اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۲۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرانجام ۳ پرونده مهم قضایی

رئیس حوزه ریاست دیوان عدالت اداری آخرین وضعیت سه پرونده اعتراض کارگران به مصوبه افزایش دستمزد، شکایت فرمانداری از شورای شهر درباره افزایش کرایه ها و انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: رئیس حوزه ریاست دیوان عدالت اداری آخرین وضعیت سه پرونده اعتراض کارگران به مصوبه افزایش دستمزد، شکایت فرمانداری از شورای شهر درباره افزایش کرایه ها و انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران را تشریح کرد.

علی اکبر بختیاری درباره آخرین وضعیت شکایت کارگران در خصوص افزایش دستمزد گفت: این شکایت در کمیسیون تخصصی در حال بررسی است و پس از بررسی در کمیسیون در هیات عمومی دیوان عدالت مطرح می شود.

وی افزود: هنوز زمان رسیدگی به این شکایت در هیات عمومی مشخص نشده است. گرچه رييس ديوان بر تسريع در رسيدگي به اين پرونده تاكيد داشته اما رسيدگي به آن قدري زمان مي برد و كميسيون بايد به جمع بندي نهايي برسد تا بتواند پرونده را براي تصميم گيري نهايي به هيات عمومي ارسال كند.

رئیس حوزه ریاست دیوان عدالت اداری درباره شکایت فرمانداری تهران از شورای شهر نیز گفت: این شکایت در خصوص افزایش کرایه ها در سال 92 مطرح شده که باید در هیات عمومی مطرح و به آن رسیدگی شود که تا این لحظه پرونده به هیات عمومی ارسال نشده است.

بختیاری درباره آخرين وضعيت پرونده انتزاع دانشگاه علوم پزشكي ايران از تهران، گفت: رسيدگي به اين پرونده نيازمند نظر شوراي عالي انقلاب فرهنگي كه تاكنون به ديوان عدالت اداري واصل نشده است.

وی افزود: پرونده انتزاع دانشگاه علوم پزشكي ايران هم اكنون در كميسيون تخصصي ديوان قرار دارد و در صورت واصل شدن نظر شوراي عالي انقلاب فرهنگي، مستندات مختلف جمع بندي شده و كميسيون نظر نهايي خود را به هيات عمومي اعلام مي كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج