اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۲۱۷۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

قرص «برود» در نسخه دلواپسان!

کرسی شهرداری پایتخت همیشه سیب هجمه دلواپسان است؛ چه زمانی که کرباسچی بر آن تکیه زده باشد و چه حالا که این کرسی متعلق به نجفی است البته باید حق را به دلواپسان داد چرا که شهردار تهران شدن برای آنها شگون نداشته است.

روزنامه آرمان: کرسی شهرداری پایتخت همیشه سیب هجمه دلواپسان است؛ چه زمانی که کرباسچی بر آن تکیه زده باشد و چه حالا که این کرسی متعلق به نجفی است البته باید حق را به دلواپسان داد چرا که شهردار تهران شدن برای آنها شگون نداشته است؛ مانند زمانی که محمود احمدی‌نژاد بر آن نشست و راهی پاستور شد و حاشیه‌هایی درباره دوران او و تخلفات صورت گرفته وجود دارد یا محمدباقر قالیباف اصولگرا که ۱۲ سال شهردار تهران بود اما نجفی لیست تخلفات در دوره او را در صحن شورای شهر قرائت کرد.
اصولگرایان هنوز پاسخی برای تخلفات مطرح شده از دوره قالیباف ارائه نداده‌اند. پس بهترین راه این است که وقتی برف می‌آید خودشان را به شکل نمایشی به زمین بزنند که مثلا سر خورده‌اند و شهرداری خیابان‌ها را تمیز نکرده و... البته عدم برف‌روبی کامل خیابان‌ها پس از بارش برف انتقاد بجایی بود اما معاون پارلمانی شهردار به «آرمان» گفت که از تمام امکانات استفاده شده است. نکته قابل تامل آنجاست که دلواپسان به رفتن مسئولانی که با آنها همسو نیستند تاکید دارند. مثلا تا دیروز می‌گفتند روحانی باید استعفا بدهد و برود و امروز در بوق و کرنا می‌کنند که نجفی هم باید برود. آن اندازه به همه می‌گویند بروند که گویی قرصی است که برای مخالفان خودشان تجویز می‌کنند. دیروز تسنیم نوشت: «زمزمه‌های رفتن نجفی از شهرداری تهران»؛ مشخص نیست آنچه نوشتند اثرات قرص «بروند» بود یا تکرار پرونده‌های قدیمی و نخ‌نما شده خودشان!

تمایل دلواپسان به واژه «برود»

ظاهرا این دلواپسان فراموش کرده‌اند در زمان ریاست‌جمهوری دولت و شهرداری فردی از جناح خودشان برف سنگین نباریده بود و اگر هم بود خدمات ارائه شده نازل و بی‌کیفیت بود اما امروز می‌نویسند: «نجفی در حالی از عملکرد شهرداری تهران در پی بارش برف دفاع می‌کند که انتقادت به اقدامات شهرداری همچنان ادامه دارد و این روزها صحبت استعفای وی از شهرداری مطرح است. بارش برف در تهران در هفته گذشته نشان داد که شهرداری تهران توانایی مقابله با بحران‌ها را ندارد، نمونه نخست آن زلزله در تهران بود که در این زمینه شهروندان تهرانی نسبت به آمادگی شهرداری تهران در بحث مدیریت بحران انتقادات شدیدی را مطرح داشتند. بارش برف در تهران نیز از مواردی بود که شهرداری تهران را غافلگیر کرد و مدیریت شهری در این زمینه نتواست به درستی وظایف خود را انجام دهد و حتی عملکرد آنها باعث انتقادات اعضای شورای شهر تهران شد. نجفی در خصوص ارزیابی شهردار تهران از عملکرد مدیریت شهری در زمان بارش برف اظهار کرد: عملکرد شهرداری در این مورد را خودم ارزیابی نمی‌کنم، اما استانداری تهران از نمره ۲۰ به ما ۱۸ داده است. بنابراین عملکرد ما قابل قبول بود.»
این دلواپسان معنی همراهی و همفکری شهرداری و شورای شهر را درک نمی‌کنند و می‌نویسند: «علیرغم اینکه نجفی از عملکرد شهرداری تهران در بارش برف اخیر دفاع کرد، اما محسن هاشمی رفسنجانی -رئیس شورای شهر تهران به عملکرد شهرداری انتقاد کرد. وی بیان کرد: در پی بارش برف شدید اقداماتی در راستای بازگشایی معابر اصلی انجام شد اما متأسفانه شهرداری تهران نسبت به برف‌روبی و آماده‌سازی کوچه پس‌کوچه‌ها عملکرد خوبی نداشت. هاشمی گفت: در پی بارش برف در تهران ۲ تا ۳ هزار نیرو و همچنین ۶۳ پایگاه برف‌روبی در سطح شهر تهران مورد استفاده قرار گرفت و شهرداری توانست خیابان‌های اصلی را با استفاده از نمک و شن بازگشایی کند اما در کوچه پس‌کوچه‌ها عملکرد خوبی را نداشت و دچار بحران بود.
پس از عملکرد ضعیف شهرداری تهران در پی بارش در تهران و در ادامه یخ زدگی معابر و کوچه‌ها که تا امروز هم ادامه دارد، موضوع استعفای شهرداری تهران مطرح شد و اینک نجفی بنا دارد تا از شهرداری تهران برود و محسن هاشمی رئیس فعلی شورای شهر تهران جایگزین وی در شهرداری شود. حضور محسن هاشمی رفسنجانی در شهرداری در ابتدا فعالیت این دوره از مدیریت شهری هم مطرح شد و شاید تنها به خاطر خروج هاشمی از شورا و حضور چمران عملیاتی نشد اما با گذشت چند ماه از این دوره از مدیریت شهری و انتقاد شهروندان نسبت به عملکرد شهرداری تهران حضور هاشمی در شهرداری تهران دور از ذهن نیست موضوعی که در هفته‌های آتی باید منتظر آن بود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      نیت آقای هاشمی واسم معلوم نیست آیا بخاطر شهردار شدن این حرفها رو میزنه یا از سر انجام وظیفه به عنوان رییس شورای شهر... فهمیدن نیت آدما از حرفهاشون این روزا خیلی سخت شده.. امیدوارم خدا خودش حق رو به حق دار برسونه... در همه زمینه ها...

    • بدون نام

      اشتباه نجفی این بود شهرداری را از نیروهای دلواپس پاکسازی نکرد دیدید که در روزهای برفی مدیران دلواپس چقدر کارشکنی کردند این قوم همیشه نشون دادند چیزی که براشون اهمیت نداره مردمه و فقط و فقط کسب جایگاه قدرت با هر حیله و کثافتی براشون مهمه الانم دیر نیست اقای نجفی شهردهری تهران و از این قوم پاکسازی کن وگرنه همین اش و همین کاسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج