اینکه نظرم اخر نباشه در پاسخ نوشتم..
        ولی متاسفم برای مردم سرزمینم که اینجوری شدن.و به این روز افتادن..
        من برای شستن پای همسرم هیچ دغدغه ای ندارم ‌
        و هزار بار بر پایش بوسه میزنم..
        انقدر هم شجاعت دارم که برای هر کار نشدنی اراده کنم انجام میدهم .و باور کن ..خود را از نسل سربداران ..و مردانی که هرگز در مقابل هیچ مشکلی سر خم نمیکنم .و هیچ ظلمی بر نمی تابم..
        این حرفو بخاطر این گفتم که قسمتی از عمل و کارم به شما خواننده محترم رسیده باشه..
        اما..تو ئی که اینقدر اینقد حرفی بر نمیتابی و نوعی حقارت محسوب میکنی ایا به راستی.در اشتباه نیستی!!؟
        خانواده از دیدگاه تو چه تعریفی دارد؟
        امروز اگه از خود عاری و به قضاوت بنشینید خوب و واضح میبینی چه زخمایی عمیقی بر فرهنگ و اعتبار خانواده و جامعه وارد شده..
        الارغم قربانی شدن هزاران پا از مردان این سرزمین به جایی رسیدن به قله شکوفایی و فرهنگ غنی انسانی گرفتار دردهایی شدیم که تاریخ این سرزنین کمتر بخود دیده‌.
        و همه اصالت و اعتبارها با یک عشوه گری یک شبه قربانی کردیم .
        و خون مردگی بزرگی بر تن نسل رنجور و جوان ما نمایان و هویداست..
        و انقدر بگویم که افسارها گسسته و مهریه ها ناچیز و طلاقها سر به اسمان کشیده..
        و نوعی بردگی جنسی در جامعه رواج پیدا کرده و فرقی نمیکند زن باشد یا مرد هر دو در این مهم به اندازه هم شریکن..
        و بنیاد خانواده دستخوش نوعی بی هویتی شده و ان ایران با اصالت با زنان و مردان نجیب که اصل نام ایران از نجابت معنا میگیرد.دوچار چالش شده..
        ...............
        و اخر اینکه به انجا رسیدیم که امروز نمیشود به کسی اعتماد کرد یا سخت میشود.
        که ممکنه سرت کلاه بذاره..
        کسانی سنشون به چهل رسیده از این وضع در تعجبن که چرا افول کردیم‌..بهترین داشته یک دختر بدن دست نخورده و با نجابتش هست نه چند دست ملامین یا خونه ..جهیزیه مانندش و برای مرد نیز..اگر مردی از غصه در بستر بمیره بنظرم روا تره..
        نه این روز جامعه مملکتو ببینه..
        و به راستی الگوهای ما به چند قیمتی قربانی شد که جهان به تار مویشان نمی ارزید..
        بیایم به خودمون برگردیم ..
        و برای اصلاح جامعه خویش از خود شروع کنیم

    • بدون نام

      یعنی چی,اینقد شلوغش میکنید,,خوب چه اشکالی داره, زن پای مرد بشویه یا همین کارو مرد واسه زن انجام بده,,واقعا متعجبم,اگه زن مرد واقعا همدیگرو دوست داشته باشن,,هیچ اشکالی نداره بلکه رابطه زن مردو صمیمی تر میکنه

    • محمد سملقانی

      به نظر من مطلب بالا برای جامعه ایران مناسب است . و قبول دارم که اگه عشقی در کار باشد شستن پای همسر کمترین کاری هست که زن و شوهر برای هم انجام میدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه آدمهای گنده علیل و افلیج اند که باید پای هم رو بشورند؟ بعضیها فرهنگشون هنوز در دوره چادرنشینی متوقف مونده

    • محمد

      سلام.به نظر من زن وشوهری که عاشق هم هستند شستن پای همدیگه که هیچی .برای همدیگه میمیرند.غیر از این باشد عشقی وجو‌د ندارد.بدون عشق زندگی بدرد نمیخورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشق به اون صورت که برای هم بمیرند فقط توی کتابهاست.یا اوایل آشنایی که هورمونها جفتک می اندازند! یک محبت ملایم در کنار صداقت و احترام چیزیه که یک زوج رو در کنار هم نگه میداره .ولی پابوسی و تعظیم کردن و این جور سفارشهای نچسب مال زندگی متمدنانه نیست.زن و مرد با هم برابرند و یکی بر دیگری برتری نداره

      • ناشناس

        دقت کن
        گفت زن و شوهر این کارو برای هم بکنن
        یعنی کاملا اونارو یکسان و مساوی فرض کرده، ذهن شما دوست خوبم پیش از هرچیزی دچار یه پیش داوری بیمار گونست! و متاسفانه با این اذهان نمیشه گفت و گوی سازنده ای داشت...
        کسی که متن بالارو نوشته و افرادی که اینجا نظر دادن، دقیقا حرف از وفاداری و احترام زن و شوهر به هم میزنن... احترام متقابل
        حالا موندم این کجاش با منطق و فرهنگ تضاد داره...

    • راز

      اگر زن و مرد ( فرقی نداره ) واقعا خوب باشن و خوش اخلاق باشن به نظر من هر کاری برای همدیگه انجام بدن هیچ اشکالی نداره . روابطشان رو مستحکم تر میکنن .‌اما باید در نظر داشت که ظرفیت طرف مقابل رو هم باید سنجید که بعدا مشکل ساز نشه . من خودم همسرم رو خیلی دوست دارم اما شخصیتم شایدم غرورم اجازه نمیده از این کارا بکنم براش .‌

    • A 21

      ای بابا ول کنین دیگه؛ حالا یارو یچی گفته

    • ساتیار نعمتی زاده

      شیر مادرت حلالت برادر .در پاسخ تمامی این جنجالهای.در بپا شده چه تحلیل زیبایی کردی.در رابطه ای که عشق حکمفرمایی میکنید بوسیدن پای همسر چه زن و چه مرد از کوچکترین کارهاست. ایراد از ان کارشناس در آن برنامه نبود و نیست .ایراد از ماهاست که گمشده شب و روزمان شده "عشق"

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا صداسیمان برنامه هایی برای مردان نمی سازه که بهشون یاد بده چطور به زنهاشون محبت کنند ولی مدام برنامه های احمقانه ای می سازه و به زنها یاد میده چطور کنیز دست بسته مردان باشند؟

    • بدون نام

      لطفاً مزخرفات این خانم جلسه را ماله نکشید

      پاسخ ها

      • بی نام

        فمنیست، عقده ای،

    • بدون نام

      پروفسور جان همه خواننده ها و ان خانم به مطالبی که فرمودی از قبل آگاهند وعشق را اکسیر حیات می دانند.
      اما ان خانم محترم حرفشان این بود که این عشق را چگونه‌ ایجاد کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشقی که با پابوسی ایجاد بشه نکبته

      • ناشناس

        هیچ مردی حاضر به اقبال این قضیه نمیشه
        به شخصه کافیه همسرم نیتش رو بکنه، اونوقت هیچ وقت همسرم رو از چشمم پایین تر نميذارم...
        جواب تواضع، تواضعه

    • مریم

      چون مردای حالا مرد نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد ها مردند و مرد یعنی نرینه .بار معنوی ای که به کلمه مرد داده شده مربوط به فرهنگ مردسالاره و دروغ

    • عارف محمدی

      اینجاست که باید گفت نسل زن های قدیمی دیگه منقرض شده.همسر هم همسرهای قدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله نسل ضعیفه های بله قربان گو داره منقرض میشه.البته این کارشناس نشون داد هنوز در حال مقاومت اند!!

    • بدون نام

      ار بیکاری وبدبختی ملت که هی الکی بزنن توسر هم اخه نه خیلی کشور پیشرفته ایی هستیم

    • بیتل

      ای بابا مردم دارن فراموش میکنند که اون زنه از روی اجبار یه چیز هایی گفته شما رسانه ها چرا ول نمیکنید هی کشش میدید

      پاسخ ها

      • بی نام

        اتفاقا اون زن با عشق حرف میزد، افکار فمنیستی تو اجازه نمیده درک کنی

    • بدون نام

      چون مردها موجودات برتر نیستن

    • ندا محمدی

      هر کسی ازدواج می کنه معمولا شعورش می رسه به طرفش محبت کنه این توضیحات قرون وسطایی مال این قرن نیست

      پاسخ ها

      • بی نام

        بوجود آوردن عشق قرون وسطایی نیست، کوته فکری توست

    • بدون نام

      به نظرم خیلی خوبه گاهی زن مرد پای همدیگر بشورن باعث محبت و عشق بیشتر بین طرفین میشه
      بی خود یه عده شلوغش کردن

    • بدون نام

      اگه این ایده برعکس بود مردها هیچ اعتراضی نمیکردن،خانمهای ایرانی خیلی پر توقع و خود برتر بین هستن،مثل یه عقده ای با شوهرشان رفتار میکنن

    • وحید

      مشکل این کار چیه؟؟؟ زن و مرد توی خلوت خودشون خیلی کارها رو انجام میدن با هم کسی مشکلی نداره ولی این کار که نوعی ماساژ هست مشکل داره؟

    • بدون نام

      اگر کسی از روی عاطفه و عشق نه از روی ریا و بازیگری!!!انجام داد و جواب منفی گرفت بعدش بیاد ایراد بگیره!!!عشق یعنی ذوب شدن در هم و یکی شدن

    • بدون نام

      خانم کارشناس نمیدونه که مردم نان شب ندارن بخورن چه برسه به اینکه با شیر پای همسررا بشویبند...میدونه سرانه مصرف شیر چقدر پایینه..

    • kbs

      با سلام به عشق :چطور می شود موقعی که بیماری در بیمارستان دارید یا در خانه بیمارتان جایش را کثیف می کند سر پرستار داد می زنید چرا تمیز ش نکردید و..... حال آن پرستار مرد باشد یا زن! اگر پولی برای آن هزینه می کنید طلبکار هستید و اگر پرستار با عشق و نوع دوستی به مریض تان برسد می گویید وظیفه اوست! در صورتیکه خودمان رغبت نمی کنیم این وظیفه را انجام بدهیم هر چند که آن بیمار پدر یا مادر مان باشد! پس نتیجه می گیریم آنها یی که از در تعصب وظیفه و نوعی منافع طلبی نگاه می کنند برای شان بسیار سخت و طاقت فرسا میباشد. اما کسانی که باعشق این کار را انجام می دهند برای شان لذت بخش هم می باشد. کسی از دوستان محلی پدر پیر و مریضش را به حمام می برد و حمامش می کرد پدر انواع فوشها و توهین ها را نثار پسرش می کرد و در عوض پسر با خوشرویی و ناز و عشوه پدر را تطهیر و خشک کرد.! البته در جایی دیگر هم بر عکسش را می بینم که پسر از مادرش نگهداری می کند اما با فوش و ناسزا به مادرش! پس نتیجه می گیریم هر کاری را با اشتیاق و علاقه وعشق انجام دهیم از آن لذت می‌بریم واگر بی میل و بی رغبت باشد سخت و طاقت فرسا میباشد. و اما در رابطه با کارشناس محترم : اگر با عشق باشد هر کاری را می‌توان انجام داد البته متقابلا. چون عشق یکطرفه فقط سوز است. واگر تخصص باشد برای آرام کردن و آرامش باز هم خوب است. اگر برای مهیا کردن موارد خاص باشد باز تخصصی و خوب است. اما اگر برای فریب و نیرنگ درآمد و اسارت و ذلت و زور و اجبار و.... باشد بسیار بد و تنفر انگیز است.

    • بدون نام

      یعععععععععععععععععععنی کافیه یکی یه چی بگه هاااااا!!!!!!!!!!! انقد کشش مییییییییییدن انقد مث کنه ی گند مزخرف ....... نزار بیشتر بگم .... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بابا گندشو در نیاررررررر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چقد رو یه چیییییییییزی مث کنه مث چسب دوقلووووووووووووووووو مث مگس ......................... مانور و کشششششششششش میدییییییییید!!!!!!!!!!!!!
      آقاا ااااااااا عمووووووووووووووووو خان دایییییییییی ..... کشششششششششش نده لامسسسسسب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بی نام

        بدجوری داری می سوزی،

    • بدون نام

      من و شوهرم که شخصا با چنین کاری مشکلی نداریم, حالا هی بقیه بزنن تو سر هم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        لایک... خندیدن به ریش آدمایی که حتی یه همدم ساده ندارن و دم از عشق میزنن
        با محبت ترین نگاه بهشون، نگاه به اینا توی یه بباس خاص با یه حالت خاص بوده
        بهشون حق میدم متوجه نشن عشق ینی چی... تا چشمشون رو باز کردن، احترام دیدن بخاطر جنسیت نه انسان بودن... احترام دیدن برای بازی داده شدن... حق دارم معنی عشق و احساس نابو درک نکنن

    • بدون نام

      احسن بسیار متین ودرست مطلبی بود

    • Peyman

      اون خانم فرموندند اگه شوهرت معتاده یا دست بزن داره و بیکاره اشکالی نداره تو پاشو ببوس ..!!
      همین قدر کم شعور

      پاسخ ها

      • بی نام

        بیشعوری از توست، آقا پیمان چقدر گیجی، میگه بعداز بوجود آمدن عشق، تمام بدیهای اون فرد را میشه درمان کرد.

    • بدون نام

      اگر ویدیو کامل و بدون سانسور این ضعیفه یزدی را ببینید میفهمید که چرا مردم اعتراض کردند. ضعیفه میگه بعد از شستن و ماساژ پاها ان شیر را بخورید یا ماست و دوغ درست کنید. ....

    • بدون نام

      نفس عمل خوب است با مقتضیات زمان ومکان تناسبی ندارد وگرنه عشق و محبت ملی وسیع الطیف که تمام زوایای اجتماع را دربربگیرد و از راس هرم به قاعده ها جاری شود خوب وعرق ملی واخوت است.

    • بدون نام

      جناب کسی از سلطه حرف نزده چقدر نقدها مغرضانه و پوچ هست یکی پیدا نمیشه موضوع رو بدون غرض موشکافی کنه
      اگه عشق و محبت وجود داشته باشه نیازی به پا شستن و پا بوسی نیست ولی اگه عشقی وجود نداشته باشه و این کار رو برای به وجود آوردن عشق بکنن عشقی که به وجود نمیاد هیچ اون یه ذره احترامی هم که هست از بین میره و این کار سخیف باعث میشه فاصله ها بیشتر هم بشه و یه رابطه بدون عشق ولی محترمانه به یه رابطه ارباب و نوکری تبدیل بشه

      پاسخ ها

      • بی نام

        حالا تلاشت را بکن، نمیمیری نترس، اون هم ارباب نمیشه، خب نگاه کن به شعور طرف مقابل، خیلی ها قابل درمان هستن

    • بدون نام

      کاربر 13:56کش اومدی ها. خخخخخ

    • بدون نام

      مرد هم پای خانمش رو ماساژ بده چه اشکال داره.

    • بدون نام

      آخه،خیلی لوس و بی معنی و.......بود
      ی برنامه بگذارید چهار نفر لذت ببرند
      اون از دکور،اون از مجری و مهمان اونم از موضوع
      بعد میگید ماهواره تهاجم غربه!!
      بسه دیگه

      پاسخ ها

      • بی نام

        با کلاس بی مغز حتما تویی که ذره ای وطن دوستی در وجودت نیست، چون خائن بودن در ذات تو عجین شده، بچسب به ماهواره، بدبخت.

      • بدون نام

        واقعا درست گفتید

      • بدون نام

        بنده خدا دارن درست میگن اینکه ما نمی‌خوایم ی مشت چرت و پرتی ببینیم شدیم خاین نه آقا شما خوب و وفاداری ما دوس نداریم این چیا و ببینیم باید آزادی باشه ب همه سلیقه ها احترام بذارن و هرکیم هرچی دوس داره ببینه آقای وفادااااار مملکت آدمی ک خونت از ما پررنگ تره

    • بدون نام

      متاسفم به این خانم‌کارنشناس ایشون حتما"تزشیده شدندمی خواهن‌شوهرکنندبازبان بی زبانی میگه هرکی من بگیره همین کارهارامی کنم برای رام کردنش یاانقدرشوهراحمقی داره که ازش این حرکات دا میخوادوبراش عده شده میگه خوب چرافقط من اکثرا"همین کاررابکنند....

      پاسخ ها

      • بی نام

        افکار شیطانی را از خودت دور کن، تا عشق به قلب و ذهنت بیاد، البته عشقی که مقدس باشه که نسبت به حلال بوجود میاد، علاقه به حرام که عشق نیست، حربه شیطانی است برای نابودی انسان و به گناه کشاندنش.

    • بدون نام

      از اون زنها دیگه نیس بیشتر زنان امروزی خائن پول دوست و...

    • بدون نام

      زن متعلق به مرد دارد وگرنه شوهر نکند سنگین تر است

    • بدون نام

      آفرین . متن کامل و با منطقی بود . وقتی عشق باشه . این کمترین کاری هست که میشه انجام داد . وقتی هم عشق نباشه . حتی گفتنش هم برای بعضی ها که اصلا نه عاشق شدن و نه عاشق هستند خیلی سخت هست چه برسه به انجام دادن ابن کار .

    • مهدی اقلید

      یعنی واقعا خانم خودش اینکارا میکنه معلوم نیس صداوسیما این عتیقه هارو از کجا میارن وقت مردم بااین اراجیفا میگیرن

    • بدون نام

      من شوهرم رودوست دارم ولی آخه شیر گرونه

    • بدون نام

      آقاي اقليد عتيقه خودتي توهين نكن مدعي روشن فكري تفكر شما همتون بد دهن بي سواد و بي ادب هستيد

    • بدون نام

      زن من سالها بيمار ام اس بود اواحر عمرش مبتلا به سرطان هم شد و در سن47 سالگی از دنيا رفت . ما از سر محبت و عشقی كه به هم داشتيم خيلی كارهای بالاتر از اين را برای هم انجام داديم .
      الآن آرزو ميكنم اي گاش زنده بود و بيشتر بهش محبت ميكردم .
      عمر دوروزه ارزش غرور و تكبر نداره .
      اگر زن و شوهری عاشق هم باشن ماساژ و بوسيدن كه سهله لازم باشه برای هم جان ميدن .
      اگه ما در مقابل بندگان خدا مثل پدر و مادر و يا همسر و كلا همنوعان خضوع و فروتني نداشته باشيم د رمقابل خدا هم بنده خاضعی نخواهيم بود .
      يك روزي جسم بيجان همه ما در جايي به نام غسالخانه شسته خواهد شد و در عالم برزخ بايد پاسخگوي اعمال خود باشيم . پس بهتره خود پسندی و برتر بينی را از خود دور كنيم و تا زنده ايم به هم محبت كنيم .
      زن من به قدری خوب بود كه من كف پای او را هم بوسيدم و اگه يك بنده واقعی خدا را در خيابان هم ببينم حاضرم بر خاك پاي او بوسه بزنم .
      بنده مغرور دشمن خداست .
      ارزش انسانها به ميزان تقوا و انسانيت اونهاست نه به جنسيت و نه هيچ

    • بدون نام

      این مطلب درست ترین تحلیلی بود که دیدم

    • ..

      ب نظر من فمنیست بودن هیچ اشکالی نداره چرا جوری ب فمنیست ها توهین میکنین ک انگار تروریست هستن یکم درباره فمنیست ها تحقیق کنین و سعی کنین ب خانم ها هم کمی احترام بذارین نه تنها بد نمیشه بلکه عالی میشه

    • بدون نام

      من شوهرم دوست دارم اماچراباشیر باآب نمیشه

    • بدون نام

      من امروز پای شوهرموبوسیدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج